Hahaha! Ben ik toch nog ontmaskerd... dan is ie iets beter.te zien (kun je m draaien voor andere lichtval etc) en te fotograferen.
Ja oké ik geef het toe.. testfreaks doen dat.. maar ik wou itsme nou niet direct beschuldigen. Maarja het zijn wel bekende signalen..
Wat betreft opdrogen, hij is nog iets duidelijker geworden maar niet zoals vanochtend... en in negatief (thanks daarvoor!) zie ik zelf ook een oplichtend tweede streepje en die vind ik nog t meest overtuigend omdat deze wel binnen de tijd was.... Ik ga nu niets,meer drinken en morgen weer testen!
Thea, jeetje wat een verschrikkelijk dubbel gevoel is dit zeg......... Bah wat naar, en wat een geluk aan de andere kant weer. (het is toch niet een dochter van die oom van jouw toch?)
Spannend hoor itsme! Ik ben morgen toch weer vroeg van bed af.. dus ik zit morgen weer klaar hoor. Kan niet wachten. Ben zo nieuwsgierig, je temp zo mooi hoog en nu die twijfeltesten.. Ik heb nog steeds hele goed hoop!
pff net alles doorgelezen (heb de hele middag bij de kapper gezeten) alles weer vergeten natuurlijk vandaag weer flinke tietau alsof er stuwing opkomt ofzo.. nu wel aan beide kantem dus vermoed geen borstontsteking meer nou 4 dpo is alweer bijna ten einde.. ik ga tukken! morgen 5dpo (hoera) op 9dpo ga k stiekem testen
De hele middag????????? wat doet die kapper bij jouw allemaal dan? En dat zal dan wel een vermogen gekost hebben...........
Itsme, ik ga morgenochtend gewoon weer spieken vanaf me telefoon, zit meestal rond 9.30u bij me schoonmoeder, en aangezien ik meestal pas rond 8.30u wakker wordt, en dochter en al moet doen en mezelf gaan we gelijk in 1x door, dus dan is de computer nog niet aan. Dus dan maar bij schoonmoeder in de goede stoel zitten zodat ik hier kan spieken
Via google. dag 1 5000 dag 2 2500 dag 3 1250 dag 4 625 dag 5 312,5 dag 6 156.25 dag 7 78,12 dag 8 39,06 dag 9 19,5 dag 10 9,7 dag 11 4,8 dag 12 2,4 ma 2500 di 1250 wo 625 do 313 vr 156 za 78 zo 39 ma 19 di 10 wo 5
@all: wat fijn dat,zoveel denken dat t misschien wel raak is! Morgen om half.acht test k weer en vul ik mn nieuwe temp in. Hoop dat ik dan meer duidelijkheid heb!