NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Dames:$:$:$:$ zoveel getetterd!!!! had echt moeite met reageren! Maar ik hoop dat het toch gelukt is!

Ik ben in de wolken.. of mijn ei is afgelopen nacht gesprongen of zal één van de volgende 2 nachten springen! Ik heb dus niet voor niets mijn kluswagon gereserveerd:cool::cool:

@Rosa: ik doe dat op cruciale momenten, meerder keren tempen. Bv die 36.8 zouden mijn ei kunnen geweest zijn.. vandaag dat ik een paar keer doortemp om te kijken of het ook effectief zo blijft... we zullen zien wat het morgen geeft!:) wat jou slijm betreft, mijn ei springt ook niet met eiwitslijm, maar 1-3 dagen erna.. dan zou je baarmoeder net het slijm vasthouden voor de zaadjes... daarna zou je weer wat verliezen,omdat je het niet meer nodig zou hebben...

Klinkt inderdaad wel bizar van die container... Kan niet zo veel goeds betekenen denk ik dan... ooh dat zou inderdaad kunnen.. ruik je dat dan niet? Als het veel van die planten samen zijn?:$:(

@mama van C&M: Yes! ei-bevestiging!!:):)

@Itsme: zie je wel dat het kon!!! Ik ben ZO nieuwsgierig naar een test van jou!!!

@suusje: heb je dan helemaal niet meer geklust de afgelopen dagen? ooh ik las het al! Dan maar hopen een nog aankomend ei.. Anders kan het goed zijn dat je het niet gemist hebt, door er minder mee bezig te zijn gebeuren er vaak 'gelukjes';)
    wat je temp betreft: bij mij is hij ook hoger als ik slecht of kort geslapen heb.. dus we zullen wat moeten afwachten voor de komende dagen denk ik;)

@myfaith::(:( hopelijk gewoon te vroeg meid! je temp is nog mooi hoog, dus de moed nog niet opgeven hoor!

@molly: hele dikke knuffel meid!!!!

@Tinkerbell, je zal gewoon wat moeten afwachten, want je vorige tempen zijn eigenlijk helemaal niet betrouwbaar. even de volgende dagen afwachten en zien wat er dan gebeurd met je temp! Ik ben alleszins benieuwd!:)

@mellisababy: ontpillen kan inderdaad erg lijken op een zwangerschap.... Hoop uiteraard dat je gewoon lekker zwanger bent, maar wachten is de boodschap denk ik!:)

@evy: ik ga de boeken nu lezen. aangezien alleen momenteel het eerste verfilmd is ,kan ik het perfect inhalen ... als ik zwanger ben, heb ik toch tijd genoeg:p

@bo: het begint ook wel te spannen bij jou!!! wanneer ga jij je aan een testje wagen?:p

@liefkleintje: dat is inderdaad ***!! Bij ons weten enkel mijn getuigen van de trouw het en zijn vriendin. Voor de rest niemand. Wij houden ons ook altijd van de domme.. Maar zijn natuurlijk ook nog maar pas bezig... kan begrijpen dat het voor jou echt moeilijk begint te worden! knuffel meid!

@Kelly: goed bezig met het stoppen met roken!! Ik duim dat het lukt!

@Luvv: PROFICIAT!! ik zie een roos tweede streepje!!:D:D

@whoppie en Lender: welkom!!

@debs: innesteling? dan moet je tellen 5 dagen na je innesteling is je HCG hoog genoeg om te kunnen meten in de meeste gevallen... dat is niet meer zo lang dus!:p of ei natuurlijk, dat kan ook.. haha eigenlijk wet je dus niet iets meer.. kan je het niet van temperatuur afleiden?

@waxientje: dat is prima kwa klusdagen hoor!

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Luvv GEFELICITEERD! Ik zie ook een streepje hoor! Ohhhhh, wachten duurt lang... Hele huis is schoon en wassen gedraaid. Morgen weer aan het werk, qua afleiding is dat wel beter hoor!
    En als ik ongi wordt kan ik niet met jullie mee naar januari, door m'n lange cyclus heb ik dan eind jan een eisprong... 't Is hier leuk! Dus toch maar extra duimen voor ROZE!

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @toekan: wel de boeken zijn een echte aanrader :D

4. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

nou heb de huisarts gesproken als het maandag nog zeer doet moet ik weer bellen!!

ik had net hele dikke plakkerige afscheiding in mn onderbroek
    heb ik normaal nooit betekend dat wat ??

5. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

THX Girl..........voor de HCG douche:D

6. chinwa

chinwa Lid

21 aug 2011
    99
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Geen idee heb ik ook last van, elke keer dat ik dat heb denk ik dat ik ongesteld ben geworden. dan ren ik naar het toilet en dan zie ik dat het gelukkig wit en plakkerig is. Is dit een zwangerschapssymptoon?

