Begin al in de kerststemming te komen... Zie in m'n ticker de trein voor jullie allemaal incl. mijzelf
Haha veerle, leuk! Dromertje wat balen! Kan iemand Dromertje rood maken op de lijst? Mij lukt het nu even niet (zit op de iPad nu)
Veerle: Kan je ticker niet zien, maar hoop wel dat de trein lekker rond blijft rijden en ons allemaal in Zwangerenland af gaat zetten EDIT: Aha, daar is hij al Hier zodadelijk wat te eten halen. Zal wel friet worden
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (l1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - star880 (4e ronde, 1e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) - Babyke (1e ronde, 2e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCQ (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42 (2e ronde na 2 mk(5e kindje) - Senna1985 (1e ronde met IUI, 4e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 94 5 zwanger, 7 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 5 negatieve test, 1 twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Dromertje35 op rood gezet
Uhm.... Maar eindelijk je ei in zicht! Joepie!! Waarschijnlijk toch daarom zo´n lage temp nu. Vanaf nu mag hij pijlsnel gaan stijgen en dan heeeeeeeeeel lang zo blijven!
Mira, wat fijn dat je je ei gevonden hebt, of onderweg is!!!! Manlief is weer onderweg naar Duitsland, en wij zijn saampies thuis.... Dochter is weer helemaal van slag en zit weer alleen bij me (doet ze normaal nooit, ze is eigenlijk altijd heel druk). Ze kan geen afscheid nemen net als ik, hormonen gieren door me lijf...... zit al een half uur te janken en normaal heb ik dat maar eventjes maar nu blijven de tranen komen. *ga even op zoek naar een zakdoek snik snik*
Rosa: Ja... Friet of brood eten. Waarschijnlijk voor mij een slaatje, heb niet zo'n zin in friet, maar manlief wel. Aangezien hij jarig is, mag hij kiezen wat we gaan eten! Idd, morgen stijgende temp die dan zo blijft tot... uhm... heeeeeeeeeel erg lang
Kelly: Ach meid toch... Dikke knuffel van mij *Geeft Kelly een super dikke knuffel*. Wanneer is hij weer thuis? Vrijdag? Temp was vanmorgen en gisteren al laag, dus hoop dat hij snel gaat springen. Gisteren door scouting geen ovutest kunnen doen, mss dat hij toen al positief was, maar dat zullen we nooit weten
manlief komt of donderdag avond thuis of vrijdag avond. Ach is meestal de eerste dag die even moeilijk is, maar voor de rest van de week gaat het wel. *neemt graag de knuffels in handen, en de zakdoek*
Goede avond dames hier in huis is de rust wedergekeerd. kindjes van man lief zijn weer weg tot volgend weekend en dan zijn ze er een hele week Wat waren alle kinderen dwars dit weekend zeg *zucht* hier strakkies lekker aan de patat lekker veel mayo erbij en curry en oooo heerlijk LEKKER VET MJAMMIE! nogsteeds geen ongesteld heid te bekennen hier... Mja heb het gevoel dat ik niet gelijk mn cyclus ingstapt ben zoals bij de andere dus ik wacht gewoon rustig af! Dinsdag iedergeval ziekenhuis dus dan weten we zo ie zo hoe of wat of eventueel waneer ongi( zou wel fijn zijn ) Zwanger ? zou nog fijner zijn We zien wel... Jullie ook nog natte sneeuw gezien ?
@kelly: hele hele dikke knuffel.voor jou! Nog een paar uurtjes en dan is ook dag 15 dpo (weet door spuit + echos+ bloed + temp 100 % zeker wanneer ei was) weer bloedeloos voorbij gegaan.... Terwijl ik anders op 13 of uiterlijk 14 dpo bloedverlies heb... Kan niet wachten tot morgenochtend! Wie test er nog meer morgen?
hier ook aan de patat straks.. tenminste man en zoon wel. ik ben van de vette snacks berenhap met joppiesaus, mexicano mayo en frikadel speciaal jammie jammie