Ik mag op rood, zoals verwacht. Alleen wel te vroeg, normaal 33 dagen sinds 2 maanden 31 dagen, nu netjes 28 dagen. Hopelijk blijft dit zo. Maar waarom nu opeens korter?? Doordat ik ben afgevallen? De laatste 2/3 maanden 8 kilo. op naar de volgende ronde.
Menneh heel veel sterkte, wat was je pap als ik vragen mag? Ik had een pap twee mocht gewoon zwanger worden. Als de pap door het hpv virus komt gaat het vaak vanzelf over is iets wat veel voorkomt. Bij mij is het vanzelf weg gegaan..
gefeliciteerd roze dames! !! komen jullie ook gezellig bij de juni mama's kletsen? onder bevallingslijst forum vin d je het topic! succes dames op de wachtbank hopelijk voor jullie allemaal een juni of juli baby!
Zou dat niet doen hoor..ook al is je LF korter, je maakt niet méér hCG aan dan iemand met een LF van 14 dagen. En de meeste testen zijn pas gevoelig voor een hCG waarde die je hebt na die 14 dagen..omdat de één de ander niet is en sommigen dus veel hCG aanmaken, testen zij al positief op bijvoorbeeld 10 dagen. Die kans is alleen erg klein.. Van het internet gehaald (9Maand.be) : -Aantal dagen gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) -Hoeveelheid hCG IU/L of MIU/ML -Aantal dagen gerekend vanaf bevruchting: Niet zwanger :: < 5 :: - 21 dagen :: 0 - 5 :: 7 dagen 28 dagen :: 3 - 426 :: 14 dagen 35 dagen :: 18 - 7.340 :: 21 dagen 42 dagen :: 1.080 - 56.500 :: 28 dagen 49 - 56 dagen :: 7.650 - 229.000 :: 35 - 42 dagen 57 - 78 dagen :: 25.700 - 288.000 :: 43 - 56 dagen 79 - 100 dagen :: 13.300 - 253.000 :: 57 - 78 dagen 2de trimester :: 4.060 - 65.400 :: 17 - 24 weken 3de trimester :: 3.640 - 117.000 :: 25 weken - bevalling Na bevalling :: < 5 :: -
Ik heb een pap3b door het hpv virus gehad, maar ik moest een lisexcisie, gaat dus niet altijd vanzelf over.. Is al jaren geleden, moet eigenlijk nog weer voor een uitstrijkje heen, maar komt er niet echt van..
Ach Mennehh wat vervelend zeg voor je. heel veel sterkte gewenst. @ hier vanochten maar weer eens een testje gedaan en weer negatief. ik zou vandaag of morgen mijn nod moeten hebben dus ik hoop dat erniets komt hihi
Menneh: ja, dat is idd alles tegelijk... Sterkte en beterschap Barbara: balen van de ongi, maar beter dat je nu een kortere cyclus hebt van 28 dagen. Succes in de volgende ronde!
Vanmorgen in n bekertje geplast voor de test.. veeg ik t af.. bloed Nou die test toch gedaan maar niks (logisch ook he) Op naar de volgende ronde.. succes voor alle dames na mij!
Vanochtend weer getest, weer een iets duidelijker strepeje. Niet veel duidelijker. Ik heb geen idee of dat uitmaakt?
nee, morgen is mijn nod. De cb wil ik daarna pas doen, is nogal prijzig vind ik... Maakt het echt zoveel verschil dan?
Dames, ik mag nu echt op rood. Ongi is inmiddels meer doorgebroken en temp is gedaald naar 36.4. Geen teleurstelling dit keer, want zonder ovulatie was de kans op zwangerschap toch 0 . Wel beetje jammer dat ik de afgelopen cyclus dus geen geen kans heb gekregen. Zeker omdat door deze precieze timing de komende cyclus waarschijnlijk ook niks gaat worden omdat ik dan precies rondom de vermoedelijke ovulatiedatum voor werk in het buitenland zit. Dat vind ik allemaal wel een beetje gemeen . Zo schiet het natuurlijk niet op! Maar goed, verder zie ik deze ongi als een soort 'reset', hierna hopelijk met schone lei en normale cyclus verder. Tot wellicht een ander NOD-topic, of natuurlijk een keer in het 'zwanger zijn' gedeelte van dit forum .
Ik had vorig jaar ook pap 2, half jaar later zat mijn pap weer op 1, waarschijnlijk omdat ik toen ben gestopt met roken en nu weer een half jaar later voor controle geweest en kan over twee weken bellen voor de uitslag. Het kan wel vanzelf weer goed komen en mijn gyn zei dat je lichaam het in principe altijd zelf oplost! Dus kan aantal maanden later wel weer goed zijn hoor. Hier: Gisteren mijn ei gehad denk ik. Willen jullie even meedenken? zondag: kleine positieve ovutest, + in de avond geklust maandag: knal ovutest + in de avond geklust dinsdag: knal ovutest rond het middag uur en in de avond maar een heel lichte ovutest woensdag: temp verhoging Kortom als goed is gisteren mijn ei geweest?! Heb ik dan voldoende geklust? Wilde gisteravond nog maar vl was te moe, zijn ook aan het verbouwen/ verhuizen dus tsja...
omdat zaad een aantal dagen kan overleven in een lichaam zou ik volgende keer t bijvoorbeeld ook vrijdag nog klussen...maar ja vorigeaand hadden wij ook precies goed geklust maar niets dus t geeft geen garantie helaas :-* @hier mn vertrouwen gaat een beetje weg...ondanks dat ik mn buik nog wel voel maar ja kan ook van aankomende ongi zijn...al is dat apart want heb ik nooit. Maar ben zo bang dat ik zo teleurgesteld ga worden dat ik mezelf maar even ga beschermen
Emily, mag ik vragen waarom je geen ovulatie denkt te hebben gehad? Als je menstrueert moet er toch iets gebeurd zijn? Mag mijn NOD trouwens op 28 oktober? THNX