Ik hoop het ook! Het gaat al iets beter dan gisteren, ik word hier ontzettend goed opgevangen en gisteren veel bezoek gehad, dat doet me ook goed. Veel nagedacht en voor mezelf een pad gevonden wat ik wil gaan en nu hopen dat de voorzitter zich daar in kan vinden als we in gesprek gaan.
Even een update, eerst kwamen ze alleen met vuilniszakken naar buiten maar nu zijn ze volgens mij het hele huis aan het strippen. Zag ze namelijk net laminaat van boven naar beneden uit het raam gooien. Dus ik denk dat de bewoners iig niet meer terug mogen komen. (ik ben dus nu zo´n buurvrouw die steeds stiekem tussen de vitrages door staat te gluren.)
Liefkleintje, hier precies hetzelfde hoor, alleen hier weet gewoon echt niemand het. pppfff nog een 9 nachtjes slapen en dan mag ik mijn masker af zetten
Rosa heb je ook een verrekijker? Dan kun je t nog beter zien. Hier gebben sommuge verrekijker bij t raam staan. Moet niet gekker worden haha.
hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
hahahaha ik ook hoor!!! Maar niet door de vitrages, gewoon op de gallerij . Wij wonen in een flat met 6 verdiepingen, met 8 huizen per verdieping, als hier wat gebeurd staat iedereen wel bij z'n voordeur te kijken en te horen wat een ander erover te zeggen heeft hihi Ik ben niet nieuwsgierig, maar ik weet gewoon graag alles
Haha een verrekijker, alleen 1 van de kinderen. Over het moet niet gekker worden.. Toen ik hier niet nog niet zo lang woonde, kwam een achterbuurman aan mij vragen, of ik wel wist dat er licht brandde bij mij op zolder.. Al 3 dagen. Vraag mij weleens af wat hij toen gedacht had. Ik heb hem maar vriendelijk bedankt en ben als de sodemieter dat licht uit gaan doen.
Zo.......... ben weer bij alles gelezen, bijna niks onthouden gaat goed he!! Meiden ik voel me vandaag weer zo beroerd... gisteravond toch een sigaretje gerookt , denk echt dat het afkick verschijnselen zijn hoor, zit af en toe helemaal te trillen als een rietje............ Maar ga echt proberen om het vol te houden!!! Zal nog wel een paar dagen beroerd zijn, en hoop dat het dan voorbij is!!!
Jeskejes: Hihihi ben erg slecht in Brabants typen maar zal het nog eens proberen De ha'k giestere nog... 'K zuuke nar unnuh bol wol omda'k wilde punnike vur unne sjaol, ken'k die bol nie veindu... Hil ut huis overhoop gehoald, blekt da ding gewon neffe de tv te ligguh, hahaha. Ik kom ut Tilburug, heb altij in un klen durpke dur vlakbij gewond, mar sinds tweejduuzendzes in Tilburug. Mar ben eiguluk mar unnuh haluve Brabander, zegt munne schonfamilie altij, omda du familie van os mam ut Den Haag kom En gij? Gij wont toch mir int westu van Brabant? Within: Hopelijk komt alles de komende tijd weer goed. Fijn dat je jezelf al beter voelt dan gisteren. Ga zo door meid!!!
rosa ik denk bij jou op dag 22 omdat alleen daar n dip is.. gek die stijging voor de dip.. of paracetamol invloed heeft durf ik nit met zekerheid te zeggen. ik weet weet dat paracetamol koortsverlagend is en onstekingsremmend. als t koorts verlaagd.. zou t dan ook je normale lichaamstemp kunnen drukken lijkt mij helemaal zo'n hoge dosis zal wel iets doen toch? ik heb jarenlang migraine aanvallen gehad ook altijd 2 pillen van 500 per keer in moeten nemen. ik ben nu al 2 jaar hoofdpijnvrij door de chiropractor.. misschien dat jij hier ook baat bij kan hebben? mn nekwervels heeft ie gekraakt omdat er wat scheef stond.. daarna was k overal vanaf!!
Kelly oh dat is ook heel herkenbaar. In mijn oude straat kwam iedereen ook gewoon buiten staan kijken en ondertussen druk speculeren met zijn allen wat er loos zou kunnen zijn. Erg eigenlijk.
hoi hoi, ik klets niet zo heel veel mee, maar lees t meeste wel. Succes in de vlg ronde voor degenen die helaas ongesteld zijn geworden. Ik denk dat ik op roze mag, al is het nog wel heeeeel erg pril en na mijn mk en bbz durf ik eigenlijk niet zo goed, maar hoop dat t dit keer goed gaat.. al vind ik t streepje wel erg vaag...
Hey meiden, Wat een gezellige drukte hier! Heb een hele drukke week achter de rug en dus geen tijd gehad mee te lezen, en zie dat terug lezen geen optie is! 100 pagina's! Ik had even een vraagje, kreeg ineens het idee ovulatietesten te gaan doen, helemaal niet slim natuurlijk zo midden in de maand, maar kon me niet beheersen! Heeft iemand van jullie ervaring met die testen van Clearblue? Had een positieve test, maar heb deze gister natuurlijk niet gedaan? Ben ik nu uberhaupt nog wel op tijd? Door de drukke week hebben we maandag voor 't laatst geklust! Liefs Liefde is
Nou Mira nog niet eens zo slecht hihi. Ik woon iets meer int Westen jah. Ong 50km van Tilburg vandaan. Ik kom vanaaf weer jouw kant op om naar moeders te gaan. Ik ben nun njechte Brabáánder in hart en njieren. Mar mun dialect is veul slechter wor. Ik doej maor un dotje. Haha lag je punnikding gewoon naast de tv. Noem 4 dieren die beginnen met een N :............ Antwoorden mag vanaf nu..........Goede antwoorden volgen na een paar inzendingen. (hint, tis bietje in dialect)
Luvv ik zie een streep!!! Whieee gefeliciteerd meid. Deze blijft gewoon zitten hoor. Ga ik voor duimen.