NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Misselijk van tijd tot tijd, broek die niet lekker zit (ook jogging broek zit niet lekker), krampjes/steekjes dat soort gevalletjes maar voor de rest gaat het goed hoor :D Hoop van binnen natuurlijk ook

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heerlijk dat je dat kan doen zeg!! Nou geniet er dan maar lekker eens in de 3 maanden van :D
    Ik ga 1x per jaar naar de kapper :), en dan laat ik het alleen knippen

3. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    ik had idd al begrepen dat jullie wat krap bij kas zitten ivm schuld:(
    vanaf maart/april zou t iets beter worden toch?(meen ik me te herinneren van t vorige nod topic)

Ja ik weet het.. zou gaan slapen, was ook moe... maar
    manlief zegt net tijdens t omkleden "je hebt flinke aders op je tetten"
    en idd! ze zitten er.. (gister nog niet, believe me i checked :D)
    :$:$:$

moest t ff delen.

nu ga ik echt (yeah right:p)

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Slaap lekker meiden! :)

Hier heerlijk film gekeken en nu lekker in de mand... Morgen drukke en gezellige dag met bezoek bij oma, kerstmarkt en eten bij vrienden.

Zat net bij mezelf af te vragen of ik misschien niet beter tot woensdag kan wachten met testen (mits ik dan nog niet ongi geworden ben...)

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zo meiden, wat kletsen jullie toch veel :D
    Ik heb net heerlijk op de bank 40 pagina's terug zitten lezen!

Heb een aantal positieve berichten voorbij zien komen: GEFELICITEERD!!

Ik ben erg benieuwd naar de test morgenochtend van Itsme!

Meiden die ongi zijn geworden... balen! Ik heb de vrees dat ik ook op rood ga binnenkort, want heb steeds steken in mijn baarmoeder die daar toch wel op lijken. Maar wanneer mijn NOD precies is weet ik niet meer want mijn ei was ook een week te vroeg. We zullen zien.

Ik heb mijn avatar ook aangepast. Nuage betekent wolk in het frans en dus heb ik roze wolken :)

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ mamavancenm's tetten, jeeej!!! :D

Mag ik trouwens iets onbeleefds vragen?! Wat is jullie leeftijd? (dat vráág je niet aan een vrouw! Weet ik, maar doe 't toch! ;))

Ik ben sinds een maand 29

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    29 :)

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik ook 29

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeskejes: Manlief en schoonzus zijn geen tweeling, schelen 2 jaar (- 4 dagen ;)) met elkaar. Manlief 18 december, schoonzus 22 december ;)

Thea: Meid toch... Wat een gevoelens allemaal bij elkaar. Zo dicht kan dood en leven dus bij elkaar liggen. Vreselijk! Sterkte meid in de komende tijd bij zowel de mooie als de moeilijke momenten!!!

Leeftijd: Ben 26 (goh, wat een verrassing met mijn naam hier op het forum ;))

Hier drukke, maar wel leuke, dag gehad. Net nog een paar uurtjes feest van manlief en schoonzus kunnen meemaken. De grootste drukte ontlopen (YES!!!) en nu lekker richting bedje!

Welterusten dames!

*Schopt manlief van de bank, lokt hem mee naar de kluswagon en bespringt hem dan voor klusdag 6!!!*

10. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thea: wat een vreselijk nieuws! Veel sterkte komende tijd!
    Itsme: hopelijk goed rose nieuws morgenochtend!

Leeftijd: pff.. 30..

Hier nog lang niet naar bed. Nog eventjes werken tot 7.30.. Bah bah.. En morgen nogmaals 12 uurtjes.. Bah maar goed, daarna heerlijk vakantie!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ikkuh 30.

Blijf t leuk vinden dat er steeds meer roze avatars bij komen. *waar is toch die 'vind ik leuk' knop???, drukt op van alles maar geen vind ik leuk knop*

Welterusten, Sherlock was wel mooie film. Was gezellig met neef. In de kou staan kletsen met bekenden en nu lekker mn koude pootjes tegen vriendlief houden. Haha istie niet blij mee...Hoop dat ik snel slaap. Merk alweer dat ik klaar wakker ben. (en heb ongi kramp en moeilijke stoelgang, niet leuk)

Nou ik hou mn gekwetter weer. Tot over een paar uurtjes weer. Wil roze testen zien dan hihi.

