NOD lijst 16 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MMMarian, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dorien op de rechterfoto zie ik hem ook!!

2. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Ik ook Dorien!
    Morgen misschien een vettere streep?

Ik ga morgen testen..
    En ben ongelooflijk zenuwachtig, ook al weet ik dat ik er niet te veel mag van verwachten..

3. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ook hier rood

Had het nog niet eerder gemeld omdat de uitslagen slecht waren en we eigenlijk nagenoeg geen kansen hebben op de natuurlijke manier, dus dat hakte er gigantisch in. Het rood was dit weekend een bevestiging van dat wat we samen niet kunnen creëeren. Echt klote!

4. mennehh

mennehh Niet meer actief

Jeetje MadameV ik hou je in de gaten en Chriss ook. Spannend hoor!

5. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook op rood helaas: op naar de volgende maand!

Enne..dan ga ik bijhouden wat ik allemaal voel hoor aan schijnverschijnselen..pfff, moet nog zó ontdekken hoe mijn lichaam is zonder de pil! Heb nog steeds zere borsten, sterke reuk etc en ongesteldheid is toch echt doorgebroken! Had zoveel symptomen weer deze maand, maar weer heel anders dan vorige maand of de maand daarvoor :cool: heel handig, zo geen peil op te trekken :D

Of, misschien maar NIET bijhouden hoe het voelt en proberen hier minder te kijken :D dan zijn die twee weken wachten ook sneller voorbij :)

Alle nieuwe meiden op ROZE: van harte gefeliciteerd!!!

6. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Sterkte!!

7. sharon85

sharon85 Lid

14 apr 2008
    43
    0
    0
    ik heb een kv test gedaab gistermiddag dit is het resultaat vanmorgen weer een kv test gedaan en een veel lichtere streep ben vannacht nog wel naar de wc geweest, misschien minder geconcentreerd? morgen afspraak bij de ha ben benieuwd!

Bijgevoegde bestanden:

8. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    sharon: kan dat je nu minder hcg in je urine zitten hebt. Naar Ha voor bloedtest.

Dag 8: Negatief :x Cervixslijm ziet er wel anders uit deze morgen. :(

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

He bah wat naar. Sterkte!

10. sharon85

sharon85 Lid

14 apr 2008
    43
    0
    0
    Ik ga morgenochtend naar de ha laat het jullie wel weten

11. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    Weer negatief. Niet niet niet leuk.
    Dat ik nu maar gewoon ongesteld word.
    Dag 42 ondertussen..

12. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ben ook benieuwd sharon!
    Hier nog steeds niets! Dag 48...
    Ik heb zo een gevoelige doos al een paar dagen daar wordt je niet goed van...iemand daar ook wel eens last van? (Ik wel soms tijdens ongi maar niet 5/6dagen achter elkaar)

13. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ik heb wel met jullie meegelezen, maar was druk in een ander topic aan het kletsen omdat morgen eerste bezoek aan het ziekenhuis staat. Ging er echt vanuit dat we een beetje hulp nodig hadden omdat het nog steeds niet gelukt was, deze maand had ik ook echt niks verwacht. En ja hoor, al 3 positieve testen in mijn hand... dus ik mag op roze! . Meiden, succes met wachten ik hoop jullie te zien bij de juli mama's.

14. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Rombely - gefeliciteerd!!!

Sharon - wat.zei de huisarts???

Maline - BAH!!! wat waren je cyclussen hiervoor??

MadameV - Hoe is t??

Mennehh - how's life?? ;)

15. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    Hoi!

Hier nog steeds geen bloed. Ik weet nog dat ik in het begin van deze maand zei dat het wachten op je NOD zo lang duurt, maar ik wist niet dat het zó lang zou duren:(
    Sterkte meiden op rood!
    Sharon85 spannend joh! :D

Succes allemaal!

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ anemoon mega dikke knuffel voor jou!

@ summerfluger voor jou natuurlijk ook. Niet leuk weer na een volgende ronde te moeten.

@ Sharon gefeliciteerD! Een streep is een streep!

@ Loulou dag 8 bedoel je 8 dpo? Of 8 dagen over tijd of? Op 8 dpo kun je meestal ook nog niet positief testen dus dat is helemaal niet raar.

@ Chris. Hier alles goed. Geen bloed meer gezien en mij. Temp is vanochtend weer 0.1 gestegen. Ga zondag testen. Dan zijn er in nod begin november topic heel wat die gaan testen, en zo behoeden we elkaar om nog vroeger te gaan testen want de drang is er wel! Zit zondag 2 à 3 dagen voor nod. Bij jou nog geen nieuws dus? Echt shit!

17. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie
    @ Chris: 30 juni, 11 augustus, 19 September.
    Dus 42 dagen, 39 dagen en zit nu weer op 42 dagen en nog steeds niet ongesteld.
    Ik vertrouw mn eigen lichaam gewoon niet, want ik voel me al twee weken zo ongesteld als wat, maar er komt gewoon niets.

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @maline - Ik ken dat gevoel.zo goed!!!! Ik denk ook al een week dat ik ongesteld wordt....zo bagger!! We houden elkaar op de hoogte!

@ madameV helaas snap ik niets van tempen...ha vroeg nog of ik dat had gedaan of kon doen maar ja met mijn werktijden is dat helaas onmogelijk :(

19. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Vandaag ongesteld geworden! Ik wist dat het ging komen, maar ik baal enorm. Zou deze morgen een test gedaan hebben, moest ik nog niet ongesteld zijn, maar is dus niet meer nodig. We zijn vandaag 5 jaar samen.. Had hem liever iets anders verteld. :(
    Op naar de volgende ronde.

20. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    LindyVH wat balen :( Ik had nog wel goede hoop dat het deze maand raak zou zijn! Zou idd een mooi cadeau zijn geweest voor jullie! Ik wens je heel veel succes bij de volgende ronde!!

Deel Deze Pagina