NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeBa

DeBa Actief lid

4 aug 2013
    198
    0
    0
    Ik kan wel janken.

Vanmorgen roze op het papiertje met afvegen. Even kijken of het door zet maar ben bang van wel..

2. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    Heel veel sterkte vandaag Deba en andere dames op rood. Ik heb het gevoel dat ik het vandaag ook word. Nog niets gezien, maar dit voelt niet bepaald zwanger:x

En hopelijk gauw weer wat roze erbij voor de andere wachtende dames!

x

3. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte meiden! Hoop dat het niet doorzet!

Ik stond vandaag op en wilde testen. Heb action test thuis liggen en die was omo wit. Zit nu op 2 dagen voor NOD.

Ik wacht het gewoon weer af..het kan 2 kanten op.

4. Icecreams

Icecreams Actief lid

21 okt 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè DeBa, niet leuk!

Heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag over het tegen-het-licht-houdstreepje?

5. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    testje van vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

• fotoms.JPG
      fotoms.JPG
      Bestandsgrootte:
      19,8 KB
      Weergaven:
      102
  6. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ziet er strak uit, gefeliciteerd!

7. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Gefeliciteerd Goo!
    Duidelijker dan dat kan niet!

Hier buikpijn, maar nog steeds geen rood.
    Ik word er gek van. Na twee negatieve testen, wil ik gewoon dat ze doorkomen, zodat ik zeker door kan naar de volgende ronde.
    Aleja, niet dat ik dat wil, maar wel een beetje duidelijkheid.
    Wachten is niet leuk.
    Maar rood is nog minder leuk...

8. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @ Goo, super test! Gefeliciteerd!
    @ Deba, o wat balen. Niet leuk. Sterkte meis!
    @ S87, succes met wachten!
    @ Icecreams: Heb je een foto? Kunnen we mee turen!
    @ Maline, ja dat wachten is idd niet leuk!

Hier nog een paar dagen tot NOD. Ik vind het wel spannend en zou het liefste al morgen testen.
    Dat is een speciale dag voor mij. 6 jaar geleden overleed mijn vader. Dus een positieve test zou een mooi wonder zijn op die dag!;)

9. Willabe

Willabe Lid

29 nov 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas rood voor mij..

Heb nu afspraak gemaakt voor foto van baarmoeder en eileiders, laatste onderzoekje in het ziekenhuis hopelijk. :(

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Gefeliciteerd goo! Super!

Idd icecreams heb je een foto? Kunnen we meekijken.

Je kunt toch ook rustig een restje wagen morgen Armanda? 3 dagen voor nod ga ik ook testen haha ;)

11. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ja zou kunnen. Dan moet ik vandaag nog ff testen halen, want die heb ik nog niet in huis! Of kun je ook met andere urine testen dan alleen de ochtendurine?:(

12. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Dat schijnt met moderne tests inderdaad te kunnen. De concentratie hcg is hoger in ochtendurine, schijnt, maar de tests zijn gevoelig genoeg om die variatie op te vangen. Dat is wat mijn drogist me vertelde.

13. DeBa

DeBa Actief lid

4 aug 2013
    198
    0
    0
    Nou.. tampon is helemaaal wit en leeg. Gek toch?
    Ook geen ongi krampen ofzo. Helemaal niks.

Schiet mij maar lek.

Edit: Sorry ego bericht. Gefeliciteerd Goo!

14. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Goeiemorgen dames,

weinig tijd gehad dit weekend. Heel het weekend bezig geweest met dingen te regelen voor ons huwelijk.

@ dames die op rood zijn gegaan: ik leef met jullie mee. Hopelijk gaan jullie snel op roze!
    @ dames die positief testten: gefeliciteerd!!!! helemaal blij voor jullie!!!!

de moment dat ik vanalles voel lopen en om de haverklap naar het toilet loop is weer aangebroken. Voorlopig niets, maar ik heb geen echte drang om te testen!

Normaal heb ik altijd een mooie cyclus van 28 dagen. Vorige maand opeens 25 dagen dus ik ben op tijd beginnen testen. Afgaande op mijn laatste cyclus is vandaag NOD + ik heb ovulatietesten gebruikt en daaruit bleek dat ik mijn eisprong had op 15 oktober maar afgaande op de afgaande cyclussen misschien toch later.... Daar ben ik dus niet goed uit...

Maar ik ga echt niet meer op voorhand testen. Ik test ten vroegste vrijdag of dit weekend... :)

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Armanda ja dat kan, maar ochtend urine is gewoon het meest geconcentreerd, dus als je van plan bent om morgen te testen en je bent in de gelegenheid om nog te halen dan zou ik dat wel doen. Als je later op de dag een negatieve test hebt zul je misschien wel gaan denken van ja maar, mijn urine was ook niet zo geconcentreerd etc. Tis niet gezegd dat wanneer je met ochtend urine 3 dagen voor nod een negatieve test krijgt dat je dan ook perse niet zwanger bent ( je kunt ook na nod positief testen ) maar dan is de reden iig niet doordat je teveel hebt gedronken.

@ deba is innesteling soms mogelijk? Hoeveel dpo zat je met de bloeding?

16. DeBa

DeBa Actief lid

4 aug 2013
    198
    0
    0
    Ik heb werkelijk geen idee wanneer mijn ei was dat is het ding.
    Zit nu op cyclusdag 32.. normaal heb ik 25-29 dagen.

Kan innesteling zo laat?

17. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik ga kijken of het gaat lukken. Ben om half 6 afgewerkt, dus dan moet ik haasten naar een Kruidvat hahahaha. Maar het lijkt me wel bijzonder om dan morgenvroeg te testen.

Hoe is het verder met jou?

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Poeh geen idee! Kan je gewoon heel licht ongesteld geweest zijn? Of hoelang heeft het geduurd? Misschien late innesteling, maar pin me er niet op vast. Lastig dit hè!

19. DeBa

DeBa Actief lid

4 aug 2013
    198
    0
    0
    Nou.. gister middag/avond 4 veegjes roze.
    Vanmorgen helemaal niks!

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Armanda je kunt het natuurlijk ook nog een dag uitstellen, maar morgen is natuurlijk een bijzondere dag voor je. Tis niet gezegd wanneer je zwanger bent dat je dan positief test maar als het wel zo is dan is dat natuurlijk super!

Met mij wel oké. Zit nu 5 à 6 dpo. Heb al sinds mijn ei giga stijve tepels die heel gevoelig zijn, maar ik wijdt dat aan het vele geklus van vorige week hihi. Die spelen een belangrijke rol ;) maar ik kan nog niet zeggen dat het minder word. Heb al geen klein voorkomen maar dacht gister dat ze gegroeid waren. Maar mijn vriend verklaard me voor gek. Dus we zullen zien ik wil ook gewoon te graag haha. Ik ga zondag testen dan zit ik 2 à 3 dagen voor nod.

Deel Deze Pagina