NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dromertje toch jammer dat je op rood moet, maar wel fijn dat de narcose niks in de war heeft gegooid.

Nou wij gaan manlief wegbrengen snik snik.........

2. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Ene kant idd wel jammer, maar andere kant niet, weet niet wat narcose en alle pillen die ik nu nog slik kunnen aanrichten.
    Nu nog even vijf en een halve week wachten en dan mag er weer geklust worden haha. Ben verder niet aan het aftellen :D

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Within: Jeetje. Echt belachelijk!!!

Klussen op FF zien: Ik heb geen idee wat je bij mij kan zien allemaal, dus als iemand wil checken, kijk maar even hoor ;) Vind het niet erg dat iemand dat kan zien, vertel ook dat we de kluswagon in gaan dus waarom zou iemand het dan niet mogen zien, toch?!

Net terug uit de stad, bijgelezen hier en op ander topic. Daar weer iemand zwanger, ben een van de laatsten daar die nog niet zwanger is :( Beetje dipje daardoor...

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    bij jou kaartje kan je het wel zien wanneer je hebt geklust vind het ook niet erg dat ze het zouden kunnen zien hier zijn ze allemaal voor maar 1 ding en dat is een beebje en dat kan je alleen maar bekomen door te klussen he dus maar heb het inmiddels gevonden om het op het kaartje te zetten :D

5. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    *slaakt een zucht* GELUKKIG!

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    WAAAAAAAAAAAAH!!!

Meiden, ik heb zojuist een ovutest gedaan en die is knalpositief!!!!! Ga er zo een foto van maken en in mijn album zetten. Manlief is het fototoestel nu goed aan het instellen voor mij ;) Laat het nog weten als hij erop staat :D

7. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Mira yessssssssssss! En nu dat supergoeie klusritme nog een dag of twee volhouden en dan....wie weet?!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hij staat in mijn album meiden :D

In het echt is de teststreep (rechts) nog donkerder dan de controlestreep :D We gaan nog een paar dagen extra door met klussen. Heb ik manlief toch een mooi verjaarscadeau kunnen geven ;) Zo positief heb ik nog nooit een ovutest gehad, met geen enkel merk. Jippie!!!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefeliciteerd Mira! Hup hup naar de kluswagon, nogwel even doortesten, kan wel 2-3 dagen positief zijn. Ik zeg: veel plezier!

10. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    jaaaaaaa die is dik positief miraa!!!!! :$:D
    wat eerder al zei; dat ei heeft geen schijn van kans om weg te komen met 6/7 dagen aan leger op de loer;):D

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Veerle: Ik wil sowieso nog doortesten tot hij weer bijna of helemaal negatief is (heb nog iets van 8 ovutesten liggen ;)).

*Holt richting kluswagons om in de agenda nog wat dagen bij te boeken*
    Manlief heeft nu helemaal zin. Ligt nu op de bank te roepen wanneer hij mag klussen ;)

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mama van C en M: Idd, maar toch nog doorklussen ;) Hopelijk dat het ei geen afleidingsmanouvres gaat uitvoeren en de zaadjes toch te slim af is... Op naar een roze eind van 2011!!!

13. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    hier steken in borsten, kramp rechts in mn buik en k had net een flinke vlaag misselijkheid:$ nu weer gewoon n weeeig gevoel:)
    *fingers crossed* dat t niet voor niks is!

14. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    :$
    thats the spirit!!! 2012 word rose!!
    (kan die gyn lekker de pleures krijgen;))

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mama van C en M: Waar kan ik daarvoor tekenen ;):p Hopelijk is het werkelijk zo!

Dit is de eerste keer dat ik ook echt mijn ei vind met ovutest en met tempen waarschijnlijk ook... Waaaaaaaaaah! Ben echt blij nu... Over 2 weken is het 1 januari (eigenlijk dus net in het verkeerde topic, oepsie) en tegen die tijd weten we weer meer... Spannend!!!

16. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    dan spreken we toch af dat je op 31-12 positief test, dan is dit t juiste topic :p

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

@Mira: leuke reactie van je man! Zo hoort het:) Dacht al wel dat je ging doortesten hoor... Ik was vorige ronde gestopt met testen toen ik pos. testte er wrs daardoor heeft zaad 't ei gemist:( Wist ik veel dat die dingen 2-3 dagen pos. kunnen zijn... Blij maar lekker hier in het topic hoor! Anders zetten we 1 jan. er voor jou gewoon bij:)

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mama van C en M: Hopelijk kan ik dan al testen, maar ik ga gewoon proberen af te wachten of ik ongi wordt of niet!
    *Zegt ze nu, maar in haar gedachten weet ze eigenlijk al dat ze dat waarschijnlijk toch niet gaat halen*

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Veerle: Thanks hoor meid! Ik blijf gewoon even op datumloos staan, want het geen idee hoe lang mijn LF is. Dus kan nog alle kanten op. Vanavond nog eens een testje tegenaan gooien om te kijken of het al lichter wordt en dan gewoon doorgaan tot de testen op zijn of de teststreep weg is ;)

20. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Haha.. Dat doet een mens goed!

Itsme, ik zie een vaag streepje! Hopelijk snel donkerder! Wat zenuwslopend voor jullie zeg!

Mira! Wat fijn! Op naar een rose 2012!

Ik ga mij zo weer opmaken voor mijn laatste nachtje.. Zal niet meevallen... Maar ja part of the job!

Deel Deze Pagina