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben dichter bij de 37 dan bij de 36 jaar.

Ik heb al de hele dag lichte krampjes in mijn buik en ook wat gevoelige boobs. Maar weet niet of de Utrogestan dit doet of dat er toch wat binnen gebeurt. Dus nog even afwachten hier!!!

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey dames goede morgen hier begon de dag alweer om 6 uur vanochtend ... o wat hou ik toch van me wekkertje in de ochtend maar dat zo vroeg wakker worden * gaap * niks voor mij

Gister avond is me oom overleden ( dus heeft gelukkig niet lang geduurt ook voor zijn kinderen geen slopende sterfbed 1 van 17,13,11,10,6) 5 min nadat mijn oom overleden is is mijn nicht bevallen van een gezonde dochter( niet zijn dochter wel zelfde familie)

Dus in dit geval liggen dood en leven wel heel dicht bij elkaar.
    meisje is na mijn oom vernoend net als ik en dat is Theodora ( roepnaam van haar weet ik efkes nie meer )

Dus een k ut nacht gehad om maar efkes zo te zeggen

ik weet wel 1 ding als man lief uit bed komt duik ik er weer in

14. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    Noorus; ik ben 24 (vent ook)

zo lekker vroeg op deze zondag:) kindjes werden tegelijk wakker om 06.00 gelukkig was ik toch nog redelijk op tijd gaan slapen :p

temp vanmorgen 36.92 dus hij blijft mooi hoog :)

ITSME komop met je test, ik zit er klaar voor;)

15. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    #2835 helena14, 18 dec 2011
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011
    thea; 'gelukkig' is het vlot gegaan.. die arme kids:(
    wat mooi van je nicht om je oom te vernoemen.
    gecondoleerd met je oom..:(
    gefeliciteerd met je nieuwe nichtje:)

16. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    goedemorgen rosa!

17. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    wat vinden jullie van mijn kaartje toe nu toe, vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Ik voel nog niets.
    Mn cyclus zit normaal tussen de 27 en 31 dagen.
    Heb geen testjes meer in huis.
    Spannend dat wachten![​IMG]

18. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    angel.. als k op jouw link klik komt mn eigen kaartje tevoorschijn:D
    je moet even naar je kaartje gaan en.dan rechtsboven naast je kaartje op share this page klikken (bbcode hier plaatsen)
    :)

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen dames,
    Thea gecondoleerd met je oom, ´fijn´ dat zijn kinderen een slopend sterfbed bespaard is gebleven. Maar toch heel naar voor ze. Gelukkig zijn ze met 5 en hebben ze elkaar nu.
    En uiteraard gefeliciteerd met je nieuwe nichtje.

Dit hele verhaal doet mij denken aan toen mijn vriend bijna 8 jaar geleden op de IC van het ziekenhuis lag. Hij lag daar te vechten voor zijn leven. En ergens aan de andere kant van het ziekenhuis werd toen zijn neefje geboren. Die is toen ook naar hem vernoemd. Ik was zo bang dat hij toen ook dood zou gaan. Stiekem was ik ook een beetje boos. Het voelde alsof ze er van uit gingen dat hij het toch niet zou halen en dat ze daarom de baby naar hem vernoemd hadden.
    In die periode was ik er zelf net achter gekomen dat ik weer zwanger was... Man wat een rollercoaster aan emoties.
    Wel heel mooi, hij lag daar in een kunstmatige coma en ik kon hem dus niet vertellen dat hij weer vader ging worden. Maar de arts had gezegd, we weten niet wat hij wel of niet mee kan krijgen.
    Dus ik heb toen babysokjes gekocht en die in zijn hand gedrukt. En toen in zijn oor gefluisterd dat hij maar snel weer beter moest worden omdat hij weer vader ging worden en wij hem toch echt nodig hadden.
    Toen hij later weer bij kwam en weer met moeite begon met praten, was 1 van de 1e dingen waar hij naar vroeg, baby? Achteraf bleek dus dat hij daarover gedroomd had! Zo mooi dat hij het toch meegekregen had!

Sorry heel verhaal op de vroege morgen maar ik moest het even kwijt.

20. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    #2840 angel77, 18 dec 2011
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011

Deel Deze Pagina