Meiden wat zijn jullie weer creatief met ROZE Bootjekatootje, ik had het wel via de telefoon verteld, maar dan met een foto en daarna belde hij mijn op
Noorus: Ja, als ik kan testen, test ik in de morgen. Met eerste urine schijnt het beste te zijn, dus doe ik dan ook maar trouw zo Maar nu zal het nog wel even duren voordat ik mag gaan testen. Mss pas begin januari als mij ei nog later komt...
Nou dan wordt het morgenochtend meteen maar met de billen bloot... Is de KV test eigenlijk makkelijk? Nog helemaal niet gekeken wat ik moet doen...
in een potje piesen, pakje open maken, pipetje in de urine, 4 druppels urine erop en dan wachten max 5 min dacht ik. Succes morgen ochtend ben benieuwd
Noorus: Ik vind het heel makkelijk. Vangt in een schoon bakje urine op. Pakt de cassete en het pipetje uit de verpakking. Met pipet 4 druppels urine in het rondje druppelen (het rondje in de cassete leg ik altijd aan de rechterkant). Dan 5 minuten wachten en dan uitslag aflezen Linker streep is controle, rechterstreep is teststreep. Ik ga duimen voor een mooie teststreep morgen
Doen we Rosa! Superknusklushok! @ Kelly, dat klinkt redelijk simpel! Gaat dat doseren van die druppels makkelijk?!
Zo, ik ben er weer! Ik zag nieuw roze, gefeliciteerd! Morgenochtend testen, samen met Noorus gezellig!! Hoop op 2 x roze! En natuurlijk ook roze voor de andere testers!
Je vraagt het eigenlijk aan kelly, maar even een tip. Zorg dat er geen luchtbel in het pipetje zit. Ik had nl dat een keer. En wist niet zeker of het nou wel of niet een goede druppel was die er met de luchtbel er tegelijkertijd uit kwam. En het is volgens mij wel belangrijk dat je precies 4 druppels gebruikt. Je kan het druppelen even uitproberen boven je potje. Enne.. vervangend vervoer is bij deze dus geregeld. Maar onze rozesupertrein laat ons vast niet in de steek!
@ Rosa, dank voor de tip! Maar hoe kan je zien dat er geen luchtbel in zit?! Is het een doorzichtige pipet?!
Half acht staat m'n wekker altijd ivm tempen dus denk dat ik dan meteen test! kan straks echt niet meer wachten!
Goeie tip! En ja het is een doorzichtig pipetje. Gewoon een paar keer urine in knijpen, uit knijpen in knijpen enz.