Allemaal bekenden hier.....ik ga ook door naar oktober, duimen op een mooie roze lijst. jvs12, 2e ronde (na MA), 2e kindje, 32 jaar, nod 16 oktober (gok ik,weet het niet zo goed na de MA)
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 oktober Oktober 2013 ♥ 16. (2) : Pharilla, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje jvs12, 32 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje 17. (4) : Cosy 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje MMMarian, 6e ronde, 3e kindje MMM Zwangels, 30 jaar, 26e ronde, 1e kindje MMM Giggle, 1e ronde, 2e kindje 18. (0) : 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (1) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (1): Chriss, 28jaar, 2de ronde, 1ste kindje 29. (0): 30. (0): 31. (1): missillie, 27 jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos. (1) : Illegaal: DanielleJ, ? jaar, 4e ronde, 2e kindje T o t a a l: 9 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Hey dames, hadden wij in het vorige NOD topic niet afgesproken dat we allemaal roze zouden kleuren? Zie veel te veel bekende namen voorbij komen Balen meiden!! Ik ben net bij het lab geweest voor bloedprikken op hormonen.. Tijdens het prikken dacht ik al "jij hebt dit niet zo vaak gedaan". Kom ik 5 minuten later met manlief in de stad, ik dacht "wat is mijn jas nat joh".. ik kijken, hele mouw rood van het bloed.. schrok me wild.. jas uitgedaan, hele verbandpleister doordrenkt met bloed, halve arm ondergelopen.. pffffff.. lekker dan!! Gelukkig was de trekpleister in de buurt, dus snel verbandjes en pleisters gehaald en middenin de winkelstraat stond manlief mijn arm te verbinden hahaa.. leek wel een bloedbad me arm.. Gelukkig konden we erom lachen.. en het mooie eraan: Ik heb eindelijk een nieuwe jas hihihi.. Doet me nu wel zeer hoor, bah! Misprikken is niet leuk!
Nou ja ! Wat een verhaal Mmmarian ! Gelukkig konden jullie er om lachen maar je zou bijna met.je jas terug gaan en zeggen succes met.het schoonmaken.!. Even een persoonlijk vraagje, het lijkt.me nu anders omdat je al 2 kinderen hebt, klopt dit of. Is t onzin wat ik uitkraam...laat ik t anders zeggen ga je even ver in de mmm nu als dat je voor een eerste zou gaan? Niet onaardig bedoeld maar gewoon een vraag uit interesse!
Nee ik denk als het je eerste kindje is, dat je andere eindpunten stelt.. wij in ieder geval wel.. Alleen is het bij ons zo dat mijn 2 dochters niet van mijn huidige vriend zijn, en we beide dolgraag een kindje samen willen. We hebben afgesproken dat we niet oneindig doorgaan in de medische wereld. We hebben na de diagnose pcos een heel fijn gesprek gehad. We gaan hormoon en zaadonderzoek doen, als dit beide ok is, dan gaan we in december starten met clomid. Mocht dit niet werken gaan we kijken naar andere opties, maar we willen ook weer niet te veel en te lang doorgaan. Dit doordat ik echt enorm veel pijnklachten heb 3 weken per maand. Er is maar 1 week dat ik geen klachten heb, en hoe langer het duurt om zwanger te worden hoe langer het duurt met de pijn. De pijn kan verminderd worden door de pil zei de gyn, maar ik kan niet tegen de pil dus is geen optie. Met het spiraaltje kreeg ik na 4,5 jaar enorme pijn ook dus is ook geen optie. Dus als we voor ons gevoel helemaal compleet zijn, wil ik toch voor een meer permanente oplossing, maar dit kan alleen als er geen kinderwens meer is, maar an is de pijn die ik heb wel weg. Daarom hopen we (net als iedereen hier natuurlijk!) dat de zwangerschap niet heel lang op zich laat wachten, en gaan we geen jarenlange medische molen in, want nogmaals, hoe langer dit traject, hoe langer ik met de pijn moet leven. En met pijn kan ik goed omgaan hoor, begrijp me niet verkeerd, en ik heb het er zeker voor over! Maar de pijn die ik nu ervaar het grootste gedeelte van de maand is voor mij bijna niet haalbaar meer, dus we hopen op een wonder Zo, dit was een beetje mijn verhaal Mocht een derde kindje voor ons niet haalbaar zijn, zijn we dolgelukkig met de 2 meiden die we al hebben, hij voed ze op als zijn eigen kinderen, en houdt van ze alsof het zijn eigen kinderen zijn. Een 3e wonder zou enorm fantastisch zijn, maar niet ten koste van alles en vooral de pijn die ik de laatste maanden ervaar..
