kunnen jullie de test foto's niet in het negatief zetten. want een indroog streepje licht niet op en een gewoon positief streepje wel
Soms moet ik midden in de nacht (3 uur ofzo) plassen. Met welke urine kan ik het beste testen? Die van midden in de nacht of die van in de ochtend? Ik drink trouwens nu mijn laatste glas, wie weet helpt dat nog om niet te hoeven
@ Thea, jeetje wat een heftig (en leuk) nieuws... Wat kan het leven toch tegenstrijdig zijn hè? Ik wens je veel sterkte daar. *Dikke knuffel*!
ik ben echt altijd zo'n tuurder in gekke houden en toestanden die van vanmorgen is echt overduidelijk
Nu niet meer drinken en nog even proberen te plassen voor je gaat slapen, ook als je niet ´hoeft´. (alsof ik tegen 1 van mijn kinderen praat, als ik het zo lees) Dan plas ophouden tot morgenochtend. De theorie achter ochtendurine is natuurlijk dat je dan 7 a 8 uur hebt geslapen en dus niet hebt geplast. Midden in de nacht testen is geen aanrader voor je nachtrust.
@Thea: Poeh, wat moeilijk voor je nicht, maar natuurlijk ook voor jullie. Veel sterkte! @Itsme: Ook op de kv zie ik heel licht een tweede streepje, zowel de originele als de foto in het negatief. Ik duim voor je dat dat streepje alleen nog maar donkerder wordt!
Hoi dames nog geen ongi hier ja ik ken ook zo turen naar testen. Bleee klote gewoon, misschien gewoon 2 dagen wachten idd? Ik heb gisteren nega getest en na half uur gewoon weg gegooid. Ik doe dat me zelf niet meer aan ik heb zoiets als wel zo is dan komt het over paar dagen wel. Maar dat was in begin ook niet zo hoor bij mij dus begrijp dat je ongelooflijk kan turen heb ik ook wel eens gedaan. Ik ben bang dat me temp morgen omlaag is gegaan maar het is nog even afwachten wie weet....
Testen slopen.. tegen het licht houden.. met water bedruppelen.. Foto´s maken.. die dan weer bewerken... *zucht* maar het is zo leuk!
thea; wat liggen leven en dood toch verschrikkelijk dicht bij elkaar he sterkte mop! bo; ochtendplas.. in de nacht komt je drinken van de avond er nog uit.. itsme; ik denk..... dat jeeeee... misschiieeeenn.... wellll.... ..... zwanger bent
@its me ik wilde nog wel even zeggen die eerste test zag ik het goed hoor! Maar misschien morgen ochtend met ochtend urine veel sterkte!
Hier nog 1 die de test uit elkaar frunnikt in de hoop toch wat te zien. Erg he... Zit te wachten tot we de film in kunnen. Lekker snaaien tydens de film. Volproppen met snoep, popcorn, drinken, chips, nachos, friet frikadellen en kroketten. Kijken waar ik voor ga. Haha Ding dong....en ze komen in de zaal bestelling opnemen én brengen...... IDEAAL!!!!
ja idd alleen water druppelen heb ik nog nooit gedaan ahahahah. trouwens ik teste bij mijn oudste pas met 11 weken positief