Had 2uur geleden een heel klein veegje rood nu weer niks meer de bespeuren. Als ik ongesteld wordt laat ze dan maar gewoon vlug door komen.
Mijn HA was ook wel aardig maar die zei toch van de eerste 1,5 jaa doen we niets...dan kunnen we daarna bv kijken naar t zaad van vl... Nu moet ik wel zeggen dat een klein leugentje heb verteld tegen de HA ....ik heb gezegd gezegd dat we iets langer bezig zijn dan 4 maanden...
Haha nou dat we een half jaar bezig zijn...heb dokter in een dorp dus die hebben altijd zoiets van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. ..dus t valt mee toch???
heel licht bruinverlies! morgen mag ik naar de ha! de testen blijven vaag positief maar ben ook nog maar 2 dagen overtijd! ben wel bang eerlijk gezegd, omdat ik dit zo graag wil!
Nee is t misschien ook niet...flapte t er zo uit...na ja er wordt niets mee gedaan want moeten dus eerst 1,5 jaar bezig zijn....de echo die ik krijg is voor mn lange cyclussen en die heb ik wel al meer dan een half jaar...
Ik heb vanmiddag uit mijn werk toch maar even een kruidvat opgezocht en de kv2v5 gekocht en nog zo'n clearblue digital. Zit ik vanavond tv te kijken, en ja, ik voelde dat ik naar de wc moest en ineens wat donkerbruin bloedverlies, dus ik denk dat ik nu toch wel ongesteld ga worden. Heb nu ook knallende koppijn, dus dat past wel in het plaatje... Als ik na het weekend nog geen normale menstruatie heb ga ik testen met de kruidvat-test. Ik hou nog even een slag om de arm, maar ik denk dat ik morgen ga verhuizen naar het volgende forumtopic ...
1,5 jaar daarentegen vind ik dan wel weer erg lang. Hier is het bij een jaar zonder resultaat. Dat is wel zonder miskramen helaas. Ben wel heel benieuwd naar je echo!
Dames op rood dikke knuffel! @ Chris vind anderhalf jaar ook wel lang. Bijna iedereen hoor je over een jaar.
Elf12 Blijf toch nog een beetje voor je hopen, misschien zet het niet door, en is het oud bloed, wat vrijgekomen is bij de innesteling?? Blijf voor je duimen, zolang het niet helderrood is?? Hou je ons op de hoogte?!
Eigenlijk is elke maand te lang op het moment dat je besluit om te beginnen! Elf ik hoop voor.je dat t niets is!!
ik zet mezelf op rose heb een clear blue gedaan met weken indicator en hier is het resultaat ben zo blij! meiden allemaal heel veel suc6 ik ga naar een ander forum bedankt voor alles