@ 2g4e en 4dogs balen van de negatieve testen. Misschien hebben jullie over een paar dagen beter resultaat!! We moeten wel straks roze gaan zien hoor!!
Ik was zo blij...gister om 11.30 en om 16.30 een licht streepje op.mn ovutest...dus ik dacht vandaag de knaller! Nu had ik geen test bij me dus pas om 18.30 gedaan maar witter dan wit was hij! Snap er niets van! Nu had ik vorige keer ook heel kort een knaller dus misschien dat ik hem gemist heb (bv vanmorgen een knaller) maar vind t toch wel vreemd Morgenochtend nog maar eentje doen en kijken wat daaruit komt....sorry even ego berichtje
@ chriss maar het kan nog toch? Aan je banner te zien? Ik had ook maandag vrij duidelijk ( foto heb je gezien ) gister en vandaag ook wel duidelijk maar niet zo donker als maandag dus ik denk dat mijne gewoon nog komt. Hopelijk die van jou ook? Of heb je goed geklust Idd roos veel rood op de vorige lijst he! daar zat ik ook bij. Heb tot het eind meegelezen en idd op het einde werd het iets beter/rozer maar dat moet deze maand veranderen hoor!
MadameV ; mijn banner klopt niet helemaal meer, want dat is gebaseerd op een cyclus van 43 dagen terwijl hij vorige maand 41 dagen was. Dus als ik weer uitga van 41 dagen dan is mijn eisprong overmorgen. . .en niet pas maandag. Helaas ook niet goed geklust omdat ik dus pas dinsdag thuis kwam uit Kenia. Hebben gister wel geklust en morgenavond dan weer . Ach ik zie het wel. Maar baal wel dat ik mn ei dan heb gemist of iig geen knaller heb gezien ! Geeft me toch altijd ietsje meer rust. Ook had ik het stomme gevoel dat het deze maand raak zou zijn, vraag me niet waarom, gewoon een gevoel. Ook wel een eng gevoel want tja misschien wordt de teleurstelling dan groter. . .lastig lastig ! Danielle, je kan ook voor je NOD testen, 4 dagen en soms wel 6 dagen voor je NOD. Of het verstandig is, is een tweede. Vooral omdat je ook positief kan testen voor je NOD en dat het alsnog fout gaat en je gewoon ongesteld wordt. (bv als het niet goed innesteld). Maar pot verwijt de ketel hoor want ik test ook altijd voor mn NOD (4 dagen voor NOD, die van de kruidvat, 6 dagen voor NOD die van Zwanger en kids) Wanneer is jouw NOD ?
@ chriss ja klopt die testen geven wel duidelijkheid. Maar dan moet je ook maar zo denken: als ie vandaag is geweest en je hebt gister nog geklust prima toch?
@ chriss; Ik hoop voor je dat je gevoel gelijk heeft en dat het deze maand raak is voor je! Ik wist trouwens niet dat je zo lang voor je nod al kan testen.. Maar goed ik ga dat sowieso deze ronde niet doen, misschien wel een keer als ik het gevoel heb dat het raak is. Mijn nod is 17 oktober
Danielle - tja het kan dus wel maar of het dus slim is. Al heb ik wel wat de meeste meiden hebben, liever een witte test in mn handen dan bij elke keer als ik naar de wc ga vol spanning zitten of het niet begonnen is. . .dus als het kan pas testen op je NOD of een dag ervoor MadameV - tja dan moet het wel echt een Lucky shot zijn geweest Na ja ik test gewoon nog eventjes door en dan gaan we morgenavond en zondag (jaja netjes met een dag ertussen) maar weer klussen Kijken of het werkt. Maar ik wilde ook graag weten wanneer mn ei is ivm mijn NOD. . .want dan weet ik het nu helemaal niet meer. Denk dat ik maar uitga van 43 dagen dan valt het altijd mee. Dan is mn NOD toch 28okt (zoals op de lijst). Had al wel bedacht wanneer ik ging testen. . .woensdag 23 okt. . dan kom ik net terug uit het buiteland (na 5 dagen dus goede afleiding) en of dan mn NOD 26 of 28 is, dat maakt niet uit voor de test. (Zie je Danielle - ik trek t niet wachten tot NOD haha, ben nu al aan t zenuwen). Mijn beste vriendin is ook bezig, zij loopt net een week voor mij, dus eerst nog even de spanning voor haar over een week of anderhalf! Hoop dat het voor haar raak is, zij is nu al half jaar bezig. (hoor mij 'al' terwijl sommige al jaren bezig zijn...sorry) Daarna ga ik weer zenuwen voor mijzelf En natuurlijk tussendoor voor iedereen hier die gaat testen !
