NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) 27. 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) -violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) Totaal: 35 zwanger,ongesteld, vlindertje, 3 MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven tinkerbell26, heb je verplaatst
dank je. nog even vraag ik altijd met mijn vragen ik heb nu voor het eerst een temp kaart op FF maar snap er geen reet van eert en vooral kan geen engels en twee snap er niks van ik heb gisteren mijn temp genomen en vandaag niet kan dat kwaad? en hoe moet ik mijn temp kaart hier op mijn profiel zetten?
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) 27. 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Bo12 Totaal: 36 zwanger,ongesteld, vlindertje, 3 MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Heb mezelf even op datumloos gezet. Even afwachten wanneer ik ongi wordt en of we er weer voor mogen gaan!
het is heel simpel. temperatuur elke dag op hetzelfde tijdstip. tik op de datum van vandaag en vul je temp en de tijd in (am is voor twaalf uur smiddags). cervical fluid is je baarmoedeehalsslijm (cervixslijm). verder moet je invullen of je ongesteld bent of al wat bruin of roze slijm hebt (spotting). ik vind het prettig werken en gebruik voornamelijk de app. succes ermee
whiii heb het eindelijk gevonden amai dat na lang zoeken is het mij eindelijk gelukt nu kunnen jullie kaartje ook volgen
Hoi Meiden, hoop bekende zie ik. Ook ik ben vandaag ongesteld geworden snik! Kan iemand mij op de lijst zetten? Mijn nod staat nu op 24 dec. Ga nu ronde 13 in. Hele regelmatige cyclus van 28 dagen. ronde 13 eerste kindje Jemig wat klinkt dat hopeloos Heb 7 dec afspraak bij de gyn. Enigszins fijn idee maar ook eng. Gister uitslag gekregen van sperma onderzoek van manlief, dat was allemaal prima in orde. Ik ben intens verdrietig... voel me leeg en gefaald als vrouw. Had afgelopen anderhalve week enorm veel kwaaltjes die duidden op een evt zwangerschap; moe, vaker plassen, pukkeltjes gezicht, pijntjes buik, zware volle gevoelige borsten, aders zichtbaar op borsten, hogere temp, emo en snel geïrriteerd. Dit was ook mijn eerste maand dat ik mijn temp heb bijgehouden. Ik snap daar ook niet veel van eigenlijk, ik vond hem nogal wisselvallig. Geen idee wat het gemiddeld hoort te zijn. Ga zo toch maar iets eten, ookal zit er een brok verdriet in mijn keel.. wil niets aan mijn man laten merken. Die is nuchter en meer binnenvetter. Kan bij hem niet echt iets kwijt over dit onderwerp. Terwijl ik dat juist met hem wil delen. Maar gelukkig zijn jullie hier, en wij er voor elkaar!! Sorry voor mijn ego berichtje. Voor alle meiden hopen op een mooi kerstwonder!! Liefs
hier vandaag een echte baal dag zou vandaag het huisje poetsen maar is helaas niet gelukt heb enorm veel last van mijn rug maar dat heb ik altijd de eerste dag van ms maar deze keer is het echt wel heftig
Kinderwens1983, ik kan me voorstellen dat het een enorme teleurstelling is dat je toch ongesteld bent geworden ondanks je klachten. Je kan hier altijd kletsen je hart luchten! Ik vind het lastig om te zeggen 'Ik begrijp dat..' want, ik zit pas in ronde 3, en ik kan helemaal niet begrijpen hoe jij je voelt. Desondanks een hele dikke knuffel en ik hoop écht op een mooie roze december maand voor jou!
Oh wat rot zeg Dat je er zoveel extra last van hebt! Doe maar lekker rustig aan, hopelijk voel je je morgen iets beter en heb je tijd je huis te doen!
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) 27. 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Bo12 Totaal: 37 zwanger,ongesteld, vlindertje, 3 MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Kinderwens, je staat erbij!
Anders vanavond lekker op de bank, lekker theetje, misschien iets lekkers? Ik moest vandaag weer eten bestellen (wat een straf.. not ) en ga denk ik nog een beetje online shoppen.. m'n vriend is een avondje weg met vrienden!
Chloe dat is heel lief van je! Ik ben er ook voor jullie allemaal! Zou toch een mooi kerst-kado zijn!! Ook ben ik de 31e van dec jarig! Kerstwonder!! Laat het voor ons allemaal een gezegende kerst zijn! Lfs
yep zit al op de bank het ventje en de dochter zijn op bezoek bij oma zonder mij maar ging niet anders
Hey Dames mag ik met jullie mee lezen/schrijven? Ik heb mijn nod als ik uitga van wat ik dacht meestal te hebben 28 dagen op 23 december. Dus ik hoop voor een mooi kerstcadeau Veel succes allemaal deze ronde!! Dat we een mooie kerstgeschenk mogen 'ontvangen' in de vorm van een groeiende buik met menselijke inhoud.
Hey Dames mag ik met jullie mee lezen/schrijven? Ik heb mijn nod als ik uitga van wat ik dacht meestal te hebben 28 dagen op 23 december. Dus ik hoop voor een mooi kerstcadeau Veel succes allemaal deze ronde!! Dat we een mooie kerstgeschenk mogen 'ontvangen' in de vorm van een groeiende buik met menselijke inhoud. 4e ronde, 1 kindje met cyclus van 28-33-26-?kerstgeschenk?
Zou een prachtig kerstcadeau zijn! Kan niet wachten! Deze periodes, tijdens of net na de menstruatie zijn zo saai We blijven gewoon goede moed houden!