Dromertje toch jammer dat je op rood moet, maar wel fijn dat de narcose niks in de war heeft gegooid. Nou wij gaan manlief wegbrengen snik snik.........
Ene kant idd wel jammer, maar andere kant niet, weet niet wat narcose en alle pillen die ik nu nog slik kunnen aanrichten. Nu nog even vijf en een halve week wachten en dan mag er weer geklust worden haha. Ben verder niet aan het aftellen
Within: Jeetje. Echt belachelijk!!! Klussen op FF zien: Ik heb geen idee wat je bij mij kan zien allemaal, dus als iemand wil checken, kijk maar even hoor Vind het niet erg dat iemand dat kan zien, vertel ook dat we de kluswagon in gaan dus waarom zou iemand het dan niet mogen zien, toch?! Net terug uit de stad, bijgelezen hier en op ander topic. Daar weer iemand zwanger, ben een van de laatsten daar die nog niet zwanger is Beetje dipje daardoor...
bij jou kaartje kan je het wel zien wanneer je hebt geklust vind het ook niet erg dat ze het zouden kunnen zien hier zijn ze allemaal voor maar 1 ding en dat is een beebje en dat kan je alleen maar bekomen door te klussen he dus maar heb het inmiddels gevonden om het op het kaartje te zetten
WAAAAAAAAAAAAH!!! Meiden, ik heb zojuist een ovutest gedaan en die is knalpositief!!!!! Ga er zo een foto van maken en in mijn album zetten. Manlief is het fototoestel nu goed aan het instellen voor mij Laat het nog weten als hij erop staat
Mira yessssssssssss! En nu dat supergoeie klusritme nog een dag of twee volhouden en dan....wie weet?!
Hij staat in mijn album meiden In het echt is de teststreep (rechts) nog donkerder dan de controlestreep We gaan nog een paar dagen extra door met klussen. Heb ik manlief toch een mooi verjaarscadeau kunnen geven Zo positief heb ik nog nooit een ovutest gehad, met geen enkel merk. Jippie!!!
Gefeliciteerd Mira! Hup hup naar de kluswagon, nogwel even doortesten, kan wel 2-3 dagen positief zijn. Ik zeg: veel plezier!
jaaaaaaa die is dik positief miraa!!!!! wat eerder al zei; dat ei heeft geen schijn van kans om weg te komen met 6/7 dagen aan leger op de loer
Veerle: Ik wil sowieso nog doortesten tot hij weer bijna of helemaal negatief is (heb nog iets van 8 ovutesten liggen ). *Holt richting kluswagons om in de agenda nog wat dagen bij te boeken* Manlief heeft nu helemaal zin. Ligt nu op de bank te roepen wanneer hij mag klussen
Mama van C en M: Idd, maar toch nog doorklussen Hopelijk dat het ei geen afleidingsmanouvres gaat uitvoeren en de zaadjes toch te slim af is... Op naar een roze eind van 2011!!!
hier steken in borsten, kramp rechts in mn buik en k had net een flinke vlaag misselijkheid nu weer gewoon n weeeig gevoel *fingers crossed* dat t niet voor niks is!
Mama van C en M: Waar kan ik daarvoor tekenen Hopelijk is het werkelijk zo! Dit is de eerste keer dat ik ook echt mijn ei vind met ovutest en met tempen waarschijnlijk ook... Waaaaaaaaaah! Ben echt blij nu... Over 2 weken is het 1 januari (eigenlijk dus net in het verkeerde topic, oepsie) en tegen die tijd weten we weer meer... Spannend!!!
@Mira: leuke reactie van je man! Zo hoort het Dacht al wel dat je ging doortesten hoor... Ik was vorige ronde gestopt met testen toen ik pos. testte er wrs daardoor heeft zaad 't ei gemist Wist ik veel dat die dingen 2-3 dagen pos. kunnen zijn... Blij maar lekker hier in het topic hoor! Anders zetten we 1 jan. er voor jou gewoon bij
Mama van C en M: Hopelijk kan ik dan al testen, maar ik ga gewoon proberen af te wachten of ik ongi wordt of niet! *Zegt ze nu, maar in haar gedachten weet ze eigenlijk al dat ze dat waarschijnlijk toch niet gaat halen*
Veerle: Thanks hoor meid! Ik blijf gewoon even op datumloos staan, want het geen idee hoe lang mijn LF is. Dus kan nog alle kanten op. Vanavond nog eens een testje tegenaan gooien om te kijken of het al lichter wordt en dan gewoon doorgaan tot de testen op zijn of de teststreep weg is
Goedemorgen! Haha.. Dat doet een mens goed! Itsme, ik zie een vaag streepje! Hopelijk snel donkerder! Wat zenuwslopend voor jullie zeg! Mira! Wat fijn! Op naar een rose 2012! Ik ga mij zo weer opmaken voor mijn laatste nachtje.. Zal niet meevallen... Maar ja part of the job!