Heel mooi uitgelegd Marian , dank je wel!! Begrijpelijk dat jullie ook een kindje samen willen, is jullie ook van harte gegund! ! Hopelijk krijgen jullie snel.de uitslag van de testen en zijn die allemaal positief!!
Hoi meiden, Ik kom me ook melden Spannend, angstig en hoopvol weer een nieuwe periode in. Mijn zoontje is net 9 maanden, ik heb me dus keurig aan de 9 maanden 'ontzwangeren' gehouden Maar vanmorgen mijn laatste pil geslikt.... Mijn gegevens: Lynn, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje Groetjes, Lynn
Hey lynn.. Welkom ik zal je er straks even bijzetten, zit nu.mobiel.. Even een update van de huisarts n.a.v. Mijn hormoononderzoek. Hij heeft er niet veel verstand van dus moet de gyn even bellen morgen. Uitslagen waren: FSH 5.8 LH 9.8 Prolactine 188 Testosteron 0.8 Oestradiol 56 TSH 0.86 Dus als er.iemand is met ervaring?
Pfff mmmarian klinkt voor mij allemaal als Chinees! Ben benieuwd wanneer je nou bij de gyna terecht kan! Hopelijk snel! @hier...ik vind dit de minst leuke tijd...de komende 4 weken kan ik niets...ja natuurlijk klussen...maar de komende 3 weken ben ik sowieso nket vruchtbaar. ..niet dat ik alleen daarom klus maar t is nu wachten tot er weer wat gebeurd! Iemand had t over t feit dat lange cyclussen met korte lf ook niet goed waren ofzoiets nou geef mij maar een cyclus van 28/30 dagen!! Scheelt toch ruim 2 weken met mijn cyclus!! Heb hoop dat de tarwekiemolie iets doet...misschiwn eem weekje minder ofzo!?? Lijkt me fantastisch
Ik zat even te gluren hihi. Mijn NOD verwacht ik over 6 dagen. Dus ik moet nog even wachten op mn duivels. Maar MMMarian. Ik kan wel iets zeggen over je TSH waarden. Die is prima! Ook je FSH waren heb ik niets over te melden, die ziet er keurig uit. De rest weet ik niet.
Nu daar sluit ik me volledig bij aan, die eerste paar weken van de cyclus zijn oersaai. En hoewel 3 weken op je ei wachten voor jou korter zou zijn, kunnen die ook lang duren... Ik heb meestal pas op cd20 mijn positieve ovutest dus vanaf dag 1, 3 weken wachten op een ei. Nu mag ik misschien niet zeuren, het kan nog veel langer duren maar ik ken het gevoel Mmmarian, sorry ook geeeeen idee zal duimen dat t goed is
Jeps duurt heeeeeeel lang!! Ik had mn ei vorige cyclus pas op cd28!! Dit keer hopelijk wat eerder! Ovutesten zijn net binnen dus ga denk nj vanaaf cd 20 testen...hoop ik dat hij eerder is
ik wil deze ronde ook graag meedoen! Daniielle, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje mijn nod is 17 oktober! alvast bedankt
Dank je voor het meekijken! Jou eerste ronde zie ik.. leuk!! Heel veel succes/plezier Saai he dat wachten! Maaaar.. wij wachten met je mee
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 oktober Oktober 2013 ♥ 16. (2) : Pharilla, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje jvs12, 32 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje 17. (5) : Cosy 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje MMMarian, 6e ronde, 3e kindje MMM Zwangels, 30 jaar, 26e ronde, 1e kindje MMM Giggle, 1e ronde, 2e kindje Daniielle, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18. (0) : 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (1) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (1): Chriss, 28jaar, 2de ronde, 1ste kindje 29. (0): 30. (0): 31. (1): missillie, 27 jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos. (1) : Lynn, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje Illegaal: DanielleJ, ? jaar, 4e ronde, 2e kindje T o t a a l: 11 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Hallo dames, helaas is het weer niet gelukt afgelopen ronde. Voor het eerst in al die jaren ook te vroeg ongesteld geworden, dus ben ook beetje de kluts kwijt. Zou ik ook op de lijst mogen? Lexy1987, 26 jaar, 29e ronde, 1ste kindje. NOD is op 18 oktober.
Hai Lexy, welkom! Lastig als je cyclus opeens anders is! Test je ook met ovutesten? Dan kun je misschien meer weten hoe je cyclus loopt...
Ik hoop dat mijn cyclus nu weer normaal is.... Heb in augustus een MA gehad en vanaf de 1e dag van de curettage geteld en na 33 dagen (normaal cyclus van 28/29 dagen) weer ongi geworden dus dat vind ik erg netjes.
@Chris, ja test al een tijdje met ovu testen en weet dan ook precies wanneer eisprong is. Dus mijn LF was deze maand dan ook enorm kort. Normaal 14 dagen nu 7/8. Gewoon cyclus van slag denk ik.