NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Had hem gekregen ;)
    Heb zelf altijd kv 2 v 5
    Nu toevallig ook stripje van zwanger & kids in huis, zal die over paar dagen eens doen.

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Een paar dagen :$

Nee grapje hoor, heel goed om nog even geduld te hebben.
    Heb je die gratis testen van hun ook besteld? Tegen verzendkosten?
    Ik heb nog een kortingscode van 10%.. belangstelling? roept u maar!:D

3. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja goede vraag..
    Als ik vanmiddag wakker wordt. Geen idee of deze dan te veel afwijkt! Meestal lijkt hij wel te kloppen.. Maar ja.. Ze zeggen dat je toch minstens 3 uur achter elkaar moet slapen.. Nou dat lukt me wel.. haha..

We zullen zien vanmiddag!

4. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    wat n geduld heeft iedereen hier :$ allemaal fijn wachten tot 13/14dpo...
    de enige keer dat ik dat heb gedaan was op vakantie... wist nou eenmaal niet hoe je zwangerschapstest in t spaans moest zeggen en waar je die kon halen haha
    op 14 dpo toen in frankrijk aangekomen en direct naar de apotheek gesprint:p

5. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Bo Balen! Hopelijk over een paar dagen wel positief!

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Debs1 ja klopt na 3 uur slaap zou hij moeten kloppen, heb ik ook al diverse malen gelezen. Nou ik hoop dat het inderdaad zo is.:)

7. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Rosa idd een heftig verhaal, gelukkig is het met je man goed gegaan.

Heb geen test meer in huis, heb de laatste vrijdag gebruikt en die was die negatief dus eigenlijk zat/zit ik op mn ongi te wachten alleen doet mn temp niet mee.

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    :D valt mij een beetje van je tegen dat je die niet al van te voren in je koffer had ingepakt.;);):p

9. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Inderdaad die tegen verzendkosten. Had ik vast van jou gehoord :D
    Toch ook maar even gedaan en ook die is negatief...

10. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    we zaten 1,5u van de franse grens af.. heb wel een paar keer gedacht om ff een paar uur te gaan 'shoppen' :p
    maar ach hij was negatief hoor toen.. diezelfde dag begon de ongi op te komen :$

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh dat is jammer. Maar wel leuk zulke verhalen. Ik zie dat dan altijd direct voor me!:)

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen. Ben weer boven water en voel me alsof ik flink op stap ben geweest. Temp beetje gestegen. Had ie nu al hoger moeten zijn?

Thea gecondoleerd. Wel 'fijn' dat een lang sterfbed ze gespaard is gebleven. Mag ik vragen hoe oud hij ws? En gefeliciteerd met je nichtje. Zo bizar eigenlijk. Zo kort na elkaar.

Rosa, jee werd er stil van meid. Wat een verhaal en 'mooi' dat hij over een baby had gedroomd. Heeft ie t toch meegekregen op de 1 of andere manier. Gelukkig is t helemaal goedgekomen met je vriend.

CenM en Rosa, stelletje kwebbeltantes haha. Idd testverslaafden hihi. Hier is iedereen héél geduldig met testen hoor. Ahum haha.

Nou dames kom maar op met dat roze zit er klaar voor hoor.

Debs welterusten succes met de laatste nacht.

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen jeskejes.
    Volgens mij gaat je temp gewoon goed zo hoor. Vrij stabiel en mooi boven de coverline.

En ik een kwebbeltante :$ :( Jullie praten gewoon heel weinig!;):p

:D Maar je hebt wel gelijk. Ik zat net toevallig naar mijn berichten aantal te kijken en dacht jee.. nu al vip member..:cool:

14. goedemorgen klets tantes :p

Thea allereerst gecondoleerd met overlijden van je oom heel veel sterkte komende tijd, maar toch ook gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje, ik weet het klinkt heel dubbel.

Mijn leeftijd is 26 en heb 2 meiden van bijna 8 en van 3.

Deb1 slaap lekker.

Verder ben ik het al weer kwijt ahahah

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Toch heb ik daar al weer over gelezen dat die niet zo gevoelig zijn als ze beweren. En dat ook hier de kv 2v5 weer wint.
    Maar over die test ben ik zo langzamerhand ook minder enthousiast hoor.
    Zie teveel rare dingen ermee gebeuren de laatste tijd.
    In 2009 waren die testen hier ook al populair. (ja toen kwam ik ook al hier alleen dan onder een andere account ;)) Maar toen nooit geen valse streepjes, indrooglijntjes en eisprong-testresultaten.

*zucht* afwachten maar weer. Maar geen bloed geeft moed en ondertussen draaien onze duimen gewoon door!:)

16. jeeeeeeeeeeeeeej sorry mijn temp is van 36.7 naar 37.0 gegaan :D

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha Rosa je bericht aantal bevestigd t....gezellige lieve behulpzame kwebbeltante. Ik dacht dat ik al veel kwebbelde haha. Ja heb dus echt geen verstand can dat tempen en mn kaartje is nog niet eerder zo rustig geweest.
    Maaruhhhh gewoon blijven kwebbelen zo. Vind ik alleen maar leuk.

En ja wachten duurt zooooo lang!! Wanneer wilde jij (samen met cenm) gaan testen? Ben wel benieuwd hoelang jullie t volhouden niet te testen hihi.

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Joehoe!!!:D Wat goed!:) Hopen dat hij nu zo mooi hoog blijft.:cool:

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!
    @ Thea, wat een heftige nacht zeg! Dat zal de komende tijd een achtbaan van gevoelens opleveren... Take care!

@ Mira, waneer komt de kluswagon weer vrij? :D

@ Rosa, aah jij noemt de rollercoaster ook al! Wat een bizar en vreselijk verhaal zeg! Wat mooi dat hij jou signaal toen opgepakt heeft zeg! Mag ik vragen waarom, hij op het ic terecht gekomen is?

@ Angel, spannend!!!

@ Bo, ik wacht gezellig met je mee hoor... :) Wanneer ga je weer een poging wagen?

@ Debs, hoop dat aankomende nacht beter wordt!! Slaap lekker!

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hahaha geweldig, ik wíst gewoon dat deze reactie ging komen! :D :D :D

Wat zijn dat voor gratis testen trouwens?!

Deel Deze Pagina