Ohhh das netjes op tijd! Balen meis Om de dag maar deze keer een keer extra na mijn knaltest Zal ik niet doen! Die symptomen heb ik dus ook icm dik wit/doorzichtig slijm
ik heb inderdaad ook meer puistjes. Ik heb iedere dag pijntjes door mijn fibromyalgie dus is het soms wel moeilijk om iets aan zwangerschap te koppelen. Vorige maand dacht ik namelijk echt zwanger te zijn en toen was het juist de fibromyalgie die erg opspeelde
Fertiliteit heeft z'n voor en nadelen. in 2011 kreeg ik de diagnose pcos. destijds een ongezonde relatie met veel stress en vooral niet mezelf kunnen zijn. Vorig jaar daar een punt achter gezet. 3 maanden later de liefde van mijn leven ontmoet. En in augustus hadden we de intake op de fertiliteit.... Tot mijn grote verbazing, weg pcos Zelfs de arts was verbaasd. Normaal gesproken word je dan naar huis gestuurd met de mededeling kom over een jaar maar terug als je nog niet zwanger bent. De arts wilde me graag 6 maanden onder controle houden om te kijken of mijn lijf echt z'n werk was gaan doen. En dat geeft mij heel veel rust. dus nu hopen dat we binnen die 6 maanden zwanger raken.
Aaah nee 4dogs dat meen je niet. Écht niét leuk! Gewoonan van harte! Ik zelf word helemaal gek van mijn ei zoektocht. Gister 3 goede testen gehad ma nog niet zo knap als controle streep. Vanochtend héél licht streepje en vanavond half 7 viel er zelfs niks te turen er was gewoon zo goed als niks te zien terwijl ik de hele middag niet had gedronken. Zal ik dan toch vannacht/vanochtend mijn ei hebben gehad? Dan is mijn cyclus op 40 dus dat kan op zich wel kloppen. Ook had ik gisteravond en vannacht ( was nog tot half 3 wakker kon niet slapen ) erg duidelijke steken rechts onderin. Als het zo zou zijn moet morgen wel duidelijk mijn temp omhoog zijn toch? Of duurt dat meerdere dagen? Heb iig wel goed geklust. Vrijdag na middernacht rn gister eind van de middag. Zo meteen nog maar eens voor de zekerheid en we testen maar weer door he. Je weet ma nooit of ie toch nog ineens knal word. Maar dat zou wel heel apart zijn na zulke witte testen vandaag Onze lijst begint bijna... Spannend! Hebben we nog testers morgen?
wat een spannende berichtjes weer allemaal. Dames op rood heel veel sterkte, elke maand die langer duurt is moeilijker. Vandaag en gisteren een positieve ovu test, vandaag een halve dag een zeurderig stekende pijntjes links onderin, vorige maand rechtsonder in. En nnnu is de pijn over dus denk dat ik mijn ei heb gehad!! Net nog geklust dus hoop dat het raak is deze maand!!!!
ik heb ook geen knaller gehad deze keer...maar heb gewoon nadat ik terug was woensdag, vrijdag, zondagochtend geklust...en nu dan nog vanavond als t ff kan maar heb niet zoveel zin had denk ik mn ei zaterdag ...maar nogmaals vorige maand had ik ook prachtig rond de eisprong geklust maar niets.... dames die nog beetje bang zijn na een licht streepje - een streepje is een streepje dus zwanger maar ja t moet wel een plakbeeb zijn natuurlijk, dat risico is er helaas altijd. Ik wil niet heel.negatief zijn maar t kan ook dat jepositief test een paar dagen voor NOD en dan kan t nog mis gaan...maaaaaaar daar gaan we niet voor!!! @hier...ik beeld me weer gezellig van alles in...af en toe voel ik mn tepels en mn buik maar ja had ik vorige maand ook...ik zit nu op 2dpo dus moet nog wel even maar vorige maand dus lf van 10dagen dus dan moet ik er nog 8 tot NOD en nog 4 tot testen ofzo tenzij dus mn lf opeens 14 is maar ja dat merken we dan wel
Wat fijn dat je je ei voelt....echter als je vandaag je ei hebt gehad (dag na posi ovutest) dan klopt je banner toh niet met.over 8 dagen testen??
ik bedenk mij nu dat hij wel zo'n beetje klopt mijn lf is namelijk maar rond de 9 dagen, misschien nu wel langer maar ik laat hem zo staan
Oe dat is ook kort!! Dan zitten wij ongeveer op hetzelfde! Ik mag ook over 8 dagen testen (als mn lf deze maand weer 10 is).wanneer ga jij testen?? Of wacht jij netjes tot je NOD?
Ik heb sinds gisteravond veel last van menstruatiepijn vorige rondes had ik dit niet dus hoop dat het een goed teken is, heb gedroomd over een zwangerschapstest met twee dikke strepen. Geen bloed hier en ook geen bruinverlies zoals afgelopen maanden, vind het nu echt spannend worden!
Spannend melkchocolaatje!! Ik zal voor je duimen. Hier hebben de duivels zich toch echt laten zien.. ik ga dus op rood.. Het positieve is dat mijn cyclus weer met een dag verkort is (31 dagen) en een lf van 12.. én mijn enorm slechte humeur van de afgelopen 3 weken is ala minuut verdwenen. Ik ga genieten van mijn 4 klachtenvrije dagen deze cyclus!