Niet. Totaal niet. Ik kan maar niet begrijpen waarom wij zoveel geduld moet hebben. Hoe is het met jou?
Gets meis....je weet me te vinden he Hier sinds vandaag op het wachtbankje, heb een goed gevoel deze maand ik hoop dat ik weer op mijn lichaam kan vertrouwen en me dus niet over 2 weken in de steek laat.
nou hier is de hoop gekelderd! net naar het toilet en verkleurde afscheiding... ik ga ervan uit dat het mis is! nog veel geluk meiden voor diegenen die nog aan het wachten zijn!
Ineens zoveel rood erbij Niet leuk! Veel sterkte aan iedereen en veel succes de volgende ronde! ik blijf intussen stiekem hopen.. Ga morgen testen denk ik..
Balen van al dat rood!!! Ik ga ook op.rood morgen hoop ik! En dan nieuwe rondes nieuwe kansen! Armanda- ik heb ook al een keer een inwendige echo gehad maar diw vond ik helemaal niet erg...
Dames hier vandaag nod en nog geen bloed te bekennen.. ben benieuwd. Heb stiekem goede hoop... morge testen als t vandaag uitblijft
Tja wat is de overtreffende trap van klotezooi? Want zo voel ik me...na ja ik laat t los nu en wacht gewoon maandag af... vriendin die spiritueel is zei al nee helaas je bent niet zwanger dus tja daar leg ik me bij neer...al doe ik van t weekend nog een testje als ik t nog steeds niet ben... dus ik ga naar topic van begin december...pfff klinkt ver!! Thanks.for asking!
Thanx smnee! Ik hoop dat mijn temperatuur morgen weer stijgt. Want ik heb na die ene veeg geen bloed meer gezien, yes! @ Armanda dus ik hoor lekker nog niet bij jullie lijst. Blijf lekker illegaal. ( hoe kun blij kun je zijn om er niet bij te horen haha ) en heb lekker gewerkt ja, heb een druk beroep dus lekker afleiding. @ Chriss, T zit je niet mee dikke knuffel @ Armanda lelietje Dorien en smnee nee!!! Niet leuk knuffel. Wat veel betwijfel nog hier zeg. Denk ook dat de lijst langer duurt ja! Hopelijk snel duidelijkheid voor iedereen! @ Jannis spannend!
Ok... te vroeg gepanikeerd. Ik heb 2 foto's geplaatst in mijn album. Ik zie denk ik een licht streepje... of beeld ik me dingen in?