Spannend mamavanjuul! ik moet ook nog 4 dagen wachten.. heb nog geen test gedaan.. wacht het even af.
Helaas is bij mij vanmorgen de menstruatie doorgekomen! Ik treur even, neem een reep chocola en door naar de volgende ronde! ik mag ook op ROOD
Ja van sommige sites wordt je niet slimmer! Ze geven allemaal wat anders aan..... Maar je bent dus stewardess... Waar ben je deze keer vandaan gekomen? En succes met testen vrijdag!
Hier weer negatieve test . kom maar op met die ongi dan! Zul je net zien dat ik nu een langere cyclus heb Ik ben ook gek op chocola hoor, daaraan merk ik dat ik ongi ga worden, haha...mijn man weet dan alweer hoe ver het is, ik ga er soms zelf voor naar de supermarkt als het niet in huis is, ik moet dan chocola Ik ga vanavond weer inpakken, vandaag nog dagje genieten van het zwembad enzo, morgen naar huis dus morgenavond pas weer online denk. Ik verwacht dan wel dat ik op rood mag, heb ik wel eindelijk wat duidelijkheid....
Hoeveelste ronde was je? @ hier, ik heb nog steeds geen extra honger. Vind het echt zo vreemd. En vooral in de ochtend steken wat lijkt om ongesteldheid onder in mijn buik! Ook al ik zit..... En ik vind mijn borsten wat voller. En kan om ieder ding huilen. Fijn als je moet werken!
@ Lilaa gefeliciteerd, ik vind het alleen niet netjes dat je de lijst aanpast en dan alleen je zelf aanpast. Als je het doet dan moet je ook de rest doen die voor jou nog dingen hebben aangegeven. Nu schop je het een beetje in de war sorry maar dat vind ik dus niet netjes.
Goedemorgen dames, Ben alweer een tijdje niet hier geweest! Een hoop gemist weer zie ik. Voor alle dames op roze gefeliciteerd!! Voor alle dames op rood balen dames!! Ik mag ook weer ROOD, hoop dat ik er bijna vanaf ben is al van zondag avond. Dus ook weer op na de volgende ronde. Succes allemaal!
Hallo dames, Gefeliciteerd roze meiden, balen rode dames. Ik moet nog even wachten tot maandag. Vanochtend weer negatieve test gehad, dus voorlopig maar even afwachten en niet testen. Wel vanochtend bij gyn geweest, ze gaan mijn vruchtbaarheid checken. Moest urine inleveren omdat ik ooit chlamydia heb gehad en dit wellicht een oorzaak kan zijn van het niet zwanger worden. Daarbij gaan ze ook mijn bloed onderzoeken hoe effectief mijn eisprong is en of die er uberhaupt is. Ben benieuwd, als de uitslagen binnen zijn gaan we verder kijken. Vl moest ook kwakkie inleveren, maar dit kan pas per januari door zijn hoge eigen risico, anders moeten we zelf betalen, dus even per januari zorgverzekering omzetten en dan kan hij ook gecontroleerd worden. Ook al denkt hij dat het nooit aan hem kan liggen, want hij is zo gezond.... pff mannen.
Hahaha, ja mannen zijn echt erg af en toe. Je hebt ze nodig, maar ze denken zo makkelijk. Stel je voor dat hun een kindje zouden moeten krijgen. Maar wel ff spannend voor de uitslag dan.
Hoi allemaal! Ik wil ook graag op de lijst Maline, 23j, ronde 2, 1e kindje, nod 26 okt. Heb redleijk onregelmatige en lange cyclus (zo'n 35 dagen ongeveer). Weet het nooit exact omdat ik nog maar sinds enkele maanden mijn maandstonden weer heb. Had ze daarvoor bijna een jaar niet (met nog veel extra kwaaltjes, maar dat heb ik allemaal neergetypt in 't forum voor kennismaking). Nu blijkt dat ik glutenintolerantie heb en sinds ik geen gluten meer eet, zijn mijn maandstonden ook weer op gang gekomen! laatste keer maandstonden: - 1juli - 11 augustus - 19 September ik verwacht dus mijn nod op 26 oktober. Gisteren al getest, maar was negatief.
Heel lief van jullie bedankt allemaal !! Roze: Gefeliciteerd !! Rood: Balen, hopelijk volgende ronde meer geluk !! *Knuffel* Meiden die positief hebben getest en is uitgerekend tussen 1-15 juli. Heb gisteren een topic aangemaakt en een lijst gemaakt !! Willen jullie daar gaan melden? Kunnen we daar lekker verder kletsen Hier het linkje: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/473971-1-15-juli-2014-mamas.html Liefs, LiLaa
Hoi meiden, Tijd geleden dat ik gereageerd heb, maar lees wel mee! Meiden op roze gefeliciteerd, meiden op rood, balen, hopelijk volgende ronde meer geluk! Vandaag is mijn NOD als ik kijk naar mijn gemiddelde cyclus, maar nog geen enkel teken van ongi, langste cyclus was 29 dagen. Als er zondag nog geen ongi is (dag 31) ga ik testen!
Bedankt alle dames voor de bemoediging, inderdaad op naar de volgende ronde. Ik wil vaak genoeg opgeven, maar door jullie troost en lieve woorden is het makkelijker door de zure appel heen te bijten Dames op rood balen we gaan samen een nieuwe ronde in en duimen dat het een positieve ronde mag worden. Lila gefeliciteerd