zag dat er weer 2 zwangeren waren; proficiat!!!!! hier net een beetje bruinverlies, zou betekenen dat mn menstruatie eraan komt..??? wel raar want ik heb deze maand nog geen hoge temp gehad, zat de hele tijd rond de 36.6/36.7... maar eens afwachten of het doorzet, of dat het een tussentijdse bloeding is ofzo..
Noorus: Spannend meid, morgen testen. Laat het hier wel weten he?! Dan ga ik morgen voor je duimen Voelt al beter. Heb vanavond voor het eerst weer echt in de keuken staan te koken terwijl het al behoorlijk donker was. Dus mijn gevoel van veiligheid heeft weer een boost gekregen
@ Mira, haha gaat lekker daar! En je man helpt nou niet echt mee met het verbeteren van dat humeur van jou...
Gezocht ei van mira, wil de gelukkige vinder dit ei zo spoedig mogelijk bij de eigenaar brengen? Alvast vriendelijk bedankt!
Noorus: Nee, idd hij helpt niet echt mee nee... Ach, hij klust zich al een ongeluk met mij (hij heeft sowieso altijd zin, dus geen probleem van zijn kant) en is erg lief voor me (behalve als hij ligt te slapen ), dus zo erg is het allemaal niet. Maar ik ben gewoon niet te genieten als ik zo humeurig ben, dus voor mijn omgeving is het wat minder
@ Mira, ik ken het ja. Mijn vriend doet vaak heel lief als ik humeurig ben, waardoor ik alleen maar humeurderiger word, haha! En als hij dan humeurig gaat doen ga ik hem kietelen enzo om hem weer te laten lachen! Haha weet niet wat dat is... Wat fijn dat je weer lekker hebt staan koken! Trots op je hoor! Aaah ik vind het testen echt eng, durf bijna niet
Dames foto 1, mocht de trein het begeven, vervangend vervoer. (wordt wel proppen met zijn allen) foto 2, wat lekkers voor op de snackkar..
Rosa: Hahahah, geweldig meid! Wordt idd beetje proppen, maar komt wel goed: Gaan gewoon stapelen Onnodige ballast achterlaten, minimale meenemen. Maaruhm, waar klussen we dan? Heeft dat ding een trekhaak? Anders mss in een kluscaravan? Hihihihi!!!
@ Mira, jaaaa daarom durf ik ook niet te testen... Heb het 1 keer eerder gedaan (toen waren we niet bezig om kindjes te krijgen, maar was de regenjas gescheurd). Tijdens het wachten op de uitslag ben ik toen gaan stofzuigen...
Nee, niet op de trekhaak (zit zo onprettig vind ik zelf ), maar dan kunnen we er mss iets achter hangen waarin we kunnen klussen Zoals de kluscaravan, de klusvouwtent of de klusaanhanger (voor diegene die van primitief houden ). Hihihihi
hoi meiden! nou, eindelijk een computer gevonden om de foto te kunnen plaatsen. ik las ook net dat er iemand met bruinverlies was. toevallig twee dagen geleden ook een vlekje gehad.. zegt dus niks! Ik heb echt het idee dat de lijst heeel roze gaat worden!! ik vind het wel moeilijk dat ik het niet kan vertellen aan mijn mannetje. maar vinden jullie het ook niet zo leuk om het via de telefoon te vertellen?
Noorus: Ajjjj, de regenjas gescheurd... Vervelend! Ik loop altijd weg, zet de computer vast aan, pak een glas water en hoop dat, als ik dan terug ben bij dat testje, er een tweede streep staat. Helaas is me dat nog nooit overkomen