NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @chriss: ga lekker naar de sauna! Maak je geen zorgen, kan geen kwaad. Natuurlijk goed koelen en je rust houden tussen de saunagangen door, maar dat moet altijd ;)
    @ meisje87: al gewassen en gestreken :$ Heb gisteravond wel een was geprogrammeerd die bijna klaar is, maar ik ga op de vroege morgen echt niet staan strijken! ;)
    @ MMMarian: balen! Hopelijk droogt ie duidelijker op en heb je binnenkort een vette streep!
    Hier: ik ben blij geen regen te horen. Ik werd er gisteren wel een beetje somber van. Hopelijk bezorgen ze snel mijn bestelde matras en kan ik straks lekker met de kids naar buiten.

2. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Donderdag is mijn nod...

20131014_081212.jpg

3. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Dan heb je nu al een mooi streepje!!!
    Gefeliciteerd!!! Wauw super!!!

en sauna....ik zat een paar weken geleden hetzelfde, wist toen net dat ik zwanger was( 4 dagen voor NOD, dus eigenlijk nog wachtweek, dit werd helaas een miskraam van daar dat ik hier nu weer ben) en ik heb het toen toch maar afgezegd, voelde me er niet prettig bij. Juist ook omdat ik geen fanatieke saunaganger ben. Ik dacht ook, het eitje is nog zo kwetsbaar en je temperatuur stijgt toch best wel...
    Weet niet of het niet goed is of niet, zekere voor onzekere nemen??? Lees overal op internet dat het de eerste weken wordt afgeraden en later in de zwangerschap ook alleen maar als je gewend bent om regelmatig naar de sauna te gaan...

4. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Puur gevoel want ik heb bij mijn zoon totaal geen kwaaltjes gehad en bij de 2e (die helaas een MA werd) ook niks.

5. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Dankjewel! Hopen dat het goed blijft gaan :)

6. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het toen de vk gevraagd en die zei geen probleem mag gewoon, sites zeggen vaak dat je het niet moet doen maar dat is puur omdat ze er niet voor aansprakelijk gesteld willen worden.
    Het is nooit bewezen dat een miskraam komt door een sauna bezoek het is ooit getest op ratten en daarom is er in nederland ophef over ontstaan. Mocht je zwanger zijn, luister goed naar je lichaam en drink goed.

7. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Dan ben jij nu diegene die ons het goede voorbeeld geeft :p

Gefeliciteerd !!!

8. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Haha nee niet letterlijk gewassen en gestreken, gedouchd en bijgewerkt om het zo maar te zeggen. Denk niet dat ik er allemaal tijd voor heb dadelijk.
    @roos zie al een streep jeej voorzichtig gefeliciteerd.

9. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Whoop whoop!!! 3 dagen voor NOD dus!!
    Ik feliciteer gewoon!!!
    Van de week misschien nog eentje.doen waarop een indicatie qua weken staat dan is t helemaal duidelijk ;)

10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel voor de reacties! Werd toch een beetje bezorgd na alles wat ik op internet las....(soms ook niet goed hoor, dat internet!) Ik ga gewoon en luister gewoon goed naar mn lichaam dan moet t goed komen!

jammer mmmarian dat we nog steeds in spanning moeten wachten ;) Maar morgen is je NOd toch? Je zei niet omowit betekent dat dat je wel iets zag???

MadameV - duren die dagen bij jou ook zolang?? Aan de ene kant wil ik dat ze niet zo snel gaan want ik heb lekker vrij maar aam de andere kant kom maar door!
    Nu mn beste vriendin zwanger is, is het wel een stuk lastiger merk ik. Jaloers ben ik pffff. Moet echt even goed.slikken als ik daarheen ga en dat.is zo stom vind ik. Het is geen afgunst...ik wil t zelf gewoon ook zo graag....

11. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Kan ik me wel voorstellen hoor chris.. mensen in je directe omgeving wel zwanger en jij nog niet.
    Gisteren kwam manlief thuis met het verhaal dat de vrouw van zijn collega overtijd is.. wilde allebei geen kinderen.. Oneerlijk eigenlijk he!

Nou ik weet niet of ik iets zag, denk eerder dat ik een lijntje zag omdat me ogen dat willen.. mijn vriend zag hem niet, en die is heel goed in turen. Maar nu ook was mijn urine weer enorm licht, net water, dus ik heb alleen 1 bakkie koffie op vanmorgen, daarna niet meer, net geplast, en nu ga ik niets meer drinken tot de volgende plasbeurt hahaha..

12. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hoi dames,

Ik mag denk ik op rood. Het is een beetje een rare cyclus, want 99.9% zeker geen eisprong gehad, maar na 1.5 week eindelijk even geen bloedingen na de vmk gehad te hebben vanmorgen weer bloed. Denk toch een soort menstruatie, omdat het komt op precies het moment dat ik normaal gesproken ongesteld zou worden. Beetje een loze 'ronde' dus.

Hopelijk vanaf nu dan weer een normale cyclus (zucht).

13. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    #733 MMMarian, 14 okt 2013
    Laatst bewerkt: 14 okt 2013
    Nou, en ik sluit me aan bij Emily.. Ik mag ook op rood.. grrrrrrrrrrr..
    Hoe kan dit nou.. een hele week misselijk, moe, zere borsten.. menstruatiekwaal ofzo? Snap er niets meer van..
    Of misschien toch de pcos die deze klachten geeft...

14. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Balen! Bij mij zijn de symptomen die je noemt ook mijn standaard pms-klachten, misschien dat jij dat deze ronde ook hebt? Ik heb juist in de cycli zonder zwangerschap last van misselijkheid en vermoeidheid, en in de cycli met zwangerschap voel ik me eigenlijk juist beter kort voor nod.

15. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Ik heb echt met anticonseptie, spiraal in dit geval 5 jaar en daarvoor jarenlang de pil, nooit ergens last van gehad, elke maand gewoon een normale menstruatie cyclus van 28 daagjes, geen pijntjes niets..
    Dat ding gaat dr uit begin mei, en sindsdien elke maand zoveel pijn 2-3 weken per cyclus.. (met cyclussen van tussen de 32 en 39 dagen) ineens word er pcos vastgesteld en blijf ik pijn houden.
    Zere borsten die ervoor zorgen dat ik geen shirtje en bh kan verdragen, misselijkheid dat ervoor zorgt dat ik al 2 weken boven de pot hang, vermoeidheid die ervoor zorgt dat ik al een week om half 7 savonds op bed lig, en smiddags ook nog 2 uur op de bank lig te slapen. Buikpijn die ervoor zorgt dat ik bijna niet kan lopen zitten of liggen van de pijn..
    En gewoon nu wéér door een stomme menstruatie!

Ik weet dat sommige nu denken, meid je bent pas 6 maand bezig.. i know.. dat is idd vergeleken met sommige nog zo ontzettend kort. Maar 6 maanden lang 3/4 van de tijd met deze enorme pijn lopen.. gek word ik ervan.. en alleen maar door een menstruatie. Snap dr echt werkelijk waar helemaal niets van.. en ben er voor nu eigenlijk wel een beetje klaar mee.. ik ga de gyn vragen of ik eerder mag komen dan 28 november.

Sorry voor me geklaag hoor meiden.. moet het gewoon ff kwijt.. ff zeuren :)

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Neeeeee mmmarian!!!! Gatver derrie bah!!!!!!
    Dat.is wel echt balen!! Ik zou die vriendin op fb even terug chatten, je had geen gelijk!!

Oooow dit is niet echt een goed begin van de maand met al zoveel rood :(

17. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Nou ik snap je helemaal hoor! Het is ook gewoon super vervelend als je zoveel last hebt. Het lijkt mij ook een goed idee om contact op te nemen met je gyn, want misschien kan die het wel wat verhelpen... Hoop het voor je!

18. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    28 november word er in ieder geval gestart met de behandeling. Hij zei vorige maand, dat als het eind november begin december nog niet is gelukt, dat hij dan met clomid zou starten. Dus ben heel benieuwd. Was er maar een middeltje die de pijn wat zou verminderen he.. maar volgens hem is dat alleen paracetamol..

19. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marrie, haha moest wel lachen om je reactie, gewassen en gestreken is volgens mij idd een uitdrukking :p :D

Daniielle, wauw! :D Gefeliciteerd!

Chriss, sauna is volgens mij echt geen probleem.. Dat zou betekenen dat zodra je bezig bent om zwanger te worden nooit naar de sauna mag? Heb iig wel gelezen dat het niets uitmaakt.

Mmmarian, idd oneerlijk. Ik ken iemand die al 6 jaar bezig is om zwanger te worden, haar zusje werd ongepland zwanger op zo ongeveer de 1e date die ze met een jongen had.. Heel moeilijk!

Emily en mmmarian, balen!! :(

Mmmarian, ik snap je frustratie en het maakt niets uit dat je nog maar zo kort bezig bent, het is gewoon k*t dat je zoveel klachten hebt en dat het nu ook nog eens niets oplevert.

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Eerst @ Daniëlle! Van harte gefeliciteerd! Super gaaf!

@ Emily dikke knuffel. Loze rondes zijn altijd shit

@ mmmarian Aah nee! Het klonk allemaal zo veel belovend! Heb je goed dat je de gynaecoloog belt. Dit is ook niet goed. Zo heb je ook geen leven.

@ chriss. Ik heb ook geen verstand van hoe dat zit met saunas. Al was ik toen ik laatst ging blij dat het was vóór mijn eisprong. Want het beangstigde me wel een beetje. Maar kan sowieso niet zo goed tegen dat hele hete dus misschien ook wel daardoor. Ben meer van scrubben en bubbelbaden ;)

@ het wachten het gaat nog wel. Ook omdat ik in de week van mijn ei zit. Dus er is nog werk aan winkel haha! Ben héél benieuwd. Heb nog toch laat ( of eigenlijk vroeg ) na het plafond liggen staren want ik kon niet slapen. Heb wel telkens steken rechtsonderin. Hoop dat ik een beetje op mijn lichaam kan vertrouwen en dit voortekenen zijn. Over een uurtje ma weer een testje doen.

Merk ook dat ik een beetje dwangmatig niet aan het drinken ben ivm de ovu testen. Normaal drink ik namelijk al veel te weinig maar moet altijd wel best vaak plassen. Nu is het dus echt moeite doen om niet na de wc te gaan elke keer. Probeer het echt op te houden. En eig moet ik juist veel meer drinken want had altjjd een eczeemplek op mijn hand die door te weinig drinken daar kwam ( acupunctuur gehad heeft met afvalstoffen afvoeren te maken wat dus niet gebeurde ) en dat heeft toen heel goed geholpen maar nu ik eig een beetje té obsessief bezig ben met die ovu testen drink ik nog minder en komt die plek weer terug Grrrr. Dus zal blij zijn als ik lekker op het wachtbankje zit. Want dan is er toch niks meer wat ik op dat moment kan doen.

En mmmarian jr zeurt niet hoor. Daar is dit forum voor. Doe ik ook zoals je leest ;)

Deel Deze Pagina