Ja dat lijkt me wel heel moeilijk, je ziet vooral in je hoofd met November. En dat kan ik me helemaal voorstellen. En ook met je geschiedenis had je een half jaar in je hoofd zitten en snap dat je dan hoopt dat het meteen de eerste maand weer raak is. En misschien is dat ook wel meid. Ik zou vandaag, maar eerlijk gezegd morgen een testje doen. En anders daarna even de huisarts bellen..... Heb je wel het gevoel dat je ongi moet worden of niet? Bij mij zit al meer dan een week een buikpijn gevoel wat lijkt op menstruatiepijn, maar het zet ook niet door. Dus daarom denk ik dat het gewoon komt bij mij....
Ff een toe wat trekjes maar na de eisprong heb ik massa's gerommel en getrek gevoelt . Mijn tepels lijken soms verdubbelt in groote en zijn precies ook wat donkerder. Ik lijk niet zo opgeblazen (lees maar gerust dik) als normaal maar verder niets. Ohja en heb helemaal geen last van droogte daar onderin (wat ik normaal wel heb). En terwijl ik dit typ denk ik dan weer, doe normaal man, dat kan aan vanalles en nog wat liggen
Vandaag NOD nog helemaal niks. Me borsten voelen nog gespannen aan nu ongeveer 2 weekjes lang. 5 dagen geleden menstruatiekrampen heb zelfs met kruik geslapen had het gevoel dat ik echt ongesteld zou worden. Puisten op mn gezicht waar ik nooit eerder last van had gehad. Vandaag is dag 30 me cyclus schommelt tussen 26-30. Vorige maand was 26. Vanochtend wilde ik testen maar die hele test kleurde niet ook de controle streep niet dus dacht laat maar ik test morgen ochtend wel werr. Pff..
@ Sarsin: dat is balen.... hier ongeveer hetzelfde.... alleen nemen de krampen steeds meer vorm. Hopelijk heb je morgen wel een test die werkt! @ Dorien: Raar lichaam hebben vrouwen ook. Waarom kan het niet gewoon makkelijker!
Nee mijn NOD was morgen. Dus of het is 28 of 29 dagen. Verschilt bij mij net altijd een dagje..... Maar nu weer terug op 28 dagen! Al gok ik het dag verschil op medicijnen die ik vorige maand voor mijn astma heb gekregen van de huisarts. Ik lees de komende dagen nog wel even mee hier en natuurlijk succes!
oh meid, dat is echt jammer! maar wel fijn dat je geduld niet te lang op de proef is gesteld! maar nu weer aftellen naar je eisprong
Armanda! Jammer!! Maar wel een hele mooie cyclus! Ik zit al op cd 46 vandaag...t langste tot nu toe...gister was de test wit vanmorgen maar niet getest want al die witte testen wordt ik ook niet wijzer van! Nu heb ik as maandag een afspraak.voor de echo...pff duurt nog lang! Heb ook al sinds vrijdag last van mn buik en hoofdpijn...als ik ongi wordt prima maar nu is t zo zinloos...
Dag 7 na NOD, nog niks te bespeuren. Morgen nieuwe test. Hopelijk morgen wel meer nieuws. Heb regelmatig steekjes in de onderbuik en precies ook soms aan mijn schaambeen. Mijn darmen rommelen ook veel de laatste dagen. Veel goesting in zoet terwijl ik veel liever zoute dingen eet. En dan mijn maag die hem op bepaalde moment plots zo kan keren dat ik moet kokhalzen. Echt niet leuk!
@ Chrisss.... Dank je wel! Deze cyclussen heb ik eigenlijk al van begin af aan, sinds ik gestopt ben met de pil.... En had ook geen zwanger gevoel, maar vond mijn testje van gister ook weer niet overbodig. Maar volgende week vrijdag pas de echo, dat duurt nog wel ff. Hij gaat ook door als je niet ongi geworden bent? @ Louloulo. Spannend en zin in zoetigheid is meestal (voor mij dan) wel een teken dat ongi eraan zit tekomen, maar 7 dagen na NOD is ook wel lang. Misschien huisarts eens bellen? @ Dorien, idd, nieuwe banner is al gemaakt!
Ik heb nooit tekenen dat ze er aan zitten te komen. Maar ben wel altijd heel stipt geweest. Morgen laatste test doen, als het nog niks is ga ik naar de HA
O, dames en ik maak me al druk omdat ik 1 dag overtijd ben... is wel uitzonderlijk, maar misschien komt het vandaag nog. Maar geen bloed geeft moed, of nou ja, (valse) hoop... De dag gaat zo traaaaaag
Wat een twijfel hier op het forum!! Ik moet zo naar de gynaecoloog voor vervolg pap3b uitslag. Ben echt bloed bloed nerveus!
Sterkte meissie!!! @armanda as maandag mag ik voor echo! En heb even gezocht op.google maar de meeste dames gaan ook tijdens hun ongi erheen...tja die gynaecoloog ziet wel vaker bloed natuurlijk. ..toch geen fijn idee maar ja. Voor jouw duim ik voor de volgende maand!!
Oei krijg je een inwendige echo? Die zijn niet heel prettig. Hopelijk kom je ongi echt nog voor maandag! Thanks! Ik hoop je de volgende maand natuurlijk niet meer te spreken!
ik had vorig jaar al maanden een afspraak vastliggen voor een routine onderzoek en ik had plotseling mijn maandstonden doorgekregen. Niet fijn voor jou en voor haar/hem maar ze zien echt wel ergere dingen