Ik ga ook wachten tot me NOD. Kan dan volgende week woensdag testen, hopelijk hou ik het vol haha. Ik heb het gevoel dat mn broek nu wat strakker zit dan normaal, en me darmen gaan behoorlijk te keer, je hoort het ook en het is vooral laag in mijn buik. Kan dat een goed teken zijn??? Help haha.
Dames op roze, gefeliciteerd! Dames op rood, bah! Balen! Ik had geen testdrang meer. Ik moest vrijdag nog wel een test doen ivm mijn knie operatie. Uiteraard nog erg negatief. Dat was pas op 7 dpo... Ik moet eigenlijk nog 2 dagen wachten. Maar nu wil ik wel erg graag testen! Heb alleen geen test in huis... Misschien ook wel een voordeel! Ik ben tot nu toe erg op tijd met mijn ongi, dus ik wacht nog wel 2 of 3 dagen. Wil pas testen vanaf nu als ik echt over tijd ben. Hoe moeilijk ook!
Hoi allemaal! Ik ben nieuw op het forum Mag ik ook op de lijst? Juul85, 28 jaar, 3de ronde, 1ste kindje, NOD 18 oktober
Wat een mooie testresultaten!! Gefeliciteerd dames geniet ervan (het is zoiets moois) En de rode dames balen zeg, hoop dat het de volgende ronde jullie wel gegund is! Voor mij is het eigelijk niet meer nieuw, heb al een kindje, dus allemaal mee gemaakt. Maar weet echt niet meer hoe het allemaal voelde toen ik pas zwanger was, vind het nu ook allemaal even spannend als bij mijn eerste en zoek nog steeds elke symptoom op om te kijken of het misschien wel een zwangerschapssymtoom is en soms beeld ik het gewoon in omdat ik zo graag wil hebben jullie dat ook ? Ik wens diegenen die vandaag nog gaan testen, heel veel succes!!
Dat herken ik wel. Deels dan. Die spanningen van "is het deze maand raak?" ken ik niet, omdat we bij de eerste zwangerschap er nog niet mee begonnen waren, het kwam volledig onverwachts. Maar ook dus de beginnende symptomen heb ik geen idee. Wel krijg ik nu soms dingen dat ik denk, hee, dit herken ik wel degelijk! Omdat ik dit deze maand voor het eerst eb, is nu mijn drang om te testen toch weer groot, ook al had ik die niet...
@ melkchocolaatje ... wat voor sinterklaas ideetje is dat dan? is wel een goeie zo rond die tijd! zijn alle roze dames van deze lijst rond de 10 weken!
Wat is het lichaam toch een STOM ding! (Nee hoor, heel mooi ding) Ik dacht: ah ik snap het! Afgelopen twee maanden, op 8 dagen in de cyclus veel dik doozichtig en rekbaar slijm en dan anderhalve dag daarop een felle stekende pijn in den onderbuik en respectievelijk 18 en 14 dagen later de menstruatie. Deze maand is de eerste maand dat we er echt voor gaan, dus mijn vriend ingeseind: waarschijnlijk is het handig om sex te hebben a.s. zondag en maandag. Had verwacht dat ik zaterdag dat dikke slijm zou hebben, maar niks! Zondags dus wel voor de fun sex gehad, hoewel slijm melkachtig was. Tegen de avond opeens wel heel dik slijm en superduperrekbaar, dus dacht: nou ja, dat kan, alles een dagje opgeschoven, maar gisterochtend was het slijm wel helder en dikkig, maar niet meer rekbaar en tegen de avond zelfs weer melkachtig en dacht: dan is de eisprong tóch al geweest!! Leek me goed om alsnog sex te hebben, maar voor het eerst "sex voor de moet" was een ramp niks van terechtgekomen, alleen maar stom gegiecheld. Vandaag is mijn slijm weer waterig.. Hier snap ik niets van!! Het lijkt wel alsof ik terugga in de tijd op dat gebied. Normaal dan komt er na dik rekbaar slijm, dik niet rekbaar slijm dat steeds korreliger wordt tot het stopt. Heb ook geen steek gevoeld, kan in mijn slaap gebeurt zijn.. Voel wel drukkend gevoel in mijn onderbuik wat ik de vorige keren ook had na eisprong en mijn urine ruikt sinds vandaag weer metalig, net als vorige maand. Pfff...misschien moet ik er maar minder op gaan letten hoor! Ik ga er vanuit dat mijn eisprong is geweest en dat ik kan gaan wachten of die ene keer zondag voldoende is geweest Sommerfugler, 37 jaar, 1e kindje, 2e ronde, NOD 29 oktober
Alle meiden op rood: Super balen voor jullie! Succes de volgende ronde. Alle meiden met een (licht)positieve test: Gefeliciteerd! @Hier nog op het wachtbankje. Als ik op 10 oktober mijn eisprong heb gehad zou nu ongeveer de innesteling beginnen, toch? Heb al paar dagen last van keelpijn. Droge mond, rare smaak. Gisteren het gevoel of mijn hoofd op ontploffen stond. Maar vriendlief voelde niet dat ik warm was. Later op de avond trok dit gelukkig weer weg. Sinds vandaag rommelende darmen, steekjes/krampjes net onder ribbenkast. Broek zit strak. Heeft iemand van jullie dit ook weleens gehad?
