Wauw, wat gaan 'we' goed met het roze!!! Gefeliciteerd Roze Dames!! Hier vanavond nog een keer klussen en dan maar hopen dat we goed zaten... met mijn ovutest voor vandaag wacht ik tot eind van de middag, dan is de vorige 24 uur geleden. Gister dus een positieve ovulatietest, maar manlief is bakker en was zooo moe en ik wil hem niet teveel onder druk zetten, zeker niet nu in de decembermaand. Het is al heel wat dat ie zo meewerkt...1e maand dat we er echt 'samen' zo overduidelijk voor gaan. Dat wil ik niet verpesten. Maar wel jammer dat het zo lullig uitkomt, maar in theorie moet het goed zijn: woensdagavond geklust, donderdag(eind van de middag) positieve ovulatietest, vrijdag klussen. Heb het idee dat ik eipijn heb, maar weet het niet zeker. Hoe lang blijft een eitje eigenlijk in leven (op mijn leeftijd, 38?)Heb een beetje het idee dat vanavond niet veel zin meer heeft, maar we doen het toch maar voor de zekerheid... is er al een kluswagon voor me gereserveerd??? @ Jeskejes: ik was dus gisteravond al weg. Wel mooi dat wij jouw afleiding zijn! Knap dat je de humor er nog zo inhoudt! Ik hoop voor jouw dat het idd een innestelingsdip is, maar ik heb de ballen verstand van dat temperaturen. Ik duim voor je hoor!
@ Waxientje: Ook hier een (banket)bakker als man! Begrijp precies waar je het over hebt! Ben vannacht ongesteld geworden, eerste ECHTE keer nadat ik met de pil gestopt ben. Had een cyclus van 29 dagen, daar van uit gaande zou ik dan dus weer 14 januari mijn nieuwe NOD moeten hebben! Ben benieuwd...! Voor alle dames die nog in spanning zitten, heel veel succes toegewenst deze ronde!!!
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (l1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - star880 (4e ronde, 1e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCQ (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42(2e ronde na 2 mk(5e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 93 4 zwanger, 4 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 2 negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Bootjekatootje op roze gezet! Hoop42 staat er nu bij. Moontje77 Welkom! Dames dit is de goede lijst!! Graag deze pakken!
ow sorry!!!! te enthousiast geweest over al dat roze haha! Ik zal het niet meer doen... ik heb mijn foute lijst maar even gewist, dan krijgen we geen verwarring.
@ Noli: nou, wat is het dan soms lastig om je kerel op tijd aan het klussen te krijgen, he? Ik was ook zo verbaasd dat bij die van mij uitgerekend in de decembermaand de knop omging...dus ik neem deze eerste maand nog maar niet al te serieus. Wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Veel succes in de volgende ronde!
Haha geeft niks hoor. Je had wel de laatste gepakt maar die klopte niet. Misschien moet je jouw bericht even wijzigen en de lijst weg halen. Voor dat iemand anders hetzelfde doet. Het zou zo jammer zijn als de lijst de mist in gaat. Zeker nu we officieel van start zijn gegaan!
@ Waxientje: Hahaha, tsja de decembermaand is hier nooit zo gezellig! Weinig werken, elkaar weinig zien! Gelukkig heb ik deze maand veel vakantie gehad (en nu weer), dus dat scheelt dan toch wel een hoop! Anders leef je helemaal zo langs elkaar heen! Wij namen deze maand ook niet serieus (al hoop je natuurlijk wel altijd....). Volgende maand voor het eggie!
Miep gefeliciteerd..!!! Goed begin van de dag.... Hier is mijn temp weer lager... Jippie... Dus ga al die rare tempen er uit halen want dit kaartje is echt raar... Net gebeld naar de Gyn.. En ik moet nu maandag terug bellen om te horen hoe en wat....
Lieve jeskejes. Dus toch naar een ander ziekenhuis.. Doe maar rustig aan en veel succes en beterschap voor je moeder gewenst. *steekt nog even weer een nieuw kaarsje aan*
Jeskejes: Mag je moeder eindelijk wat dichterbij in het ziekehuis liggen? Fijn meid! Scheelt weer heel wat reistijd! Ik zal aan jullie denken vandaag in de hoop dat dit de reis met de ambu wat aangenamer maakt. Knuffel! Zo, vandaag veel mailen en regelen voor morgen. Maar dan heb ik ook wel weekend. Vanmiddag wordt het raam in de keuken vervangen door een mooi nieuw exemplaar en is manlief rond half 1 al thuis omdat die mensen komen om het glas te zetten Heerlijk!!!
wauw 4 zwangeren al! super zeg! gefeliciteerd meiden, lekker genieten... Rode dames jammer, het nieuwe jaar zal meer geluk brengen!!! Noli jammer, wel fijn dat je echt ongesteld bent, hopen op een vaste cyclus! Moontje welkom... Jeskejes, succes en beterschap met je moeder! @hier.. kon het vanochtend weer eens niet laten hoor... dacht heb die stomme etos test en ga hem gewoon doen.. weer na 2 minuten een liiiiiiiicht streepje.. heel lichtjes. krijg m haast niet op de foto, heb het met man en macht geprobeerd.. ik háát wachten! oja, stond ook op met een opgeblazen gezicht.. denk dat ik ziek word... maar wat denken jullie???
Mira85 Wat fijn dat ze vandaag nieuw glas komen zetten. Lijkt mij ook wat makkelijker om het dan *af te sluiten*. Dan wordt het tenminste wat normaler weer en heb je niets steeds een duidelijke herinnering. Voel je je al wat meer thuis weer in je eigen huis? En dan manlief lekker op tijd thuis. Zo kan heerlijk je weekend in!
ff mn test showen is al wat ingedroogd maar nog steeds goed te zien thnx trouwens iedereen, voor de lieve reacties! Hopelijk krijgen nog veel meer meiden deze maand nog een mooi roze lijntje!!