NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik wil zo graag morgen testen, maar voel me eigen niet zwanger. Ik had vanmiddag na de lunch ontzettende buikpijn. Maar het bleek dus van wat anders te zijn.... Het enigste wat ik heb zijn af en toe wat vollere borsten, ze voelen wat steviger aan. Maarja, ik weet dus niet wat ik moet doen. Zal ik al testen? Of gewoon deze week afwachten? Wat zouden jullie doen?

2. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op hoeveel dpo zit je Armanda? Ik zou in ieder geval wachten tot je NOD, is de kans op een teleurstelling het minst.

Ik mag helaas weer op ROOD! Baal enorm had goede hoop deze maand, maar helaas! Nu mag ik me over 21 dagen laten prikken op eisprong, daar ben ik wel blij mee. Wie weet komt er iets aan het licht en anders ook blij als ik weet dat het waarschijnlijk goed zit van binnen. Dan mag vl eens een testje gaan doen!

3. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Is pas de eerste maand dat we serieus bezig zijn. Maar ik zit tussen 12 en 14 dpo. Ik was al langer gestopt met de pil, vorig jaar augustus, maar was omdat ik toen een half jaar gescheiden was en het daarom niet meer nodig vond. Ik heb altijd een nette cyclus gehad van 28-29 dgn, dus heb het gewoon op basis van het internet gedaan. Maar morgen is de 6de sterfdag van mijn vader en daarom lijkt mij het wel mooi om dan te testen. Op 3 oktober had ik mijn laatste ongi. Dus tja, weet het ff niet.:(

Maar bij jouw ook jammer. Hoeveelste ronde was dit?

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Armanda - als de flapperdeflap naar de kruidvat en een test halen! Ik zou gewoon morgen testen!! Ik vind het er een hele mooie dag voor!!

5. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik morgen wel testen, is er een mooie dag voor en als positief is extra fijn en zo niet dan is het jammer.... Maar dan weet je het wel en kan je achteraf geen spijt krijgen dat je niet getest hebt mocht je zwanger zijn! :)

Dit is ronde 10 voor mij, beetje vroeg voor de mmm, maar ik vind het toch wel fijn en de gyn wil het ook wel gezien mijn verleden. Heb chlamydia gehad en wellicht heeft het daarmee te maken, dus ben allang blij dat ze me willen testen!

Succes en sterkte morgen!! Ik zal voor je duimen!

6. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Wou even zeggen dat het bij misse boel is ik dus van de lijst af mag! Testen bleven licht en had er al geen goed gevoel bij !

Hopelijk kleurt de lijst verder roze!!
    Succes allemaal!

7. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @Bibi24 O dat is balen..... Sterkte.... :x

Ja daarom zou ik ook morgen een test willen doen. En op jullie advies ga ik dat ook doen. ;) Ga na mijn werk meteen langs de kruidvat, dan hoop ik dat ik er voor 18:00uur ben! :) Thanx meiden!

8. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    @Tessa: wat voor testen gaat je gyn doen? ik heb namelijk ook chlamydia gehad en reageerde niet goed op de antibiotica daarvoor (mijn lijf zat vlo ontsteking en 't wou maar niet genezen). Ik ben namelijk al sinds januari pilloos en het zou dus idd misschien daarmee te maken kunnen hebben?

9. cano

cano Lid

8 sep 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn naam mag ook rood gekleurd. Helaas, maar op naar de volgende ronde.
    Alle andere Rode dames: veel succes de volgende ronde.
    Alle roze dames: hartelijk gefeliciteerd!

10. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Nou ik was nog op tijd. Dus morgen vroeg ga ik het testje doen...... Vind het nu al spannend. VL weet van niets. Maar als hij echt positief is, al denk ik van niet, dan weet ik al hoe ik hem ga verassen......

11. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff nog 2 dagen....

12. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik zou nog niet testen dan armanda want mocht hij neg zijn komt er n zwaardere negatieve kant aan de dag...

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    De test heb je in ieder geval en dan kijk je morgenochtend gewoon!
    Ik ga morgenochtend ook weer testen...nog steeds niets hier namelijk. Nu heb ik ook cyclussen tot 45dagen gehad en dat is pas woensdag maar toch....

14. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @diabolique, ik test morgen al met een speciale reden. Het is de 6de sterfdag van mijn vader. En misschien kan ik deze dag dan ook weer als positief zien....
    @chrisss, spannend, dan testen we alebei en mooie zou zijn als we dan bij elkaar 4 streepjes hrbben hihihi

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Armanda is wat hè met die mannen;)

@ chriss, hopelijk komt de ongi snel dan, dit is ook niet wat. Heb je vanochtend nog weer getest? Laat je weten wat de ha zei?. Mijn cyclus is deze ronde ook 50 dagen :( echt shit. Als je een positieve test hebt boeit het niet meer ma anders!?

@ deba fijn dat je iig nu duidelijkheid hebt. Succes in de volgende ronde knuffel

@ diabolique vind je het zo erg om negatief te testen? Ik heb liever een negatieve test dat ik weet dat het eraan komt dan ineens bloed wanneer je het niet aan voelt komen.

@ Armanda goed dat je een test hebt gehaald! Spannend morgen! Veel succes! Zou echt super speciaal zijn. En hoe ga je vl dan wel niet verassen? En als het negatief miet je gewoon maar zou denken er zijn er genoeg die pas na nod positief testen dunheid zegt niet perse wat.

@ hier mijn pijn aan mijn borsten/ tepels is eindelijk over. Nu heb ik het superkoud en mijn hoofd knetter warm alsof ik aan het ontdooien ben. Zal het weer wel zijn ;) vond het vrij kou op het werk en heb nu thuis de kachel lekker hoog hihi!

Dames op rood dikke knuffel!

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje....ik blijf voor je duimen!!!

17. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    5 dagen na NOD nog steeds negatief. Kan geen goed teken zijn?

18. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    @Goo & Budgie:: Gefeliciteerd!!

19. Icecreams

Icecreams Actief lid

21 okt 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit in hetzelfde schuitje, Louloulo! Weet ook niet wat ik ervan moet denken.

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ga morgen nogmaals testen als ik nog niet ongesteld ben. M'n borsten staan sinds vanmiddag knetter strak in m'n beha! Met sporten had ik voor de zekerheid een tampon in gedaan, want je weet het nooit;)en nu haal ik hem eruit, zit er een stipje heel licht bruin op.
    Het is of morgen zwanger, of morgen ongesteld!

Deel Deze Pagina