NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Je bent lief madameV!! Indd geen bloed geeft moed...

2. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0

Ja he, ik lees vaak dat sommige dames voor nod al positief testen, dus ik dacht ik probeer t ook eens. Ook omdat ik erg duizelig ben en af en toe misselijk. Vorige zwangerschappen steeds na nod positief getest. Ik hoop dat er werkelijk een late innesteling was en dat mn nod is verschoven. Net bij t afvegen wel klein beetje roze gespot. Deze maand bewust geen ovu testen gebruikt dus heb geen idee wanneer mn ei was :(. We hebben wel om de ene dag geklust... Ik hoop t zo, maar ergens bereid ik me ook voor op de zoveelste teleurstelling :(

3. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Klein beetje roze kan ook innestellingsbloed zijn...ach alle klachten die je hebt kunnen volgens mij wijzen op een zwangerschap...normaal denk je helemaal er niet bij na als je last van je buik hebt, hoofdpijn of je voelt een keer een steek in je borst maar nu wordt alles onder het vergrootglas gegooid.

sprak net ook een collega die zei ja maar je lichaam werkt psychosomatisch oftewel je kan gewoon je menstruatie uitstellen door er teveel aan te denken....ik weet niet of dat kan maar ik geloof wel dat je lichaam psychosomatisch werkt!

Ik snap de teleurstelling erg goed...ben ook bang voor mn eigen reactie eigenlijk. .kwam erachter dat ik totaal geen zin in zaterdag heb als ik met mn beste vriendin ga lunchen...zij is zwanger. Jaloers als een kraai dus! Vind ik een hele slechte eigenschap bah! Maar ja ...het is niet dat ik t haar misgun maar wil het zelf ook zo graag.
    Een andere vriendin was ook.zo zwanger (I know ben ook pas net bezig) maar zij heeft al een kindje dus dan denk je toch zoiets van ja maar die heeft er al eentje...ook slechte gedachte, I know! Not far maar ja soms is je gevoel gewoon ff not far.

Hoop voor jou iig snel een positieve test! Je NOD was vandaag toch ? (Wat je dacht?)

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Not far = not fair

5. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    @Linda: Als ik mijn laptop schuin hou zie ik een streep!

6. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Haha wat we allemaal al niet doen voor elkaar!
    Fantastisch!

Linda hopelijk morgen een duidelijke streep!!

7. mennehh

mennehh Niet meer actief

Wie o wie gaat er testen vandaag? :)

8. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    ik heb net getest, en waar gisteren een duidelijk tuurstreepje was zie ik nu weer helemaal niks, ik baal heel erg want er kan toch niet zomaar een streep zijn.
    Nja ook nog geen bloed dus dat is positief! ik ga vrijdag weer testen als ik niet ongi ben geworden. !@#@#$%@zooi

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Chris: Spreek het uit naar je vriendin! Spreek uit ervaring. Bij de vorige keren was ik in de eerste ronde zwanger. Mijn vriendin en ik waren tegelijk gestopt met de pil de laatste keer.
    Mijn jongste is van april en die van haar van december.
    Juist door er open en eerlijk over te zijn, hebben we veel aan elkaar gehad en was ik echt SUPER blij voor haar toen ze zwanger was.
    Zij hielp mij door de eerste misselijkheid heen en vertelde ook dat ze jaloers was e.d.
    We hebben het er nog vaak over, ook omdat zij bijna 8 mnd misselijk is geweest :p

Hier komt mijn NOD ook dichterbij en ik heb een pukkel om mijn kin gekregen. Voor mij een teken dat mijn ongi er aan komt :(
    Mijn man vindt het onzin, omdat ik al een paar dagen misselijk ben en op basis van een pukkel niet kan zeggen dat ik zwanger ben of niet.
    Maar hier ook zelfbescherming hoor....

Want ook al zou het de derde zijn....de vreugde of teleurstelling is even groot als bij een eerste.

10. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik zie ook een licht streepje!:D

11. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O ik geloof echt wel dat je menstruatie uit kan blijven of later kan komen door stress of te veel nadenken. Een vriendin van mij heeft 6 jaar geprobeerd een kleine te krijgen. Ze had de hoop al opgegeven en zou als ze rond de 34 jaar was het nog een laatste keer proberen. En wat bleek, na 4 maanden uitblijven van mensturatie bleek ze al 23 wkn zwanger te zijn. Ze had het zelf niet eens door.....

Tja een vrouwenlichaam zit raar in elkaar! Ik heb echt al een week last van soort menstruatiepijn links onder en mijn hongergevoel een week voor mijn ongi is er ook nog steeds niet.... Heel vreemd allemaal.....

12. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O dat is niet leuk :(
    Misschien vandaag weer later op de dag testen?

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Linda; als ik jou was zou ik 1 van CB halen met zwanger/niet zwanger.
    Dan weet je waar je aan toe bent ipv turen!

14. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Hoi Tessasv! Heb je al getest vandaag? Succes vandaag bij de gyn!

15. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Hier een witte test. Zou ik dat wel mijn ei hebben nu? Sinds maandag slijmverlies....dan ben ik nu te laat met klussen denk ik...

16. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chriss, ik geloof idd ook wel dat je lichaam zo werkt. Hoe vaak hoor je niet dat mensen zwanger zijn, dan hebben ze een echo waaruit blijkt dat het hartje niet klopt en enkele dagen erna komt de miskraam spontaan op gang.
    Vriendin van mij ging nog verder, zij had een niet goede relatie en ze waren bezig om zwanger te worden. Dit wou niet. Kort erna relatie uit en nieuwe relatie en hiervan was ze wel vrij snel zwanger. Zij is echt van mening dat dit te maken had met dat ze tussen haar oren wist dat die 1e relatie niet goed zat.

17. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Hey meiden.ik zit niet op mijn NOD te wachten maar ben gewoon nieuwsgierig naar een aantal meiden.madame V ,menneh,Linda,zouzomooi en wie ik nog vergeten ben.ik blijf jullie volgen

18. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Na de witte test gister durfde ik vanochtend niet te testen, maar heb spijt...
    Ik voel me anders, straal weer en mijn haren lijken wel verdubbeld in aantal: ik heb een geweldige bos ineens!
    Zelfs mijn collega vroeg net of ik iets wilde vertellen 😉
    Morgenvroeg ga ik dus WEL testen!!

19. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier getest en omo wit helaas! Afspraak van de gyn is uitgesteld naar morgen..... :-S misschien morgenochtend een licht streepje, maar ben nog aan het twijfelen of ik wel weer zal gaan testen. Ik voel van alles, maarja dat voel ik elke maand en elke maand denk ik dat het raak is haha. Mijn vriend kwam er vanochtend mee dat ie 2e week van november wil gaan vissen, ik zeg dat is mijn vruchtbare periode ben je gek! Haha, nu heeft ie het verschoven naar een week later :) Veel beter!
    Spannend allemaal ladies.

@ Linda ik heb een paar rondes geleden ook met een heel licht streepje getest en werd 2 dagen daarna helaas toch ongi. :( Hoop voor jou dat het snel wel een goed en duidelijk streepje is en uiteraard voor iedereen hierzo! Op naar roze dames!!!

20. Stefje29

Stefje29 Nieuw lid

15 okt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik lees even met jullie mee en haak ook gelijk in.
    Stephanie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje, NOD 24/10.

Morgen is mijn NOD en vanmorgen had ik heel licht roze (bloed?) bij het afvegen. Uiteraard gelijk chagie en was er zeker van dat ongi er wel gelijk achteraan zou komen. Nu toch twijfels gekregen want ik ben daarna nog 2 keer naar de wc geweest en had toen helemaal niks bij het afvegen. :( Zou dit heel misschien toch iets met een innestelling te maken kunnen hebben? Of zal het een voorbode zijn? Ik heb daarnaast ook al een aantal dagen last van misselijkheid, krampjes en beurs gevoel in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. Wat is het toch vervelend die onzekerheid elke maand he?

Deel Deze Pagina