@2g4e en 4dogs balen van jullie neg testen.. Hopelijk deze maand meer roze op de lijst dan vorige maand, die was echt vies rood! Bijna iedereen weer op wachtbankje, succes allemaal! Wil iemand mij verplaatsen op de lijst naar 26 okt? Zaterdag iui, dus cyclus dit keer iets korter. (Jeee!) Dat scheelt weer een aantal dagen wachten
dames ik merk echt dat er verschil is wanneer ik een tijdje niet hier heb gekeken het geeft best wel een rust. Mijn ovu testjes worden donkerder maar nog geen knaller. Hopelijk snel een knaller. Ik hoop voor iedereen dat er veel roze komt op de lijst en dat iedereen blij en gelukkig is
Jaaaaaaaa dat had ik ook!!! Afgelopen zondag.. Pijn pijn rechts. Ik denk jeetje wat is dit! Drukken en loslaten deed ook pijn. Ik tegen me man: volgens mij is het mijn blindedarm. Maarja zondag dus toch even gewacht of het nog veel erger werd. Einde van de dag... Pijn weg... Tja ovulatie whahahahahaha Owww zo mooi om te lezen dat iemand anders precies hetzelfde heeft!! Wel goed dat je gewoon naar de dokter bent geweest!
Thnx meiden voor the heads up na mn negatieve test. Even was de moed me in de schoenen gezonken maar nu heb ik weer dat opgeblazen gevoel achter mn schaambeen, ook een bolling voelbaar en dan ben ik er weer heilig van overtuigd zwanger te zijn. er is bij mij ook gewoon geen moddenweg whahaha... killing die dagen dat je moet wachten! Ik wil snel roze zien, dus kom op meiden!!!
Hopelijk snel wat roze hier. Mijn mannetje is nu net weg voor een weekje of 2, dus hopelijk heeft hij zonet zijn werk goed gedaan en kan ik hem met een positieve test terug verwelkomen . Heb deze ronde nog niet getempt en geen ovu testen gebruikt en het heeft me toch wel meer rust. Net voor NOD zal het wel weer stressen worden . Succes, meiden!
Nou dames, ik kom ook gezellig meekletsen. NOD is 26 oktober. Door een klein berekeningsfoutje seks gehad op de meest vruchtbare dag. Dusss, als ik van mijn vorige zwangerschappen uitga een dikke kans op een tweede mini-us. Niet helemaal gepland dan, maar goed. Niet minder gewenst heh.
O wat wordt hier veel gekletst hihihi. Maar ik hoop idd ook op meer roze aan het einde van de maand..... En als ik daar bij hoor, spring ik een gat in de lucht hihihi. Ik zou vanavond eens kijken of ik online OVU testen kan bestellen.... Want ik krijg nu toch van verschillende mensen te horen dat het de beste zijn! Maar ik lees ook dat de ovulatie alleen pijn rechts heeft. Want ik heb volgens de berekening pas over 1 week mijn eisprong en had vanochtend ineens wat krampjes. Moest wel ontzettend naar de wc, dus daarna stopte het wel een beetje. Maar nog niet helemaal.... Dus hoeveel dagen hebben jullie meestal klachten voor de ovu?
Je hebt ook mense die geen klachten hebben rond de eisprong (ik bv) dus dat zegt ook niets. Vooral niet bij alles denken 'zal het dit zijn of dit zijn'...word je alleen maar gek van