NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Hoi, je ei is zeker in aantocht ik denk dat hij nog heel iets donkerder kan maar hoeft niet persee , dat word klussen vanavond!

2. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    ik heb zelf ook dat ik einde van de middag soms beter test. anders doe je gewoon 2x als die smorgens negatief is.

3. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @ Mmmarian -Het gaat erom dat je indd lange tijd geen vocht inneemt...dus snachts is dat t makkelijkst mqar je kan indd ook 2 a 3 uur niets drinken ;)

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik snap echt niks van die testen ;)

NU is hier de tijd van wachten en dus fantaseren aangebroken.
    Want als deze maand de test positief is...dan zal de baby net voor de zomervakantie komen en hebben wel lekker verlof!
    Ben heel stiekem al aan het nadenken over eventuele namen....
    Kan niet wachten om het onze oudste dochter te vertellen, zij is dan 5 en snapt heel goed wat het betekend. Bij haar zusje was ze ook heel betrokken en blij en toen was ze 2,5!
    Zucht...

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

LH schommelt altijd onwijs, maar er zit nog geen posi tussen.
    Denk wel dat je ei er aan komt.

Zo ging het bij mij.
    Bekijk bijlage 354900

6. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Nou dames, bedankt voor jullie reacties, had beter eerst even kunnen testen ;) Ik deed net de test en dacht, welke streep was ook alweer de controle streep?!

M'n eisprong is nu dus waarschijnlijk binnen 24-48 uur? Beter vandaag of morgen aan de slag? Gisteravond was laatste keer...

Wel een lange cyclus zeg!

Bijgevoegde bestanden:

7. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Welkom terug!

8. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Jeps aan de klus vanaaf!! ;)

9. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    De laatste is zeker een stuk duidelijker! Als je partner goed zaad heeft kan het een dag overleven. Maar als je twijfelt kun je het zowel vandaag als morgen doen.;)

10. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!!

Gelijk mn banner maar even aangepast...

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Ja haha veel plezier! :p

12. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Mag ik ook op de lijst? Nod 16 oktober

20ste ronde, 1ste kindje, 7de ronde clomid, 7de ronde na mk.

13. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Madamev: jaaa eindelijk je eitje.. Ik zou morgen na 10 uur nog even testen. Al is het wel zo hoorde ik dat een verschil in hele korte periode mogelijk is.

Ik ga morgenvroeg gelijk een test doen.. Als die dan negatief is weer dan test ik woensdag of donderdag pas weer denk ik.. Nog steeds een zwaar gevoel onderin me buik. Boobies lijken elke dag groter te worden haha.. Misselijkheid viel vandaag gelukkig mee vergeleken met afgelopen dagen. Wel moe moe moe.. Lig al vanaf 7 uur vanavond in bed. Maar dit had ik vorige maand ook en was er ook niets. Enige verschil nu is die 2 avonden met steken en die enorme misselijkheid.. We gaan het zien komende week :) ongi of positieve test. Ik heb echt geen idee wat het word.. Duimen maar :)

14. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Bloesem 32 jaar- ronde 6- 3e kindje -nod 28 okt.
    Mag ik op de lijst!

15. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik.ben echt ongelofelijk hard aan t duimen! !!!

@hier....wordt gek van al t rekenen...ik weet t nu niet meer...ik gok dat.ik vrijdag mn ei heb gehad maar kan dus ook zaterdag zijn geweest! Dan denk je tja dat is maar 1 dag maar ja ik had vorig maand een lf van 10 en misschien deze maand wel van 14 dus dan scheelt t toch super veel dagen! Bij 14 dagen lf is mn NOD 26 of 27okt en bij een lf van 10.is t 23 of 24okt....dus ook al ben ik nog niet ongi na 23 of 24okt dat zegt nog niets haha! Maar denk dat ik wel een test ga doen dan...want ik ga uit van een lf van 10. Maar een lf van 10 is toch niet heel goed? ??

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mmmarian spannend! Laat je meteen weten morgen?

@ chriss van korte of lange lf heb ik geen verstand helaas. Het word wel ingewikkeld zo haha!

@ hier heb maar geen test meer gedaan vanavond. Vanmiddag rond half 5 nog geklust. Als het goed is zie ik deze ronde ook aan mijn temperatuur of ie vandaag is geweest of wanneer dan ook. En dan veranderd zon test daar toch niks aan.

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oke dilemma, ik ga morgen naar de sauna maar ik lees.overal dat het woddt afgeraden in de eerste 14 weken...nu weet ik natuurlijk nog helelmaal niet of ik zwanger ben maar ja ik wil niets riskeren...ik neem t mijzelf kwalijk als t dadelijk,als ik zwanger ben, fout gaat...
    ik denk dat ik maar veel in t bubbelbad ga en weinig in sauna's...of iig niet langer dan 10min...baal ik wel van...kijk als ik weet dat ik zwanger ben, no problem. ..maar ja nu is t zo vaag...

18. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Nou ik heb net getest, maar zie nog niets.. omowitte test zou ik niet zeggen, maar een tuurstreepje kan ik er ook niet echt van maken.
    Ik zal toch echt nog meer geduld moeten hebben.. bah! haha

19. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Oei dilemma ja.. ik heb echt geen idee meis.. misschien even googlen? ;)

20. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    MMMMarian spannend!! Als ik je kwaaltjes zo lees zou ik zeggen dat het raak is. Ga heel hard voor je duimen!

Dat is idd dubbel met de sauna, maar als je het niet zo lang doet ontspanning in deze periode lijkt me net wel goed in de wachtweken?

Hier, al gewassen en gestreken en onderweg na mijn eerste werkdag na 2 weken wat valt dat vroege op staan tegen zeg.
    Vanmiddag controle wat mijn eiblaasjes wel of niet hebben gedaan. Spannend!!!!

Deel Deze Pagina