Even totaal off topic maar ik moet even kwijt.. Volgens mij krijgen we binnenkort nieuwe buren in de straat. Bij een huis, een paar deuren verderop, staat een grote container voor de deur. Politie en woningbouw zijn er ook bij. Dat kan niet veel goeds betekenen toch? Ik woon in een keurig straatje in een dorp waar nooit iets gebeurt. En politie zien we hooguit met oud en nieuw een rondje maken. Fietsen en auto´s hoef je hier niet op slot te doen en inbraak kan ik mij ook niet heugen, dat ik daar iets over gehoord heb. Want zoiets gaat dan het hele dorp rond. Ik ben wel benieuwd, nieuwsgierig aagje dat ik ook ben, want ik vind het wel aardige en rustige mensen.
Goedemorgen dames, Ik had gisteren nega test. erg jammer ik weet het moet gewoon wachten. Me temp was vanmorgen 37,1 al 3 dagen, maar door die nega. test heb ik al de hoop op gegeven. Nog wel zere boobs maar minder dan gisteren.
Vandaag een keer vaginaal getempt en ja hoor weer hoger maar nu is mijn kruis weer een stippellijn pff
Even een vraagje vanmorgen om half 7 had ik 36.59... Maar ik ben vanaf 5 ongeveer ieder half uur wakker geweest... Door mijn hoge temp ben ik een beetje bang dat ik mijn heb heb gemist dus ik dacht temp nog eens... Want eigenlijk zou hij dan nu wel echt wat hoger moeten zijn maar dat valt reuze mee... Hij was nu 36.67... Terwijl ik al vanaf 7 uur wakker ben en nog ander het dikke dekbed lig met de laptop op mijn schoot... Hoop echt dat het niet klopt door het slechte slapen.... @Rosa een uithuiszetting of hennepplantage...
Goedemorgen allemaal, *stapt nog half slaperig uit de kluswagon* @my faith: balen van je nega test, maar nog niet de hoop opgeven hoor! @itsme: spannend, ik duim! @Tempkaartjes: ik heb er de ballen verstand van, maar las de reacties op hoge temp en die waren positief, dus ik ben blij voor jullie @suusje: Balen zeg die onzekerheid Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen
Maar de temp van afgelopen dagen is niet betrouwbaar hoor. Gisteren vergeten te reageren maar alleen vaginaal of rectaal is betrouwbaar genoeg. Dus heel goed dat je nu een andere thermometer hebt. Denk je zelf dat het kruis klopt? Dan zou ik de temp van dag 19 en 20 discarden, kijken wat FF dan doet.
Ik voel mijn ei niet maar ik had vorige keer een cyclus van 34 dagen dus dan is mijn NOD normaal de 29ste maar wat er nu op mijn kaartje staat is mijn cyclus 30 dagen dus op dag 24 dus weet het eigenlijk niet
SuusjeLove Meestal gaat je temp omhoog bij slecht slapen toch? Vorige ronde had ik ook 1 nacht te weinig geslapen en gelijk de temp omhoog. Moet wel eerlijk bekennen dat ik 2 biertjes had gedronken dus daar kan het ook door zijn gekomen natuurlijk. Niet teveel stressen, vanavond vroeg op bed en dan morgen nog eens kijken. Ik denk aan een wietplantage trouwens hier in de straat. Ze komen nu met vuilniszakken naar buiten. Ieder zijn ding hoor. Ik vind een jointje best kunnen maar een plantage is zo gevaarlijk!:x
Rosa: Idd iets van een hennepplantage of uithuiszetting mss door financiële problemen ofzo (huurachterstand)??? Een tijdje terug is er naast mijn schoonzus ook iemand uit haar huis gezet door de woningstichting, daar was heel wat mee aan de hand, maar waarom het nu echt is gebeurd weet niemand (die vrouw die eruit moest schijnt nogal eens te liegen over vanalles, dus haar verhaal zal wel niet kloppen ).
Ik kan op rood. vanmorgen is mijn ongi doorgekomen. Aangezien ik het al zag aankomen heb ik gisteravond lekker zielig gedaan en nu ga ik weer voor een nieuwe maand. Heb nu twee maanden een goede lf us we gaan er voor! Nog succes voor iedereen die nog moet (en dat zijn de meeste onder ons)
Ja bij mij meestal ook en ik vond het verschil nog al klein tussen die 2x tempen ondanks dat er echt 2 uur tussen zaten... Dus denk dat mijn temp al te hoog was om half 7 door het vele wakker zijn...
