Heb dus vanmorgen een restje gedaan en je raadt het al... Hartstikke wit natuurlijk. Ik dacht heeeeeel vaag een tweede streepje te zien maar ik denk dat ik die meer hoopte te zien dan dat hij er in werkelijkheid stond. Jij dus nu net op het wachtbankje? Wat gaan de dagen dan tergend langzaam he?! Veel succes!
Mag ik er ook nog bij? Vanmiddag bezoekje aan de ha, omdat we toch al een tijdje bezig zijn. Zal vanavond ff terug lezen om te zien hoe het met jullie gaat! Rombely, 31 jaar, Ronde 11, 2e kindje. NOD 30 okt.
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 oktober Oktober 2013 ♥ 16. (4) : jvs12, 32 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje 2g4e, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mienma, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje sellie6, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17. (7) : MMMarian, 6e ronde, 3e kindje Zwangels, 30 jaar, 26e ronde, 1e kindje Daniielle, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Dreamchild, 31 jaar, 5e ronde, 2e kindje MilanFleur, 28 jaar, 12e ronde, 2e kindje Bee1986, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje boannan, 39 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje 18. (8) : Lexy1987, 26 jaar, 29e ronde, 1e kindje Andrea85, ? Cosy, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Giselle766, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje Bibi24, 2e ronde, 2e kindje baby0, 27 jaar, 13e ronde, 1e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 5e ronde, 3e kindje kids0912, ? , 3e kindje 19. (6) : Lynn, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje Aris87, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mamavanhjs, 23 jaar, 5e ronde, 2e kindje babybanjo, 9e ronde, 3e kindje Starlight89, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemoon, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje 20. (2) : Yaisa, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje barbara1980, 33 jaar, 28e ronde, ? kindje 21. (3) : Zoumooizijn, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liyana, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 1e kindje Reamonia, 4e ronde, 1e kindje 22. (5) : Linda89, 3e ronde, 1e kindje Goldfishie, 31 jaar, 8e ronde, 1e kindje meisje1987, 6e ronde, 1e kindje sermar84, 13e ronde, 3e kindje Marrie28, 34 jaar, 14e ronde, 3e kindje 23. (5) : Kiera, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Bloemie80, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje familievdlaan, 27 jaar, 1e ronde (na pauze), 2e kindje Miekeh, 31 jaar, 9e ronde, 1e kindje Roos6, 4e ronde (na mk), 6e kindje 24. (3) : DeBa, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje derde, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25. (3) : Dribbel1978, 35 jaar, 8e ronde, 1e kindje cano, 33 jaar, 13e ronde, 1e kindje ellepel1985, 27 jaar, 6e ronde (na MA en MK), 2e kindje 26. (3) : Ig86, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje plien89, 24 jaar, 22e ronde, 1e kindje Chantallcindy, 23 jaar, 8e ronde (na mk), 1e kindje 27. (4) : S87, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Smnee, 22 jaar, 15e ronde (2e na mk) 1e kindje mamavanjuul, 30 jaar, 1e ronde 1, 3e kindje juutje89, 24 jaar, 9e ronde, 1e kindje 28. (6): Chriss, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Noralie87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje wendy27, 29 jaar, 30+ ronde, 1e kindje Bumbaaa, 34 jaar, 2e ronde (na mk), 4e kindje Amoura, 23 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje LinsyVH, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje 29. (1): nibble, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje 30. (5): MadameV, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje Jabinca, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Flora01, 24 jaar, 12e ronde (7e in MMM), 1e kindje blije mama, 33 jaar, 1e ronde (na MA) Rombely, 31 jaar, 11e ronde, 2e kindje 31. (3): missillie, 27 jaar, 2e ronde, 3e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Mamadraakje, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (8) : Meissie86, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD eind oktober Melkchocolaatje, 31 jaar, 5e ronde (na vmk), 1e kindje Dayna, 27 jaar, 16e ronde (3e naar 4e mk), 1e kindje Emily27, 6e ronde (1e na vmk), 2e kindje Chocootje, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje Tessasv, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje Pharilla, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Illegaal: DanielleJ, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje T o t a a l: 77 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (2), MMM (6), negatieve test (3), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
@ MadameV, FF is wel handig, was in het begin wel even uitvogelen hoe het werkte, ik kan wel redelijk goed Engels, maar veel fertiliteitstermen kende ik niet in het Engels @ Pharilla, jammer van je test! Maar indd, nog even hoop houden @ meisje1987, hoe was het? @ 2g4e, hopelijk is je gevoel juist en ik heb je op blauw gezet, maar je was nog wel erg vroeg met testen, dus er kan nog van alles gebeuren @ Miekeh, kids0912 en Rombely, welkom! Succes bij de HA Rombely! Hier was vanmorgen de test witter dan wit ...
