Er zijn nog 255 dagen tot je bevaldatum op 28 juni, 2014.. Je bent 25 dagen zwanger. Je bent 3 weken zwanger. Je bent in je 4e zwangerschapsweek. Je bent 0.9 maanden zwanger. Je bent in je eerste zwangerschapsmaand. 1e trimester: 21 september, 2013 t/m 20 december, 2013. (0 - 12 weken) 2e trimester: 21 december, 2013 t/m 04 april, 2014. (13 - 27 weken) 3e trimester: 05 april, 2014 t/m 28 juni, 2014. (28 - 40 weken) als jij het snapt hoor ik het graag, want ik raak nu in de war hoor!
is wel vreemd toch? Die link heb ik ook even gebruikt: eerste dag laatste menstruatie; 18 september 2013 cyclusdagen; 29 Bevruchting; 3 oktober 1e trimester; 12 december 2013 uitgerekend; 26 juni 2014 Zwanger; 4 weken Ik ben korter zwanger maar eerder uitgerekend????
Ik bel morgen de vk, ben net wel gebelt door MvM de 28e komt ze langs! uitgaande dus van eisprong rond 3 oktober ben ik dan rond de 5 weken.. Pff haha
Ik houd ook 3 oktober aan, ik heb een hele regelmatige cyclus en die stond als berekende eisprong. Of dat het klopt weet ik niet haha... Ben je wel langs de huisarts geweest? of doe je dat niet..?
Hoeft niet perse toch ? Ben naar een andere stad verhuist dus moet sowieso nog een andere zoeken haha, voor dat ik dat kon was ik dus al zwanger! nja moet wel even gaan doen idd!
ja ik ga wel ff naar de huisarts, ik woon hier ook nog niet zo lang haha dus geen idee welke verloskundige ik kan bellen! Misschien dat ik alleen ff bel voor een lijst ofzo
Dames hoop dat jullie mij kunnen helpen heb gister 4 dagen voor nod een test gedaan nou bleef deze wit maar nou zag ik hem vandaag liggen en stond er een duidelijk streep nou weet ik dat je een test na 10 min niet meer mag aflezen dus heb ik net nog een test gedaan maar met een klein restje urine nou weet ik niet of er nou echt een tweede streep staat of dat ok graag wil dat hij er staat hoop dat jullie even willen reageren
Ga ik ook wel doen ben nog even snel naar de winkel gerend zodat ik morgen ochtend nog 1 kan doen 😱
Mmmmarian, wat fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben! Zie je het zelf zitten nu? Chriss, haha seksleven verbeterd? Hier doen we het sowieso best vaak, manlief wil wel meerdere keren per week. Doordeweeks komt er nooit zoveel van, heb ik vaak geen zin om zin te maken. In de klusweek doen we het idd nu wel vaker. GwoonAn, ik wist ook niet je vanaf je ongi moest tellen, las dat laatst hier op het forum. Ik dacht altijd dat je dan moest kijken wanneer je ei was en wanneer je seks had gehad enzo hihi! Aris, ik zie niks helaas, maar na 1 dag aflezen is echt niet meer betrouwbaar..
Ik hoop ook dat hij duidelijker word alleen is het wel zo dat er niet voor niets word gezegd dat je na 10 min niet moet aflezen laat staan de volgende dag dus helaas kun je deze test dan niet als geldig verklaren. Begrijp mij niet verkeerd ik gun je het heel erg hoor maar probeer je te behoeden voor een tegenvaller! Hoop natuurlijk dat je gewoon hartstikke zwanger bent hoor meid. xxx
Maar Linda denk dat je het niet goed leest dit is geen foto van een oude test die vertrouw ik ook niet dit is een nieuwe test die ik net heb gedaan
@Aris ik zie ook een tuurstreepje! Hopelijk wordt hij snel donkerder! Hier ga ik vrijdag al testen. Heb last van symptomen die ik normaal nooit heb voor NOD. Dus hopelijk wordt dat vrijdag goed nieuws en houdt mijn lichaam mij niet voor de gek!