Gesina zou toch ff ha contacten. Weet niet hoe een luesbreuk voelt? Zou t miss ook kunnen zijn. Heb je veel pijn?
@ jeskejes nou tis niet heel erg pijn maar beetje zeurend ik wordt morgen toch gebeld door de Ha omdat ik al 4 weken last heb van mijn ribbenkast onstoken botten en dat wilt ook nog niet over dus ik overleg het morgen wel even met hem!!
Noorus de snoepkar staat daar * wijst naar een hoekje* Pak maar wat je lust. Ik heb net zelfgebakken frietjes op mmmmm, nu uitbuiken.
Au klinkt niet erg fijn Gesina. Hoop dat je er snel van af bent. En ja gelijk maar ff vragen dan. Net zo makkelijk. Beterschap. Moeders was weer lekker bezig. Gaf dr een kus en zei dat ik haar lief vond en ik quote: " Ik jou ook............. als de luistert!" Haha ze was weer lekker bezig. Zat ze oma dr armen te 'masseren'. Wat ben de aant doen?? Nou... ff soepel maken. Nu hopen dat ze snel overgeplaatst kan worden.
Wat een mooie quotes Jeske, fijn om te lezen! Heb een Danoontje van de snoepkar gepakt... Straks chocola bij de thee denk ik @ Gesina, dat klinkt naar! Beterschap daar!
Welkom Yindee!! zal je zo meteen op de lijst zetten; zie dat dat nog niet gebeurt is @Noorus: ga je morgen testen? Of ga je echt braaf afwachten? @Jez: fijn dat het goed gaat met je! geniet maar ten volle van je zwangerschap! @within, wat jammer dat het dan net slecht gaat.. als je er echt zelf sterker van wordt, zou ik niet stoppen hoor. Wat de groep ook denkt! @mamavand: wat jammer van het roze, maar je gaat pas op rood als het echt over en out is! niet eerder! @jolien2: dat is goed zeg! (heb wel geen idee wat de waarden zijn) @gesina: dat is waarschijnlijk je eileider die zich verkramt om je (on) bevrucht eitje naar je baarmoeder te vervoeren... Heb ik ook altijd. @jeskejes: hihi, het gaat dus goed met je mams!! super!
@within; ik weet niet wat je hebt/had maar iig dikke hug van mij. ik wil ook op het wachtbankje!!! als mn temp na het weekend nog niet omhoog is houd ik even op met tempen hoor. wordt er een beetje simpel van. dochter heeft vandaag eindelijk een flinke poepluier gehad,hehe heeft de olie toch geholpen. snoep; tja ik zou wat moeten afvallen maarja, de kerst komt er weer aan.
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1 kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - star880 (4e ronde, 1e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCQ (4e ronde, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) -JustMe31 (1ste ronde, ZI, 2de kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 88 1 zwanger, 2 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Yindee ik heb je er bij gezet. 1e ronde, 1e kindje? als het niet juist is geef een gil, dan pas ik het aan!
@within, jemig wat ontzettend heftig, sterkte. Een je niet weg laten sturen hoor bij je fanclub! Wat zijn dat voor aso's die een ziek iemand zo laten stikken... @gesina, nee zeg ik hoop echt dat t geen cyste is! Zou zeker ff je ha bellen! Sterkte!
@ Toekan, ik ben van plan pas zaterdagochtend te testen. Ik heb morgen en vrijdag vroege dienst (om 6 uur de wekker en dan haasten...) dus kan ik sowieso in de ochtend niet testen. En aangezien zaterdag mijn NOD is, heb ik besloten als ik zaterdagochtend zonder ongi wakker word, ik dan ga testen...
Haha, nu ga ik zelf twijfelen... Maar hou het gewoon op zaterdagochtend (wil het ook met ochtendurine doen, dat is toch beter?)
@Noorus, heb je wel eerder kans op goede test. Maar je kan je urine ook 's morgens opvangen, in de koelkast zetten en later op de dag testen. *is helemaal niet ongeduldig tot je gaat testen*
vanaf je NOD maakt dat niet meer uit. En er zijn ook vrouwen die duidelijker testen in de namiddag.. Is dus heel persoonlijk. en je zit er dicht tegen, dus kan het eigenlijk allemaal (maar ik ben niet nieuwsgierig hoor) @Gesina: graag gedaan!