NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx voor de reacties!
    @ 4dogs dat kan natuurlijk ook ja. Dat het minder geconcentreerd is. Zal zo big eens testen. Op zich zou het dan nu een week schelen wat best veel is natuurlijk. Maar wie weet. Zo regelmatig zijn de cyckussen nog niet. Jij gaat dus morgen testen? Spannend hoor! Let is know!

@ boannan. Thanx voor je reactie. Het is precies wat je zegt. 3/4 van de controle streep. En vorige keer was echt donkerder als teststreep. Maar nog diezelfde dag heb ik savonds weer getest en toen was ie alweer bijna wit. Ligt misschien ook aan wanneer je test denk ik.

@ chriss haha dat dacht ik al. Het verhaal leek meer op dat van mij haha. Om te reageren op je vraag: vorige ronde deden we wel elke dag. Maar eigenlijk weet ik ook wel dat dat de kwaliteit niet ten goede komt. Nu probeer ik Vl om de anderhalve dag te verleiden ;) dus de ene keer sochtends en dan de volgende dag savonds en dan weer een dag overslaan en dan weer de ochtend enz. Hij heeft het nog niet door dus zo gebeurd het ook nog enigzins spontaan haha!

2. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik denk dat je ei er nog moet komen. Wel het gevoel dat het snel zal zijn.
    Ik heb wel vaker gehoord dat de ene dag de streep duidelijker kan zijn dan de andere dag. Dat komt omdat het hormoon voor de eisprong niet echt oploopt maar ineens vrijkomt. Je hebt altijd het hormoon in je lichaam, maar dan ineens twee dagen voor ei heel veel.

Ook al loopt ie bij jou mooi op, hoeft dat dus niets te betekenen. En je moet volgens mij ook rekening houden met of je de twee uur voor de test zo weinig mogelijk drinkt.

3. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Dag dames!

Hoe gaat het hier verder? Zag een rijtje met ovutesten... De ena onderste leek wel het meeste roze?

Zijn er al dames die zich anders voelen? Ik zit denk ik op 7 dpo, en heb al 2 nachten achter elkaar hele achterlijke dromen.... echt heel levendig! Sinds ei vreemd gerommel in me buik.. normaal heb ik dat paar dagen voor nod.. dus ik hoop dat me bm iets aan het nestelen is :D.. Verder beetje met vlagen misselijk.. pfff.. nog een week wachten!!!

Nog meer met gekke klachten? Succes allemaal verder!....

Ow er ontbreekt nog wat info, Giselle, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje!

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @4dogs82 heel irritant dat wachten. Pfff heb nog 12 dagen te gaan. Jij nog 8 zo te zien. Lees dat je eerder gaat testen, ik ga het ook eerder doen denk ik. Moet even kijken hoe ik me straks voel. Voel nu nog niks, kan ook niet, want ik zit op 3 DPO. ;)

Voor de dames die ineens rood staan echt balen!! Hopelijk is het de volgende ronde raak!!

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx menneh! Ik denk het zelf ook. Ook omdat mijn temp nog niet omhoog is. We zullen zien de komende dagen qua temperatuur én de testen!

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    @ MadameV, ik laat het weten, maar verwacht er niks van hoor ;)
    Ik las net nog over je temperatuur vraag, ik zal mijn FF schemaatje onderaan dit bericht plaatsen ;)

@ Chriss, hier ongeveer net zo als bij MadameV, om de dag en dan ochtend en avond afgewisseld.

@ Giselle, spannend! Ik zal je aanvulling erbij zetten als er meer updates zijn ;)
    Hier geen "gekke" klachten, rare levensechte dromen heb ik altijd :p

@ Kiera, ik heb mijn ei deze maand al op dag 12 gehad, dus mijn NOD in de lijst klopt niet ;) waarschijnlijk is mijn nod 14 okt al ;)

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ 4 dogs thanx! Daar heb ik echt wat aan! Geeft wel duidelijk weer dat 1a 2 dagen na ei temperatuur wel flink gestegen is! Duidelijk. Ik heb geen account op ff. Maar zal ook eens een grafiek maken. Schommelt nu nog van 36.0 tot 36.3 dus. Wacht rustig af. Nogmaals bedankt

8. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
  9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @4dogs mooie templijst! Ja idd zie dat je de 12e je ei hebt gehad. Meestal is de LF 14 dagen. Nou snap ik waarom je eerder gaat testen. Zou ook niet eerder dan 10dpo doen. Als je geluk hebt is zijn je hcg waarden met zwangerschap dan voldoende gestegen. Ik hoop het zo voor je. Jullie zijn al zo lang bezig!
    Bij onze 1e wist ik al voor ik ging testen dat ik zwanger was. Mijn urine rook rond mijn NOD anders en had enorme pijnlijke boobies. Had toen ook een knaltest. Voor nu is het nog helaas even afwachten.

10. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    ik heb veel gemist vandaag zie ik al!
    Ik voel me tot nu toe totaal niet apart... ben wel met vlagen misselijk, duizelig, hoofdpijn en nog een paar dingen.. maar die heb ik al een paar weken!

