Goedemorgen Noorus, kluswagon nodig? Of om gewoon plezier te maken? Zijn er nog een paar vrij hoor...
Uiterst gevoelige zwangerschapstest -Zwanger & Kids Kortingscode, EX10HTGP54C. Als je deze code invoert, krijg je 10% korting. Voor het geval je dan gelijk ook wat anders wil meebestellen.
Ja neem bv die van mij. Ik heb hem netjes en schoon achtergelaten hoor. Ik heb hem voorlopig toch niet nodig.
@ Jeske, mja plezierwagon nodig ja Er valt hier verder niks serieus te klussen (of ik moet al 1.5 week m'n ei voelen )
Goedemorgen meiden, toch ff op de computer kijken hoor!! Gaan zo aankleden om naar me schoonmoeder te gaan..... Itsme, waar blijf je nou???????????? Mama C&M, je verhaal klopt van die schulden, tot maart ongeveer en dan moet het beter gaan...... We hebben er dan bijna 7 slechte jaren op zitten Leeftijd, uh ik net 28, mijn man 40 (samen een dochter van net 2. mijn man heeft 2 kids van 9 en 12) Thea, wat zit het toch ongelooflijk dicht bij elkaar leven en dood. Gecondoleerd met je oom, en gefeliciteerd met je nichtje. Rosa, jeetje ook zo'n soort verhaal. Lijkt me heel heftig om dat mee te moeten maken. Zo en dat allemaal uit het koppie
Goedemorgen! Hier weinig te melden... Behalve dat m'n temp goed gaat, heb af en aan 'pijn', nou meer zeurderig gevoel in de onderbuik... @Thea: veel sterkte met de situatie! @Rosa: ook heftig hoor! @Jeskejes: hoe is het met je moeder? @Noorus: er zijn altijd kluswagons vrij Is nu iets meer drukke periode, denk ik... @Bo: balen, maar goed zeg ook weer niets, je hebt ervaring met neg. test en toch zwanger! @ de rest: Succes met wachten/klussen En Rosa blijf lekker door kletsen Wachten duurt zooooo lang!
Oh ja, ben 31, man 39 en hoop dat ik nog net voor m'n 32 mama mag gaan worden (ben eind sept jarig), maar mag ook met 32 hoor en m'n man graag wel een keer op 'n 40e! Fijne zondag allemaal!
Nee nog geen persoonlijke ervaring maar heb ze al wel voorbij zien komen op internet. Volgens mij is het een tijdelijke actie. Maar het zijn 3 gratis per bestelling en heb er nu 2 gehad. Dus heb 6 van zulke testen klaarliggen. Ik heb hun ovutesten nu wel uitgeprobeerd. En hoewel de testen 3 dagenlang positief bleven, heb ik mijn ei er deze keer wel mee kunnen vinden. Met andere merken ovutesten is mij dat nog nooit gelukt. Dus ik ben heel benieuwd naar hun zwangerschapstesten. Ik heb trouwens ook die cassette testen van hun meebesteld. Die lijken precies op de kv 2v5 testen maar schijnen net iets minder gevoelig te zijn. Maar wel lekker goedkoop. Deze zijn dat, Gevoelige zwangerschapstesten - Zwanger & Kids
Goedemorgen!!! *Kruipt de kluswagon uit, nog steeds moe, niet lekker geslapen, maar wil in pyjama op weg naar het ontbijtbuffet * Thea: Meid, gecondoleerd met je oom. Ik ben het met meerderen hier eens dat het 'gelukkig' niet al te lang heeft hoeve duren, maar voor zijn kinderen lijkt het me vreselijk om mee te moeten maken (mijn vader overleed toen ik 17 was, maar ik heb gelukkig nog steeds een moeder!). Maar toch nog een lichtpuntje vandaag! Gefeliciteerd met je nichtje. Wat een mooi gebaar om haar te vernoemen (wil ik ook met mijn vader doen ). Nou, mijn temp was 1x 36,0 en 2x 35,8 dus... Ja... Geen idee eigenlijk. Hopenlijk morgen weer hoger, want anders vind ik er niks meer aan zo deze ronde (duurt al vanaf 14 okt, dus dan wil je midden dec wel wat vooruitgang natuurlijk ). We zullen zien! Vanmiddag met schoonzus, peetkindje en manlief naar de stad (koopzondag). Zin in!!!
