Ik had gister (zaterdag 19-10) ongesteld moeten worden.. nu heb ik vrijdag een heel klein beetje bruine afscheiding en dat was alles, daarna niks meer.. Wel heb ik een onrustig gevoel in mijn onderbuik.. lijkt op een beginnende ongesteldheid.. Zou ik een test doen of nog even afwachten? Hebben mensen ervaring met deze symptomen?
Wauw! Iedereen op roze gefeliciteerd! Ik zal nog even afwachten meisje23, hoe moeilijk het ook is! Het kan innestelingsbloed zijn, maar ook voortekenen van je menstruatie. Ik weet niet hoe het de vorige maand was? Ook op die manier? Als je zwanger bent, ben je dat volgende week ook nog. Hier op het wachtbankje.. Weinig hoop, gezien vriendlief deze maand een beetje last had van het "presteren onder druk".. Achja, volgende maand weer een kans.
Kiera en MilanFleur oeehyeah yeah yeah van harte gefeliciteerd!! Nibble: herkenbaar hebben daarom maar een keer sex gehad "ergens" voor ovulatie..en dat was ook nog eens half-half.. Het is de eerste keer dat we ervoor gaan, dus ben benieuwd hoe dat volgende keren zal zijn
Nou ik mag op rood.. Ging vanmorgen in een bekertje plassen om te testen en toen zag ik al een rode gloed, afvegen en bloed, dus kon het meteen weer weggooien Succes allemaal verder! Roze dames, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd zwangere dames! Balen voor degenen op rood Vandaag, 1 dag (misschien 2 dagen) voor NOD een negatieve test. Helaas. Een heel klein stemmetje hoopt dat t gewoon nog te vroeg was om te testen, maar ik vrees dat de kans op alsnog een positieve test heel klein is.
Hier net zo! Heb 10 dpo getest, heb maar een lf van 12 dagen dacht dat ie dan wel te zien moest zijn... Helaas!!! Dit is de laatste gewone ronde. Vrijdag krijgen we de uitslagen van alle onderzoeken en gaan we definitief de Mmm in.
Wat veel meiden weer op roze deze maand! Ik heb een heel druk weekend gehad, dus totaal geen tijd gehad om ff te reageren op iedereen...... Ik denk dat ik gewoon ongi wordt deze maand, maar ik weet het ook weer niet. Mijn lichaam voelt anders, misschien wil ik het wel zo, maar heb savonds ontzettend last van zware voeten.... net of er aan iedere voet 2 bakstenen hangen. Hebben meer mensen daar weleens last van......?
Geen zware voeten nee. Wel vaak plassen, een drukkend gevoel op de maag, en vermoeidheid die met de dag minder goed aan een jetlag te wijten valt. Dat soort dingen geven zoveel hoop (zeker in de eerste ronde), terwijl het ook zo makkelijk tussen je oren kan zitten. Wachten is niet leuk, en toch misschien achteraf wel.
Mag ik ook op de lijst? Icecreams (28), 1e ronde, 1e kindje Nod: 22 oktober Ik hou mezelf nog heel even in met testen. Hopelijk kan ik tot morgenochtend wachten. Heb nogal last van stemmingswisselingen (al een week), zure oprispingen en vanmorgen vond ik m'n yoghurt ineens veel te zuur, terwijl ik daar anders geen last van heb. Ach, het zal wel ingebeeld zijn. Ben niet gewend zo op m'n lichaam te letten.
dames op rood dikke knuffel. ik moet definitief na een ander topic. weet nou 100% zeker dat mijn eisprong vandaag of morgen is. dus mijn nieuwe nod word 4 november. heb al vanaf donderdag positieve ovu testen maar vandaag is ie echt knaller dan knal!! wel een langere cyclus dit keer. 47 dagen maar ben blij dat ik hem iig gevonden heb. blijf nog wel meelezen vind het hier veel te gezellig!
@Kiera: Ik zie een duidelijke streep hoor!! @MilanFleur: Gefeliciteerd!! @Cato: Ff wachten of het bloedverlies echt door gaat zetten of niet! Ik hoop het wel voor je, zeker na zo'n lange tijd!
Ik word gek hier!! Hoop zo dat ik zwanger ben! Ik haat dat wachten!! mag woensdagochtend testen 4 dagen voor NOD, hoop dat we dan iets positiefs zien. Heb daarna een afspraak bij de gyn. Ze gaan vruchtbaarheid testen?! Kan iemand vertellen hoe ze dit in het begin stadium doen?
Zoumooizijn- balen!!!! Mei2013 - ik ken dat!! Heb ik ook dat gevoel!! Maar of je nou een lf hebt van 10 dagen of van 14 dagen je hcg wordt niet eerder of later aangemaakt....dat is nog een klein beetje hoop maar ik ga ook met 'angst' naar de wc.... madameV - Jeeeeeeej je ei!! NIET jeeej lange cyclus! NIET jeeeej niet meer.in dit topic
Net er van overtuigd dat mn ongi begint... nu geen krampen meer. . Klinkt raar maar hoop dat ik ongi word kan ik naar ronde 2 zo niet dan van de week maar weer testen. . Zucht
Goo, 24 jaar, ronde 4, eerste kindje Dag meiden, Mag ik me toevoegen? Mijn NOD is op 28 oktober zit op 32 dagen. Deze maand heb ik wel kwaaltjes zoals gespannen borsten gevoelige onderbuik en liezen die ik voel. Gister maagzuur wat naar boven kwam (blegh!) Ik kan me denk niet inhouden om deze maand eerder te testen! Nog 7 dagen!