Thnx, ja ik was veel te vroeg joh... Stom stom! Hopelijk mag hij volgende week roze gekleurd worden! Jij ook succes!!!
Hallo allemaal, Toch maar weer meedoen Elke maand denk ik dat ik ga stoppen met ZP omdat het nogal veel tijd inneemt maar het is toch wel heel leuk om met iedereen mee te leven. Veel bekenden van vorige maand zag ik al even snel...ik zal zo even wat uitgebreider teruglezen... Even mijn gegevens: roos6, NOD 23 oktober, 4e ronde ( na mk), 6e kindje
@4dogs: Thanks voor de beterschapswens! Alhoewel het wel een voordeel heeft gehad, ben ruim 1,5 kilo afgevallen ^^ Sorry to hear van je witte test, hopelijk was het nog te vroeg en issie snel positief! Nou ik mag officieel op het wachtbankje! Ik gebruik geen ovutesten en temp niet dus hoe weet ik dat? Nou ik heb het dus voor het eerst gevoeld, recht onder.. Dacht niet aan ovulatie maar aan blindedarmontsteking dus naar het ziekenhuis, waren mijn waardes niet goed, achteraf vanwege gewone ziekte.. Heb ik weer, zucht.. Maaaaaar ik hoef niet onder het mes! :-D Wie gaat er nog een vroege test doen vandaag!? Iemand? Ik wil ROZE zien!!!
@ Roos6, dat je idd de tijd hebt met 5 kindjes....hihi. Super mama! Wat is er veel gekletst afgelopen dagen! Kan het niet meer bijhouden..... Ik ga morgen ff naar de stad, ook al is het de eerste maand dat we voor het "echt" gaan, ga toch maar eens kijken hoe mijn ovulatie is en ga ff testen halen! Waar kun je deze testen het beste kopen? Liever niet online!
Waarom niet online? Online zijn ze veel goedkoper. Ik gebruik de zwanger&kids dipsticks. 25 dipsticks voor 13,95. Ik gebruik er 1 per dag. Daarnaast gebruik ik op de dagen dat ik denk dat ik een positieve test heb CB digital. Ik heb er laatst 20 gekocht voor 35 euro en gebruik er 3 per maand.
Nou ik weet niet of ik ze dan binnen een paar dagen heb.... Ik heb mijn eisprong berekend rond 18 oktober, dus het kan misschien morgen al wel een beetje raak zijn.... Heb je die testen snel in huis? Ik weet ook niet wat ze kosten bij de Etos of Kruidvat en hoe ze daar te koop zijn? Ik heb ook gelezen in een andere topic dat ze te koop zijn bij de Action, maar bij ons hebben ze alleen zwangerschapstesten.
Voor 16:30 betaling binnen is dezelfde dag nog verzonden. Past door de brievenbus (die dipsticks dan). Etos en Kruidvat zijn stukken duurder en over die Kruidvat hoor ik slechte verhalen.
Idd boannan! Die van kv zou ik absoluut niet aanraden armanda! Geven vaak positief terwijl het niet eens positief is. 4 dogs ik snap die termen ook niet zo goed haha. Heb het nu gewoon in een geprint schematje staan. Misschien volgende ronde hopelijk is dat niet nodig!
