Maand is alweer voorbij. Had verwacht ergens rond 16 oktober ongi te worden o.b.v. laatste cyclus, maar zit nu op dag 39. Komt waarschijnlijk nog door het ontpillen. Ga morgen testen als er niks is, dus ben erg benieuwd. Dames op roze: gefeliciteerd! Dames op rood: volgende ronde meer geluk toegewenst!
Nou, gisteren dacht ik echt: nu ben ik ongesteld, het is gebeurd. En een paar druppels bruin bloed, net als dinsdag. Ik had het beide keren met een inlegkruisje afgekund. Nu weer helemaal niets. Ik zit op mijn werk en heb ontzettend het zuur, maar ja, ik denk nu van alles, dus het zit mss tussen mijn oren. Ik dacht gisteren echt dat ik ongesteld ging worden en dat heb ik ook tegen mijn vriend gezegd. Toen is hij gaan werken en ik zie hem zondag pas weer (werkt intern). Als troost wil hij zondag uit eten bij een lokaal restaurant met een hele lekkere biefstuk... Maar nu twijfel ik dus weer en ga dit niet via de telefoon met hem bespreken. Ik zit nu te denken om misschien zondagochtend te gaan testen. Misschien heb ik dan wel leuk nieuws als we uit eten gaan. Ik moet dan wel wat anders nemen dan de heerlijke biefstuk, maar dat heb ik er graag voor over!
hoi meiden, Hier nog steeds niets!!! heb zere borsten en ongesteldheidskrampen maar er komt maar niets.... @Loulou, ik heb het zelfde als jou, al te vaak getest, nu maar langer afwachten. Ik snap er niks van.... Succes allemaal!
In mijn album zie je mijn foto's van vanochtend. Ik denk dat ik blij mag zijn!!! Poepoe onzeker en nerveus. Niet omdat ik niet blij ben. Nr wel omdat ik bang ben dat het opnieuw zal gebeuren...
Dorien, heb je nu vier verschillende tests gedaan? Gefeliciteerd! Voor de dames in onzekerheid: vervelend. Hier ook nog geen bloed, dus ik voel met jullie mee.
Ik zelf zou er tussenin gaan zitten. In jouw geval 30 dagen. En zeker volgende maand ovu testen gaan gebruiken!
Daar ga ik echt geen geld aan hangen. Ben er nu al genoeg mee bezig laat staan dat je dan nog eens ovu-testen doet.
Dorien87: gefeliciteerd! Loulou: balen, op naar de volgende ronde, dan maar Dames die overtijd zijn, I know how it feels... Ik durf nu ook ff niet te testen, ik zit te denken aan zondagochtend, maar als-ie nou weer negatief is, weet ik het ook niet meer. HA zegt waarschijnlijk ontpillen, maar vorige menstruatie was helemaal in orde en ik heb ook mijn eisprong gevoeld, dus voor mijn gevoel is het niet ontpillen, maar ik voel me ook niet echt zwanger, ofzo. Ik weet ook niet hoe dat zou moeten voelen.
Hebben ze geen action in Belgie? Daar zijn ze nu nieuw in het assortiment en kosten 2,49 de 5 stuks. Niet heel prijzig!
Ik weet het niet meer. Of ik ben wel zwanger en de test laat even op zich wachten, of ik ben zwaar aan de PMS. Zat net een topic te lezen over grappige uitspraken van mannen bij en over de zwangerschap, en de tranen rolden over mijn wangen van het lachen. Lichtelijk overdreven, maar goed. Vervolgens kan ik me ertoe zetten even op te houden met lachen, begin ik te janken. En vervolgens lig ik weer in een stuip omdat het nergens op slaat dat ik zit te snikken en dat móet wel heel erg grappig zijn. Jaaaaaaaaaaaaaja, lekker logisch.
Hoi dames, hier dag 43 en nog steeds niks.. Ik word er helemaal verdrietig van. Had gisteren halloweenfeestje en aangezien ik 's ochtends weer negatief testte, dan ook maar een alcoholisch drankje gedronken. Wel maar eentje, want je weet maar nooit Al heb ik eigenlijk geen hoop meer. Echt een rotgevoel, want ik dacht eindelijk na al die jaren uit de mmm te zijn gestapt en dat ik mijn lijf nu gewoon lekker rustig zijn ding kon laten doen, maar nu vrees ik dat er toch weer vanalles niet in orde is.