vraagprijs is 80 euro want dat is hij ook echt waard. Geloof dat ik de bon ook nog heb ergens. Hij is het meest met de zomerhoes gebruikt en er is niet in geklommen. Heb vanmiddag een vervolg stoeltje gekocht voor mijn meisje
Veel plezier vanavond Jeskejes! Ik durf niks te zeggen over de test van Itsme... ik vind het wel spannend hoor!
Hahahaha nou valse hoop heb ik toch al hoor, dus je kunt niet zo veel kwaad doen..... Geheel tegen mijn voornemen sin -ik test expres niet voor NOD- nu toch weer tussen hoop en vrees in met vage resultaten. Pfff ...
Ik zou hem lekker op Marktplaats zetten, dan ben je hem vast snel kwijt Mag ik vragen wat jullie hebben met BJZ?
mijn vriendin had suiker coma's en daardoor zijn de kids onder ots komen te staan. Maar iemand heeft een streek geleverd en laat haar opdraaien voor iets wat zij gedaan heeft ( die iemand) en daarvoor zit ze nou in detentie in ieder geval tot januari. Nou zijn wij benoemd tot oom en tante jaren geleden en nou is voor ons het bezoek recht ingegaan voor de oudste en nou gaan we de molen in om vakantie en weekend opvang te doen voor de 2 kids zolang zij nog vast zit en kids onder ots staan.
Zo wij gaan aan tafel!!! Manlief heeft heerlijk andijvie stampot gemaakt alleen stinkt het als de hel door die vieze gebakken spekkies die hij voor zichzelf gebakken heeft
dank jullie wel. Hopen wij ook voor haar kinderen. Haar oudste heeft PDD-NOS en is 12 en vraagt ook gewoon om ons wanneer we weer bellen enzo. Het is gewoon onbegrijpelijk dat deze situatie mogelijk is hier in nederland. Kan er helaas niet teveel op in gaan omdat er ook tijdje terug wat in de media heeft gestaan.
vandaag alleen bruinverlies gehad, vreemd. geen rood te bekennen. misschien morgen weer wel, echt raar dit.
Zo zie je maar weer dat veel verhalen bij BJZ soms ook weer heel anders is. Bij jullie zullen ze het wel goed doen, of bedoel dat jullie er tevreden over zijn......
oke ik ben gezicht voor de testdrang... heb net een 2e test gedaan met kv2v5 en mn vriend en ik zien allebei een heeeeeel licht streepje na 5 minuten wachten. Bij deze de foto, weet niet zeker of je m daarop wel ziet hoor, is met slechte tel en bij gelig licht gemaakt! Ik zie m zelf wel en op de foto alleen omdat ik weet dat ie er zit en als ik een beetje van een afstandje kijk....
hey dames ik zou moeten wachten tot na het weekend denk ik .. Vandaag geen tijd gehad om het te halen Werd vanmiddag gebeld met leuk en slecht nieuws.. Mijn oom licht op sterven( vandaag geweest laat 5 kinderen achter waarvan moeder ook al overleden is) vandaag ook alle hulpmiddelen stopgezet dus hij ligt op sterven.. Mijn nicht is op dit moment aan het bevallen ( zelfde familie) dus het is zoo dubbel allemaal op het moment ... 1 iemand verlaat de familie en een nieuw wondertje kunnen we in onze armen sluiten... en wat heeft mijn nicht het zwaar op het moment ze is in verdriet aan het bevallen terwijl het zo mooi hoort te zijn .. Sorry dat ik deze ellende hierneerzet maar moest het effe kwijt.. Ik zelf heb nu niet echt een test drang door dit alles.. wacht 20 dec wel echo af of kado of niet
Wow Thea dat is wel heel heftig. Veel sterkte met je oom. En hoop dat je nicht toch beetje de vreugde vind al lijkt me dat moeilijk en dubbel. Wat bizar ben er stil van. En meid..gewoon hier van je af posten. Daar zijn we ook voor he. Dat testen komt wel meid. Eerst dit verwerken. Dikke knuffel.
thea heel veel sterkte komende tijd. BJZ nou ik heb ze liever niet over de vloer want in de dossiers van de kids staan zoveel leugens in maar ja zie ze dat maar eens aan de verstand te krijgen. Wij doen nou beetje alsof we overal aan mee werken zeg maar en overleggen overdreven veel enzo maar ondertussen denk ik de ballen. Hou me wel aan de regels van hun hoor maar zoals zwart maken ofzo vliegt bij mij het ene oor in en andere uit
Het is inderdaad een beroerde foto. Maar als ik hem ga bewerken in Windows Live Photo Gallery, zie ik het test streepje wel. Ik heb eerst automatisch aanpassen gekozen, klein beetje zoomen en daarna die kleureffecten. Als je van sepia naar cyaan heen en weer switcht, zie je hem goed. Maar goed, is natuurlijk wel een echte tuurtest dit. Hoe droogt hij op nu?
Thea23 Jeetje wat een dubbele emoties zeg. Heel veel sterkte gewenst. Ik kan mij voorstellen dat je testdrang in 1 klap over is. *geeft nog even een dikke knuffel*
Ach thea, wat verschrikkelijk! Kan me heel goed voorstellen dat je nu absoluut niet met testen bezig bent! Sterkte!
Ja idd een echte tuurtest!! Zal er ook niet te veel hoop aan ontlenen! erg lief dat je ziveel moeite hebt gedaan! Ik zie m overigens ook zonder bewerken op de foto maarja ik heb m ook in t echt gezien!