Ik wil ook graag op de lijst MommyOwl, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje - NOD 29 okt Vorige ronde was het meteen raak, maar helaas een hele vroege miskraam geworden. Echt een rot week gehad daardoor, veel gehuild, maar het ook een plekje kunnen geven. Dus nu door naar ronde 2! Gek genoeg lijkt de VMK best wat invloed op mijn cyclus te hebben gehad, want gisteravond (=CD7) en vandaag heb ik al vruchtbare afscheiding kunnen ontdekken. Dat heb ik normaal pas vanaf CD11, waarna mijn ei op CD16 springt... Aan de vruchtbare afscheiding te zien, en aan de welbekende mijn-ei-staat-bijna-op-springen-krampjes te merken, zal mijn eisprong waarschijnlijk begin volgende week zijn (op CD12). Dat is dus 4 dagen eerder dan normaal... Hmmm, we zullen het zien. Aan de klus in ieder geval! Voorlopig houd ik mijn NOD op 29 okt, pas na mijn eisprong weet ik zeker of dit klopt. Op naar roze voor iedereen!
Zo, ik had net een knaller van een ovutest, dus ei zal vanavond of morgen wel komen. We hebben gisteravond geklust, dan is het beter om vanavond niet nog een keer te doen toch? Ivm mindere zaadjes? Ben wel blij dat die testen bij mij gewoon duidelijk zijn, zo uit het niets heb ik de knaller, vorige keer en nu weer Armanda, ik zou de testen ook gewoon online bestellen. Ik had voor nog geen 20 euro een heleboel ovutesten. Heb er de vorige ronde dik 2 weken mee getest en nu alweer een dikke week. Heb er nu nog een paar over en ze werken heel fijn. Ik heb ze van Z&K. Heb er ook nog genoeg zwangerschapstesten bij voor de komende maanden.
Hallo dames, Ik denk ik schrijf ook maar eens wat ik lees wel mee hoor hihi Ligt het aan mij of gaat de tijd echt veel te langzaam haha. Ik kan zondag pas een vroege test doen. ik ben benieuwd hoor. ml en ik knuffelen wel niet zo vaak als bij de eerst maar wel rond de vruchtbare periode dus ik hoop toch wel dat het deze maand raak is
@ Zoumooizijn, als je man aangetoond minder of mindere kwaliteit zaad heeft dan is het beter om de dag. Bij mijn man was alles perfekt en elke dag was dan ook geen enkel probleem volgens fertiliteitsarts en gyneacoloog. @ Armanda, ik zou ze ook online bestellen hoor.. veeeeel goedkoper en snel in huis. Z&K's zijn ook goed. Ovu testen van kruidvat zijn blijkbaar waardeloos.. rest erg duur in de winkel. @Mommyowl, bij mij was de cyclus ook van slag.. had vruchtbaarslijm veeeeel vroeger.. maar verdween weer.. en ruime week pas echte eisprong en vruchtbaarslijm. Een vriendin had inderdaad opeens dr eisprong op dag 10 na een vmk.. dus even in de gaten houden hoe je cyclus verloopt. Succes weer allemaal! X Joyce
hahaha 4dogs en amanda...ik heb best nog tijd hoor en ik moet toch ook pauze houden soms wel leuk om weer ieders belevenissen te lezen en mee te leven...nog eventjes wachten en dan zullen de eerste roze dames zich hopelijk weer melden...vorige maand was het vrij dramatisch, heeeel veeel rood, pas op het eind van de lijst nog wat roze meiden. Zou toch leuk zijn als er deze ronde wat sneller roze kwam. Leuk lekkere voorjaar/zomerbaby's...kan me er nu al op verheugen!!! Alleen als ik nu zwanger ben, ben ik uitgerekend op de verjaardag van 1 van mijn kinderen...maar gelukkig wordt het een geplande keizersnede ( want al drie ks gehad, dus natuurlijk bevallen is geen optie meer) en die doen ze vaak iets eerder, dus komt vast goed Maar o ja, klein detail... dan moet ik wel eerst zwanger worden hahhaha....I hope so!!!!!!
Ik ben ook aan het testen geslagen met OVU testen van Sensitest. Gisteren een licht roze streepje, vandaag iets donkerder. Volgens de kalender heb ik ook zeer binnenkort mij eisprong. Dus morgen maar weer eens kijken. We hebben maandag- en gisteravond (woensdag) geklust. Als de test morgen nog duidelijker is, morgen maar weer eens klussen....