NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je kaartje ziet er hoopvol uit! Zeker in combinatie met die druppel bloed. Spannend!

Bij een cb digital komen vaker twee strepen, dit zegt echt niks! Dan kun je beter de plus test van ze gebruiken.

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Moet toch zijn dat hij ergens op reageert waar hij de vorige keer niet op reageerde.
    Ik word gewoon gek vn het wachten.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Heb je geen kv2v5 ofzo? En anders kun je beter gewoon aflezen of hij zwanger/niet zwanger zegt, hij is best gevoelig hoor. Die streepjes komen soms wel, soms niet op die strip. Daar moet je echt niet naar kijken, je houd nu jezelf voor de gek :)

4. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Goeiemorgen ladies!

Hier dag 41 en nog steeds niets te bespeuren!
    Heb nu al meer dan een week pijn alsof ik ongesteld moet worden, maar niks nada noppes rood te zien.
    Na twee keer negatief te testen (vorige week woensdag en afgelopen zondag), weet ik niet zo goed wat te verwachten meer eigenlijk.
    En ook niet wanneer ik weer zou gaan testen.
    Morgen is dag 42, das de langste cyclusdag en misschien als ik ze dan nog niet heb, vrijdag weer testen?

Wat denken jullie?

veel liefs en hoopvolle sterkteknuffels aan iedereen!

5. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Aaaaahhhhh, knuffel voor je meid! Maar misschien dat ze na de echo wel wat gaan doen. En ik snap je standpunt, kom dan gewoon door, ipv je dagen klote voelen......:(

6. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Geeft niets hoor! Lucht je hart, maar als het doorzet hoor je wel bij onze lijst:$:p:) Maar een vrouwenlichaam kan je echt voor de gek houden!

7. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Goeiemorgen dames,

hier voorlopig nog geen bloed. Wel beetje hoofdpijn en trekkerig gevoel. Loop om de vijf min naar het toilet maar niets te zijn. Ik had mijn eisprong op 15/10 (die heb ik gevoeld en bevestigd gezien door mijn ovulatietest). Ik zou dan vandaag op 15 DPO zitten. Is dat een goed teken of is dit nog perfect normaal... Ik wil pas vrijdag gaan testen. Mijn vorige cycli waren meestal +/- 28 dagen maar de vorige was 25 dagen....
    Pfft ik weet met mezelf geen blijf eigelijk en ben beetje bang. Wil niet teleurgesteld worden maar ook al niet beginnen hopen. Het laatste half jaar is zo zwaar geweest, en kan gewoon niet geloven dat we mss nu zo veel geluk zouden hebben. Mijn vriend wil het er niet over hebben maar loopt wel te vragen of ik al wat voel....
    Sorry voor mijn gezeur meiden!

Dames die op roze gingen: jeeeeeej!!!! een zomerbaby!!!!
    Dames die op rood gingen: balen meiden, volgende keer hopelijk jullie beurt om (eindelijk) op roze te gaan!!!
    Dames met op de wachtbank/twijfeltest: volhouden ladies, geen bloed geeft moed!!!

8. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @ MadameV, spannend, en hopelijk kom je nog een beetje aan werken toe vandaag!
    @ Evenlien, Gefelciteerd!
    @ Louloulo, misschien idd 2x5 van Kruidvat gaan halen en anders zwanger/niet zwanger. Dan weet je het meteen zeker! Wanneer was je NOD ook alweer?
    @ Maline, vreemd zeg! Ik zou zelf vandaag nog afwachten en anders morgen nogmaals testen....

@ hier, nog steeds hetzelfde, nog een Ongi te bespeuren, maar vanochtend wel buikpijn wat er echt bij hoort. Alleen sinds gisteravond wel snik verkouden, dus als die ongi ook nog komt, dan ga ik een paar lekkere dagen tegemoet.
    Maar nu zit ik weer op mijn werk en nergens geen last meer van. Dus ik vind het ook vreemd, al is morgen pas mijn NOD. Als ik zondag nog niet ongi, dan ga ik pas testen. Kan me goed inhouden!:):)

9. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Mag ik ook nog op de lijst? Beetje laat eigenlijk :)

NOD 30 oktober, MPO, 29 jaar, 1e kindje, zit in MMM

Vandaag dus mijn nod, ik twijfel zo erg!

Ik heb al 2 dagen hoofdpijn, opvliegers, roze/roodbruin verlies sinds maandag en dat alleen bij het afvegen, verder geen afscheiding (normaal altijd veel bruinverlies voor ms), duizelig, af en toe tintelende borsten en sinds 2 dagen ook flinke steken erin.

Ik durf echt niet meer te hopen na zoveel teleurstellingen, en ik durf ook niet te testen morgenochtend :)...

10. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Hoi Amanda!
    Sterk hoor, zo'n zelfbeheersing :D

ik heb net ff online met Sensitest berekend en ervan uitgegaan dat mijn gemiddelde cycluslengte 42 dagen is (dat is mn langste cyclus tot nu toe). Daarop kwam dat ik pas vanaf morgen 31 oktober zou kunnen testen met een winkelmerk test.
    Nou, en daar komt de hoop weer :D

En daar vliegt mijn concentratie op het werk weer de deur uit!
    @MadamaV, ik ook om 't uur naar het toilet hier op het werk!
    Iedereen denkt dat ik een blaasontsteking heb ofzo!

11. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    Hallo!

Nou hier ook nog geen bloed...geeft dat moed? Vanmorgen toch maar getest, vriend stond ernaast (hij dacht dat ik voor het eerst teste;)). Helemaal niets te zien...
    Volgens mij ben ik straks gewoon blij als ik ongi ben, kan ik tenminste door naar de volgende ronde. Of denken jullie dat ik toch nog zwanger kan zijn???

liefs s87

12. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Dag nod +3 tampon vannacht was blanco dus geen ienimienie bruinverlies meer
    Kga vanmiddag testen...

13. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Spannend!!

14. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb het idee dat deze lijst langer gaat duren als 31 oktober! Nog zoveel mensen op twijfel. Hier ook na toiletbezoek nog niets te bespeuren.... Maar voel me echt niet zwanger (weet ook niet of dat altijd zo is), dus denk gewoon ongi te worden.

Zag wel dat mijn banner niet klopt. Want wat ik zelf berekend heb is dat ik morgen ongi zal worden. Geen zin om hem nu nog te veranderen, komt wel weer! In het gezegde, geen bloed-geeft moed, nou daar geloof ik ff niet in.:(

En Diabolique21: succes met testen! ;)
    @S87, ik weet niet of je zwanger kunt zijn, voel je jezelf zo of niet?

15. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    nou Armanda, ik normaal ook niet. Maar heb dit nu wel even nodig.

16. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @ Dorien87, snap je reactie niet helemaal.... Vertel!;)

17. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    ik had toch veels te vroeg al een test gedaan. Ik ben nogal een doemdenker dus toen ik negatief testte, was ik alle moed al kwijt. Ik ben nu heel de tijd aan het denken, er zal wel weer wat fout zitten. No way dat wij ook es een keertje geluk hebben. En dan probeer ik met een klein stemmetje (klinkt nogal vreemd) mezelf in te praten, hey je hebt nog niet getest en je bloed niets, kan toch ook helemaal goed zijn.... Weet dus niet goed wat ik moet denken...

18. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Hey Dorien!

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt!
    Ik heb ook te vroeg getest en denk ook heel de tijd van "yeah right dat wij een keer geluk hebben, ik heb al zoveel slechte ervaringen met alles down there, ik ben misschien zelfs niet in staat om kindjes te krijgen, het gaat nooit raak zijn, ..."
    Maar, ook nog steeds geen bloed..
    Dus wie weet!

Ik zie aan je banner dat je twee dagen overtijd bent! Dan is vandaag (of morgenvroeg) idd een mooie moment om nog eens te testen!

Heel veel success!

19. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik snap je meid! Tuurlijk kun je teleurgesteld zijn van een negatieve test.
    Ik weet niet hoeveel rondes je al bezig bent? Voor mij is het pas de eerste, dus nog niet zo heel spannend. En ik heb dat gevoel ook niet snel. En ik heb gister negatief getest, maar was 2 dagen voor mijn NOD, dus dat is ook wel wat vroeg. We hopen op het beste;)

20. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Goh,

we zijn vorig jaar in oktober gestart en waren zwanger in maart 2013.
    Bij ons eerste bezoek aan de gyn bleek het mis en moest ik een curretage ondergaan (nadien nog een tweede). Uit weefselonderzoek bleek het een mola te zijn. Bij een mola en normaal herstel, wordt een wacht periode van zes maanden aangeraden. En deze is dus nu voorbij en is het onze eerste ronde na de mk. Maar het voelt al langer aan omdat we uiteindelijk al enkele rondes van tevoren bezig waren en nog zo'n wachtperiode hebben doorgemaakt.

Ik denk dat door die geschiedenis ik nu ook ongeruster ben naar wat ons misschien te wachten staat, zowel in positieve als negatieve zin. Ik zou normaal gezien in november ons kindje in mijn armen hebben mogen sluiten en nu die maand nadert, merk ik dat ik het weer lastig krijg :(
    Maar.... het komt wel goed, is het nu niet dan binnenkort wel ;)

Deel Deze Pagina