Oh maar ik deed dinsdag al een test 9 of 10dpo en die was negatief. Moest van mezelf dus tot zaterdag (vrijdag nod) wachten Maarehhh ik heb een z&k midstream gedaan en zie twee streepjes en toen nog een kv2v5 en daar zag ik ook twee streepjes op dus volgens mij mag ik binnenkort op roze moet er eerst zelf aan wennen hihi. Foto volgt nog hoor!
Hallo meiden ik breek even in... Gezien ik hier tijdje terug meegeschreven heb maar ik ziek was rond mijn NOD en we 4/5dgn voor NOD laatste x gezellig hadden had ik me afgemeld... Ben vandeweek ook ongi geweest dus idd zoals ik dacht verloren ronde... Nu was vanmorgen mijn ongi weg(die een dag korter duurde dan normaal) dus ik weer temperatuur gemeten, bleek hij nog steeds hoog...vandeweek was ik moe en zei tegen manlief, tis dak ongi ben anders ging ik er wat van denken... Dus vanmorgen ff om mezelf niet raar te lopen maken in m'n hoofd testje gedaan zodat ik omowit zou zien en wist dat m'n hoge temp zou komen door verkoudheid... Zie ik dit!!!!!! Gezien mijn verleden met mijn MA en het toen precies hetzelfde ging ook ongi en uiteindelijk dus MA kan ik op dit moment niet blij zijn maar alleen maar bang... Wat gaat er komen??!enhoe kan het 4/5 dgn voor NOD laatste x s*x...
Giggle wat spannend misschien toch een laat ei gehad weet anders ook niet hoe het kan hoop dat alles goed blijft gaan!!
Het is heel zeldzaam, maar je hoort wel eens vaker dat vrouwen toch een soort bloeding hebben en daardoor denken aan ongi. Maar met jou achtergrond zou ik even contact opnemen met de huisarts. Zodat ze snel mogelijk kunnen kijken. Ohhhhh begrijp je bezorgdheid zo en toch is het iets positiefs voor nu die twee strepen xx
Aris, nee ik weet zeker dat mijn ei toen geweest is...omdat ik een hele korte cyclus heb en sinds tijdje temp om allen in de gaten te houden en dit onze eerste ronde was dus m'n laatste temp maand weet ik het toevallig nog!! Vind t nog dooooooodeng maar thnx voor je felicitatie ben benieuwd waar dit eindigd!
Dankjewel menneh ja idd je hoort het wel eens maar idd gezien mijn achtergrond vind ik het doodeng en ben ik bang dat het gewoon weer mis is...
Overduidelijk cosy onwijs gefeliciteerd lekker gaan genieten, we zijn de zelfde tijd uitgeteld😄 leuk!!!
Giggle, wat vreemd zeg.. Ik snap dat je hier onzeker van wordt.. Misschien idd een huisarts of vk bellen? Gefeliciteerd Cosy, duidelijk! Ik kwam er net achter dat als ik nu zwanger wordt, het een heel ongelukkig moment wordt om uitgerekend te zijn.. We hebben dan meerdere bruiloften, waarvan ook een belangrijke ivm getuigen.. Nou ja, eerst zwanger worden
Hoi meiden, Dit is de eerste ronde voor ons 2e kindje. Vandaag zou mijn nod zijn. Ik wordt altijd op vrijdag of zaterdag ongi, maar tot nu toe nog niks te zien. Wel voel ik al een paar dagen van alles wat ik normaal niet voel. Kan het ook niet vergelijken met de vorige zwangerschap want de enige kwaal die ik toen vlak voor nod had was een schimmelinfectie. Hmmm... ik wacht en wacht maar hoop natuurlijk dat er stiekem niks komt wat ook maar een beetje op rood lijkt