Ja kijk, daar snap ik je zorg punt. Ze heeft dus nog geen hulp. Dan snap het al iets beter. Mijn vriend heeft ook een tweelingbroer, waar het nu dus ook niet zo goed mee gaat. En ik zie juist nu in hoe sterk die band onderling kan zijn.
within; ja dat maakt alles anders! snap je zorg en vind ook dat therapie wel nodig is voordat ze zo'n grote stap neemt
inderdaad.. eerst jezelf op punt hebben voor je die stap neemt... @jeskejes: dikke knuffel hoor meid!
@Jeskejes oh balen meid,, Het zit jullie ook echt niet mee he... Dikke knuffel.. @CM helaas eet die halve griek van mij geen hollandse kost.. @whitin Die jankmuziek werkt hier ook heel goed... Ik krop ook alles op... Oh das idd niet fijn om te lezen... Maar hopelijk komt het allemaal goed... En heeft ze snel de hulp die ze nodig heeft...
Jeeuuuj! en komen mij ophalen ook nog.. super... gezellig!!! pff.. ja het kan nog alle kanten op hier. ik ga hopen op een positieve test woensdg... het liefst nog eerder hihihi!
@ Within, snap je bezorgdheid hoor, maar de vraag is in hoeverre je haar keuze wilt beinvloeden... @ Toekan, vandaag had ik training na m'n werk nog, dus vandaar zo'n lange dag. Normaal gesproken werk ik gewoon 8 uur per dag hoor @ Jeske, begrijpelijk hoor meis dat je hier niet blij van wordt. Kom maar lekker kletsen hier hoor, mag altijd!
dames ik ben eens gaan spieken op de 1-15dec lijst.. daar hebben ze weer maar 15 dames op roze, net als vorige maand... niet dat het een competitie is, maar zijn dat er niet wat weinig? als je ziet dat wij er 22 hadden? wij gaan terug voor minstens dat aantal e dames! Je hebt me gehoord!! Allemaal op roze!
Toekan wij staan met 91 op de lijst nu. 2 zwanger. En morgen gaat de lijst pas in. Wordt een makkie! THINK PINK
Meer dan haar laten weten dat ze misschien nog eventjes moet wachten tot ze zelf wat sterker in haar schoenen staat voor die hormonsters kan ik niet. Dus bij zorgen maken blijft het.. Natuurlijk ben ik wel blij voor haar dat ze de stap gaat zetten, en hoop dat een lange weg om er te komen haar bespaard blijft. Misschien maak ik me teveel zorgen en komt het allemaal op zn pootjes terecht.
Dames ik ga lekker bankhangen, ben moe! (Goh!) Fijne avond en succes met het vinden, bevruchten of uitbroeden van jullie eitjes!
En wij hebben natuurlijk onze trein hè. Maar inderdaad best gek. Waarschijnlijk toeval maar het zet je wel tot denken ja.
en wordt er dan niet eens naar onze lijst verwezen? dat wij er meer hebben? kan mij inbeelden dat dat niet zo leuk moet zijn..
*legt de voetjes op de wachtbank en pakt een smirnoffje uit de kar, uhmm moet weer bijgevuld worden. Er is veel gesnaaid vandaag* Zo ik zit. Dames zo naar huis en bed in. Dank jullie wel. Jullie zijn schatten. Knuffels terug.
Je moet er echt in geloven he, niet alleen roepen. En de roze trein, roze sneeuw, roze vuurwerk, en natuurlijk heel veel roze HCG wat af en toe gestrooid wordt.... Maar het is inderdaad wel gek dat er in de 2e helft van de maand meer zwangere zijn........... vast gewoon toeval............