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo avond eten weer binnen, wordt lekker makkelijk pizza :p
    En lekkere koekjes gehaald voor vanavond bij de thee/koffie. Kerstzegels gekocht dus die kunnen morgen ook op de post.... ben blij dat ik weer thuis ben

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Precies wat ik dacht: ik sta hier met een knallend positieve ovulatietest in mijn handen! En volgens de gebruiksaanwijzing moet je dan na 24 en binnen 48 uur sex hebben, dat zou ideaal zijn, dan zit ik morgen in theorie dus juist goed? Verder gisteravond ook geklust, in theorie moet dat ook nog goed zijn dek ik. Met die leeftijd van manlief bedoel ik hoelang de zaadjes het overleven. Bij een jong iemand kan dat wel 5-7 dagen zijn, bij 'oudere' mannen is dat 2-3 dagen. Ik hou ons schema maar aan...wil manlief niet al teveel onder druk zetten. het is al heel wat dat hij deze maand voor het eerst zo meewerkt! Ben ik deze keer dan niet zwanger dan puzzel ik de volgende maand wel weer verder...;) begin september bevallen is hier ook niet ideaal, maandje later zou handiger zijn. Dus ik ga de druk niet opvoeren.

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    LUVV: Gefeliciteerd meid geniet ervan.......

nu wij nog dames....
    we hebben net geklust....pfoe
    hebben we dat ook weer in de pocket :D:D

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Gesina: als je dat normaal niet hebt is het wel opvallend ja! Ik heb nog noooit zoveel afscheiding gehad als tijdens mijn zwangerschap...gewoon eng veel ha ha! ;) IEUW!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ze gaan zo weer ruggeprik bij ma doen omdat t toch nog te veel wisselt. Ben nu opt moment best lam geslagen. Ben t zo zat. Hoeveel krijgen wij nog voor ons kiezen en wanneer gat t een x echt meezitten? Zit haast te janken, maar moet overeind blijven.

12. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ rosa en toekan,
    Was rond 2-12 eerste pos ovu test ziek. Wel getempt maar ja die bleef voor mijn gevoel te laag.. Veel geslapen die dagen en wanneer ik weer opgeknapt was verder gegaan met tempen en ovu tests. Vorig weekend knaltesten gehad en vanaf maandag, tja stom pas weer getempt. Die was gelijk hoog, zoals altijd na mijn ei.. dus ja.... ik denk pas het weekend mijn ei gehad te hebben. Wilde deze maand eigenlijk niet tempen maar door de nieuwsgierigheid van mijn ei toch gedaan. uitkomst.. haha nog meer onzekerheid!

We wachten gewoon nog ff af. Ben die vage streepjes en toch ongi worden van afgelopen maanden meer dan zat!
    (Maar ja, misschien denk ik hier morgenochtend anders over..)

13. chinwa

chinwa Lid

21 aug 2011
    99
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeskejes, zwaar klote.. hou de moed erin. Niet opgeven en gewoon een potje janken wanneer jij dat wil.

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dikke knuffel voor Jeskejes!

15. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    jez; haha had idd beter een kortere naam kunnen nemen :p CM reageer k ook wel op hoor;)
    mn temp is omhoog ! van 36.64 naar 36.94 :$ helemaal trots op :D
    dus hier duidelijkheid ja.. die testjes kleurde door mn eisprong :)
    (had er vanmiddag stiekem nog 1 gedaan en die had echt maar 1 streep(
    dus t ei is voorbij gekomen en we hebben ons best weer gedaan;):)

toekan; Yeah de bevestiging is binnen! hopelijk vanaf morgen lekker boven de 37.0 :)
    jou ei is er dus tussen nu en overmorgen(?)
    wat zal de trein heen en weer gaan vanacht whaha

chinwa; en en en? al getest?? spannend!!

jeskejes; he shit! ff een flinke domper!:(
    zoek ff een rustig plekje om ff goed te huilen zodat de tranen plaats kunnen maken voor positieve kracht;)

*geeft jeskejes een dikke knuffel en stuurt haar weg om tranen te laten... *

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ach Jeskejes: dikke knuffel voor jou!!!

17. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    waxientje; ah joh 43.. t is niet dat zn zaad met n wandelstok naar binnen schuifelt:p;)
    ik ga er altijd vanuit dat t zaad t niet langer dan 48uur 'doet' (zelfs bij die 24jarige vent van mij) dus met om de dag zit je altijd goed:)
    elke dag sex is niet erg voor de kwaliteit van t zaad.. er zitten alleen minder zaadjes per losing in :)

18. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ jeskejes: dikke knuffel!!!

@CM;): inderdaad of het was vanacht al gesprongen, maar zo laat dat ik het pas in mijn temp ga zien van morgenochtend..:)

@debs: dan zal je ei dit weekend wel geweest zijn..;)

@waxientje: klussen maar!!

19. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    He..Ik zag rose voorbij komen.....super, gefeliciteerd.
    Voor de meiden op rood, dikke knuffel!!
    Ik ben heel hard aan het hopen dat mijn ongi te laat komt, moet er nu even niet aandenken, doe maar weer als ik weer wat meer kan:D

20. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    zo nu maar ff ten koken!
    boerenkool:cool: jammie

hollandse pot..goed voor t zaad;)

MensHealth - Stamppot voor superzaad

er gaan kilo's hutspot, zuurkoolstampot en andijviestampot doorheen:D

Deel Deze Pagina