hallo allemaal! ik ben 20 lentes jong en sinds 11 november gestopt met pil, dus nog niet zo heél lang 15 november een ontrekkingsbloeding gehad en 4 dec een positieve ovulatiest, 3 dec wel wat steken gevoeld, maar oke.. goed geklust op 30 nov, 4 dec en 5 dec. Ik ga er maar vanuit dat mijn ei gekomen is rond 5 / 6 december.. Afgelopen dinsdag de 13e toen ik wakker werd en ging plassen een klein beetje donkere afscheiding met afvegen, daarna niets meer gehad. Nu heb ik soms last van mijn eierstokken, ene keer links andere keer rechts..een beetje beurs gevoel onderin rechts.. wit cremig afscheiding..niet zo heel veel. Als ik mijn tepels aanraak doen ze zeer en heb heel af en toe een steekje in mijn borst...vandaag een vieze smaak, maar dat kan komen doordat mijn neus heel erg dicht zit. Ik heb gister nog getest, maar die was negatief.. wat denken jullie, ben ik te vroeg of doe ik iets verkeerd? Alvast mijn dank Liefs
Voor te testen is het sowieso nog te vroeg... Maar hou er ook rekening mee dat het kan zijn dat je aan het ontpillen bent... Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden... Maar ik duim voor je dat het meteen raak is...
Ik heb de eerste 2 weken na het stoppen met de pil echt ontpil verschijnselen gehad! Maar het voelt gewoon zo ánders! .... wie weet!! zo ongeduldig haha
*doet gezellig met Itsme mee* Goed hoor dat je zaterdag samen met t mannetje test. En snap dat je geen nega test meer kan zien. Mama van c en m gefeli met je 2dpo dan. Op naar posi test. Hoop met je mee voor langere lf. Rosa en Mama van c en m....testkippen Gaan jullie nu deze ronde netjes wachten tot NOD? (ik lees t net terug, maarwijzig al hihi, denk niet dat jullie wachten hihi.) Suusje hoop met je mee. Morgen ff temp afwachten. Denk niet dat je je ei gemist hebt, gyn had pas toch nog niks zien zitten? Mira, ei op springen? Hoop t voor je meid. Geweldige uitspraak van manlief haha. Nou wagon blijft gewoon gereserveerd hoor. Ook voor Toekan. Rosa, container en politie zou er niet van staan te kijken als er wiet gevonden is. In mijn geboortedorp ben ik t helaas wel gewend. Regelmatig hoor je weer dat er 1 opgerold is en ergens waar je t helemaal niet verwacht had. Vuilniszakken erbij...geen twijfel mogelijk. Je wilt niet weten wie, waar en hoeveel er kwekerijen hebben. Molly, bah meid niet leuk. Heel veel succes volgende ronde. Welkom Melissababy, veel succes en hoop voor je dat t niet van t ontpillen komt. Veel succes. En wat Suusje al zegt voor testen ist te vroeg en je lichaam kan je goed voor de gek houden. Maar we duimen voor je. Myfaith, balen van die test. Geen bloed geeft moed, dikke knuffel. *schenkt onder tussen bakkie thee in voor de klusdames, enjoy, reserveren voor vanaaf of morgen alvast?*
@jolien: oh jij mag een dagje voor mij testen, spannend hé. Ik probeer altijd nog een aantal dagen langer te wachten, want ga hooguit 2 dagen overtijd, spaart een testje uit @within: zwaar hoor, maar goed dat je de feesten thuis kan vieren @jeskejes: wat leuk dat het geleidelijk aan bergop gaat met je mama @mamavanc&m: kijk ook graag naar Brothers & Sisters, maar niet op regelmatige basis, zo eens op vrijdagnamiddag als ik alleen thuis ben @noorus: lol, jawel hoor broers en zussen hahaha @toekan: Game of Thrones is super, wij hebben eerst de boeken gelezen (in het engels), die zijn ook fantastisch en de serie blijft heel waarheidsgetrouw aan de boeken wat ook leuk is. series: wij zijn ook serie verslaafd hoor en ook meestal via de illegale weg lol. Kijken eigenlijk zo een beetje naar alles, ik kijk ook wel graag naar Eureka en Supernatural vriend: leest ook niet mee, of moet net naast me zitten, liever zo, hier kan ik dingen kwijt die hij liever soms niet hoort @mamavand: wat spijtig, hopelijk een roos nieuw jaar voor jou @molly: hetzelfde voor jou hoor, hopelijk een roos nieuw jaar @melissababy: tja is nog wel vroeg hé, even afwachten de rug is hier beter, zeurend gevoel in onderbuik ook weg, dus ik weet het gewoon niet, ik zal het volgende week wel zien hé. Indien ongi zou doorbreken het liefst ten laatste 22 dec in de ochtend, ga met de collega's in de namiddag naar de kerstmarkt
Bedankt Jeske! We wachten maar "gewoon" even af, gelukkig is het bijna weekend ,en ben ik computervrij zodat ik niet de hele tijd dingetjes kan opzoeken hihi!!
Jeskejes: Oow, kan ik alvast een kluswagon reserveren voor vanavond en morgen? Overmorgen, zondag en maandag zijn nog een twijfelgevalletje, maar wil ik alvast wel in optie nemen *zet een krabbeltje in de reserveeragenda voor de kluswagons* Zo, dan ga ik nu even iets doen hier in huis, anders ben ik alleen maar hier te vinden