Gecondoleerd en sterkte, Thea!! Leeftijd: ben een ouwetje van 38 ... Hoe het hier verder is: Ik zit dan nu ook eindelijk officieel op de wachtbank en ik voel al weer allerlei kwaaltjes die ik elke maand voel, geeft niet echt veel moed eerlijk gezegd. Maar mijn eisprong was pas gisteren dus het zegt nog niks...hoop ik.... wel opvallend: normaal doen mijn boobs zeer aan de buitenkant, zo richting de oksel, nu juist aan de binnenkant.
Mira85 Goedemorgen, mooie pyjama hoor. Ik heb net even naar kaartje zitten kijken. Ik snap dat je had gehoopt op een hogere temp.. Maar ik vind het wel opvallend dat hij nu zo laag is, zo is hij tijden niet geweest. Misschien toch een dipje voor je ei? Veel plezier vanmiddag, lekker shoppen!
mira; pfoe vanaf 14 oktober al en dan sta ik op dag 17 al te zeuren waar mn ei blijft lijkt me echt zo klote :x
mira; jullie klussen wel.echt bizar veel als dat ei verschijnt heeft ie geen.schijn van kans om weg te komen
@ Rosa, zo das inderdaad goedkoop die tests! Nou ben benieuwd, heb nu die 3 gratis besteld... En heb nog 1 KV 2v5 liggen... @ Mira, winkelse vanmiddag!
@ Waxientje, succes op de wachtbank. Lijkt me zo lastig als je elke keer van allerlei dingen aan je lichaam voelt. Ik heb het nu al heel erg, alles wat ik voel probeer ik te verklaren. Om gek van te worden! Heb toch maar even een ticker aangemaakt (die op deze pagina zijn de enige die overtijd aangeven). De andere beginnen allemaal opnieuw...
Mira: kan heel goed een dip zijn voor je ovu zijn. Heb ik ook, zie m'n kaartje. Goed dat je zoveel plezier maakt, kan me wel voorstellen met zo'n lange cyclus heb je minder vaak een eitje, dus al er dan 1 komt dan ga je er ook helemaal voor (toch?). Ik vind dat ik al een lange cyclus heb (met 49 dagen...). Succes!
Rosa: Idd, was me ook al opgevallen dat hij nu wel heel erg laag was (36,2 of 36,3 was zowat 'normaal'). Hopelijk morgen hoger! Maar dat weten we pas over ongeveer 22 uur... Nog even wachten dus Thanks meid! Ons peetkindje en is echt mijn schatje (op mijn verjaardag geboren *Krijgt een glimlach van oor tot oor van trots*) die vrolijkt mij altijd op, ook als ze aan het krijsen is En mijn schoonzus (heb er nog een, maar deze is favoriet ) is echt als een zus voor mij! Dus helemaal gezellig Mama van C en M: Dat is mijn wereld, de wereld van PCOS. In mijn geval is dat wachten en hopen op een ei, hopen dat je op tijd klust, hopen dat het ei ook echt springt en ondertussen afvallen om die 7 kilo kwijt te raken die er zo ontzettend moeilijk af wil zodat de GYN je WEL wil helpen... Ach, ik ben inmiddels als 1 jaar aan het wachten, dus dit is bijna normaal voor mij, maar ik zou nu toch wel graag mijn ei hebben (vandaag dag 66...). Ennuh, iedereen wil toch op een bepaald moment zijn ei. Bij jou komt hij alleen wat eerder dan bij mij, dus mag jij ook eerder 'zeuren' om je ei