Het mmarian ik heb een vraagje. Ik zou graag de lijst ook willen bijhouden van tijd tot tijd om jullie een handje te helpen. Alleen hoe doen jullie dat er staat niet kopieren of quoten. Vandaar mijn vraag. Groetjes Kitty
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 oktober Oktober 2013 ♥ 16. (5) : jvs12, 32 jaar, 2e ronde (na MA), 2e kindje 2g4e, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mienma, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje sellie6, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Linnepinna, ... , 20e ronde, 1e kindje (7e ronde na mk) 17. (8) : MMMarian, 6e ronde, 3e kindje Zwangels, 30 jaar, 26e ronde, 1e kindje Daniielle, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Dreamchild, 31 jaar, 5e ronde, 2e kindje MilanFleur, 28 jaar, 12e ronde, 2e kindje Bee1986, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje boannan, 39 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje GwoonAn, 23 jaar, 2e ronde 1e kindje 18. (9) : Lexy1987, 26 jaar, 29e ronde, 1e kindje Andrea85, ? Cosy, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Giselle766, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje Bibi24, 2e ronde, 2e kindje baby0, 27 jaar, 13e ronde, 1e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 5e ronde, 3e kindje kids0912, ? , 3e kindje Juul85, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje 19. (6) : Lynn, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje Aris87, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mamavanhjs, 23 jaar, 5e ronde, 2e kindje babybanjo, 9e ronde, 3e kindje Starlight89, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemoon, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje 20. (3) : Yaisa, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje barbara1980, 33 jaar, 28e ronde, ? kindje lindaw, 29 jaar, 2e ronde (in MMM), 1e kindje 21. (5) : Zoumooizijn, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liyana, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 1e kindje Reamonia, 4e ronde, 1e kindje Junyor, 32 jaar, 1ste kindje, 3e ronde 2011Mamma, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje 22. (5) : Linda89, 3e ronde, 1e kindje Goldfishie, 31 jaar, 8e ronde, 1e kindje meisje1987, 6e ronde, 1e kindje sermar84, 13e ronde, 3e kindje Marrie28, 34 jaar, 14e ronde, 3e kindje 23. (5) : Kiera, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Bloemie80, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje familievdlaan, 27 jaar, 1e ronde (na pauze), 2e kindje Miekeh, 31 jaar, 9e ronde, 1e kindje Roos6, 4e ronde (na mk), 6e kindje 24. (3) : DeBa, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje derde, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25. (3) : Dribbel1978, 35 jaar, 8e ronde, 1e kindje cano, 33 jaar, 13e ronde, 1e kindje ellepel1985, 27 jaar, 6e ronde (na MA en MK), 2e kindje 26. (6) : Ig86, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje plien89, 24 jaar, 22e ronde, 1e kindje Chantallcindy, 23 jaar, 8e ronde (na mk), 1e kindje wendy27, 29 jaar, 30+ ronde, 1e kindje Partyrocker, 1e ronde, 2e kindje kiwi31, 24 jaar, 12e rondje, 1e kindje 27. (4) : S87, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Smnee, 22 jaar, 15e ronde (2e na mk) 1e kindje mamavanjuul, 30 jaar, 1e ronde 1, 3e kindje juutje89, 24 jaar, 9e ronde, 1e kindje 28. (6): Chriss, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Noralie87, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bumbaaa, 34 jaar, 2e ronde (na mk), 4e kindje Amoura, 23 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje LinsyVH, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bloesem 32 jaar, 6e ronde, 3e kindje 29. (2): nibble, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje MommyOwl, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 30. (5): MadameV, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje Jabinca, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Flora01, 24 jaar, 12e ronde (7e in MMM), 1e kindje blije mama, 33 jaar, 1e ronde (na MA) Rombely, 31 jaar, 11e ronde, 2e kindje 31. (3): missillie, 27 jaar, 2e ronde, 3e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Mamadraakje, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (8) : Meissie86, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD eind oktober Melkchocolaatje, 31 jaar, 5e ronde (na vmk), 1e kindje Dayna, 27 jaar, 16e ronde (3e naar 4e mk), 1e kindje Emily27, 6e ronde (1e na vmk), 2e kindje Chocootje, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje Tessasv, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje Pharilla, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Illegaal: DanielleJ, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje T o t a a l: 87 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(3),ongesteld (5), MMM (5), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Ik heb de lijst weer bijgewerkt. Mocht ik iemand zijn vergeten geef dat dan even aan in kleur. Groetjes Kitty
Ik dacht.. kom laat ik nog eens spieken.. FIJN! ik zie wat roze! gefeliciteerd meiden... MMMarian.. jammer.. je had goede hoop! Lijst: goed werk met bijwerken! Alleen aantallen bij de 18e.. het totaal en helemaal onderin kloppen nog niet. Succes meiden, maak die lijst nog meer roze aub! Wil niet nog meer meiden in november lijstjes zien! X Joyce
Ik mag op rood, zoals op blz. 80 en 81 staat Ook zie ik dat je veranderingen hebt aangebracht, maar niet de cijfers(aantallen) hebt gewijzigd En in kleur reageren maakt het makkelijker, maar tegenwoordig zitten veel meiden met de App online, daarbij is het geloof ik niet mogelijk om je tekst kleur te geven (of heel lastig). Edit, 1blz. terug heeft ook nog iemand zich in kleur gemeld voor de lijst
@ GwoonAn gefeliciflapstaart geniet ervan hier 3 dagen een vroege test gedaan maar er was nog nietrs te zien. Morgen zou mijn nod moeten zijn maar ik voel nog niets ik hoop dat er ook niets gaat komen lol. Morgen maar weer een testje doen. voor de rest van de dames veel succes nog en hoop dat er nog meer roze mag kleuren
GewoonAn nogmaals gefeliciteerd ik denk dat ik die test pas donderdag of vrijdag ga doen.. Eerst maar eens wachten of mijn ongesteldheid echt wegblijft..!