Ik voel gewoon dat het deze maand niet gelukt is, als dat wel zo is ben ik erg verbaasd haha. Nog maar 8 dagen ongeveer en dan weten we het. Of we hebben geluk of we kunnen de volgende ronde in, iig duidelijkheid :)

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Als het goed is stijgt je temp weer 2 dagen na je eisprong. Dus er kunnen wel vier dagen tussen positieve ovutest en tempstijging zitten
    :)

Blijf wel mee lezen hoor.. En kletsen haha! Ben wel erg benieuwd wie i allemaal mag feliciteren :)

12. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    vandaag testje gewaagd, omdat ik vroege eisprong had tijdens mijn ziek zijn... en nu al 2 dagen weeig gevoel en gevoelige borsten.
    Zou volgens FF 11 dpo zijn.. denk zelf 10 dpo doordat ik nog eipijn had op dag 14.
    Maar test was in ieder geval (nog) negatief.
    Zou van t weekend ongesteld moeten zijn dan...
    We wachten af!

X Joyce

13. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Thanks dames het gaat alweer een beetje. Wel heel slecht geslapen, loop al de hele dag rond met hoofdpijn. VL is wel heel lief voor me gelukkig! Vandaag toch ook de stap gezet om bij mijn beste vriendin kangs te gaan die zwanger is. Vond het heel vreemd vielen ook regelmatig stiltes die waren er normaal niet. Voelde me er ook niet zo prettig bij maar ja komt hopelijk wel weer.
    @madamev de testjes zien er wel goed oplopend uit. Beter dan de mijne daar blijft een tweede streep goed zichtbaar die neem ik morgen ook mee allemaal eens kijken wat ze daarop zeggen.
    @4dogs spannend je hebt wel een mooie temp lijst, zou hiermee ook eerder testen.
    @weet niet meer wie in kenia geweest is, maar lijkt me wel een super mooie ervaring. Denk wel dat je het hierdoor dan extra waardeert.

Zo ik ga proberen te slapen, wil morgen wel enigszins beetje fit zijn.
    Hoop zo dat het toch nog een beetje positief uit pakt.
    Welterusten dames!

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Jongens, wie geeft me even een virtuele schop onder mijn hol! Rond de eventuele innesteling heb ik steekjes gevoeld achter mijn schaambot, een zelfs behoorlijk gemeen! En nu 6/7 dagen voor NOD heb ik zo'n ballon-gevoel achter mijn schaambot, wat ik herken van m'n eerste zwangerschap. Aan de ene kant denk ik, ik ben hartstikke zwanger en aan de andere kant denk ik... Kom op! Even realistisch! Je zit in je eerste ronde en je wil dit gewoon allemaal voelen. Ik word er niet goed van! Ben in staat om eerder te gaan testen... Hou me tegen jonguh! Diepe zucht!!!

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik denk dat die test nog niet positief is en je eitje nog moet komen! Ik heb ook wel eens hele donkere testen gehad, waarvan ik dacht dat ze positief waren. Of alhans mn ei oo komst. Toch duurde het toen nog een paar dagen totdat de échte knaller kwam.
    Goed dat je iig ook tempt, dan kun je makkelijk checken wat er precies daar binnenin gebeurt:D
    In mijn album, op de 2e foto, zie je ook ergens bovenaan een ovutest die erg donker was, maar toch nog negatief. Later knalt ie van alle kanten ;
    Toen gebruikte ik overigens nog geen pregnyl, dus die testen waren toen nog gewoon betrouwbaar.

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Meisje 1987 dat was ik in kenia...

thanks voor t antwoorden van mn vraag...helaas wordt sochtends voor ons geen optie dus dat is beetje jammer. Dan maar om de dag...en hopen dat t goed gaat. Had vanmiddag weer een lichte test. Vorige keer was mn ovutest smiddags licht savonds fel en de ochtend erna weer licht. Hoop op een knaltest morgen zodat mn ei vrijdag is ipv zarerdag, scheelt weer een dag haha!

17. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    temp stijgt toch weer hier... hou nog een beetje hoop :)
    Succes meiden en fijne dag!

X Joyce

18. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    #538 MiekeH, 10 okt 2013
    Laatst bewerkt: 10 okt 2013
    Hi! Misschien een beetje laat, maar mag ik me er nog bijvoegen? Heb hier nog niet als stille lezer meegelezen, dus loop een beetje achter qua info :)

Gister en vandaag een smiley dus ik verwacht mijn NOD 23/10 zowel mijn cyclus als mijn LF is niet echt stabiel, maar wel zo dat ik een goed gemiddelde kan nemen.

Miekeh, 31 jaar, 9e ronde, 1e kindje, NOD 23/10

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dat hoop ik ook voor je chriss! Alle dagen helpen.

Dames allemaal bedankt voor de reacties op mijn testen. Ben er nou zeker van dat mijn ei nog moet komen. Mijn temperatuur was vanochtend 0.2 lager als gister ochtend dus mijn vermoeden word daardoor bevestigd. Toch wel handig dat temperaturen haha!

20. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Juich inderdaad nog niet te vroeg. Het kan wel hoor bij mij was het bij de eerste twee ook beiden in ronde 1 raak. Maar nu had ik in ronde 1 ook alle kwaaltjes net als bij mijn eerste zwangerschappen, zelfs een cupmaat groter! maar werd gewoon ongesteld. Ik zou zeker nog een dag of drie vier wachten voor je gaat testen. Ik hoop het natuurlijk wel heel erg voor je! :)

Ik ben ook op het wachtbankje beland, of in ieder geval uiterlijk vandaag mijn ei. Nu begint het lang wachten dus weer!

Ik ga zo even alles teruglezen, ik duim voor een hele roze maand! In het vorige waar ik meeschreef was er extreem veel rood, laten we dat met zijn allen hier goedmaken!

Deel Deze Pagina