Nogmaals bedankt meiden voor de lieve reacties op mijn blog! Ik ben heel benieuwd morgen baby90 naar je test!! Ik ga voor je duimen. En natuurlijk voor Itsme! Voor de dames die ongi zijn geworden... sterkte en hopelijk in januari alsnog op roze! Het valt me op dat we op 9 ongi zitten en 5 roze. Toch? Vorige keer eindigden we op 50/50 dus ik heb goed nieuws: er komt een roze golf aan dat kan niet anders
Hallo allemaal, Hoe staat het hier? Ik voel allemaal rare dingen...... Misschien omdat ik het mezelf wijsmaak. Mijn NOD staat op 30 maar volgens mij moet dat eerder zijn. Vorige week maandag dacht ik mijn eisprong te voelen. En nu eigenlijk al vanaf vrijdag raar gevoel in mijn onderbuik. Beetje druk en ongesteldheid gevoel........ Is dat raar of ook herkenbaar voor jullie? Succes voor iedereen die vandaag mag testen..... Spannend
Haha kijk je wie er online zijn int topic. Kunnen er maar 2 zijn...... Goedemorgen dames hoest met jullie? Startklaar voor de testers te ontvangen? Of zelf al getest?
menneh; dat gevoel in je buik is herkenbaar.. helaas valt er echt geen pijl op te trekken.. wanneer wil je gaan testen of wacht je ongi af? kelly; Goed zeg dat de snack dicht was geen peukies meer voor jou werd vanacht om 03.00 wakker met flinke kramp in mn onderrug en scherpe steken in BM.. t trok gelukkig wat weg door te lopen maar geen roseverlies meer en temp was netjes omhoog dus er gaat ook nog geen ongi doorbreken!!!!
hahaah shiiit we zijn betrapt rosa ik ga donderdag testen, helemaal na dat roseverlies en de kramp. (als er al n innesteling is, dan is dat nu dus moet zeker nog een paar dagen wachten ) maaareee ja ik ben idd aan t wachten op de positesten
Ja elke dag een tiende graad. T gaat gestaag omhoog. Normaal schiet ie gelijk naar 37. Ha wacht nog maar af wat ie gaat doen. Donderdag ist zo, spannend. Jouw temp is al mooi hoog.
jeskejes; ah rustig aan die temp omhoog is toch top, hardlopers zijn doodlopers idd spannend heb er zin in! de testen brsnden in de kast iemand nog.wat van Gesina gehoord?? laatste bericht was dat ze met pijn naar de HAP ging??!
Die testen roepen nog net niet....hallooooo ik lig hier? Pak me nou....Yoehoo....hoor je me niet? Hier in de kast!!! Deurtje open.....en mij pakken.... Ow zie je had bij moeten lezen. Hoop dat Gesina niet al teveel pijn meer heeft. En niks heel ernstigs.
Ze is gisteravond niet meer online geweest. Ik heb net even op haar profiel gekeken. (wel leuke foto´s trouwens) Nou maar hopen dat alles goed is.
Goedemorgen allemaal, Hier nog geen ongi te bekennen, geen bloed geeft moed toch? Temp wel iets gedaald, maar dat zegt toch ook niet alles? Probeer mezelf moed in te praten.....om vanmiddag langs het kruidvat te gaan. My Ovulation Chart Hoop op veel roze vandaag
Angel77 Ik heb net even naar je kaartje gekeken. Je temp schommelt nogal heen en weer hè. Temp daling is meestal niet zo goed teken zo op het eind. Maar hij is nog wel een stuk hoger dan voor je ei. En inderdaad zoals je zegt geen bloed, geeft moed.
Hey mama van c en m , ik denk dat ik wel eerder ga testen dan de 30ste. Waarschijnlijk met kerst..... Aaaaaaa kan echt niet wachten! Wat moeilijk dit zeg... Hoop dat die krampjes en die druk Positief uitvallen... Dan zou het wel snel raak zijn... Hmm niet te positief denken anders ben ik straks onwijs teleurgesteld! Hoe gaat het bij jou? En zijn er al andere met een positieve test vandaag???
Dames goedemorgen ik kom me ook even melden voor vandaag, Heb alles gelezen maar reageer later. Ga vanmorgen voor het eerst op de school van de oudste kerst stukjes maken met groep 1 tm 4 Tot later
GeSina is gisteren bij HAP geweest maar konden niet veel voor de doen... Vandaag moet ze naar haar eigen dokter voor eventuele verwijzing echo ... ( mischien weer een cyste) ....................................................................................... Hier alweer vroeg wakker... Morgen naar de gyn en dan zullen we eens zien hoe het allemaal gaat hierbinnen
Oh leuk! Ik help ook vaak mee op zulke dagen. Ik heb in de afgelopen jaren al heel wat lampionnen, kerststukjes en dat soort dingen gemaakt. Nog 1 weekje school. Ik heb al helemaal zin in de kerst! Vrijdag heb ik eindelijk weer eens een sollicitatie. Ik hoop dat ik extra blij de vakantie in kan gaan. Met de kerst staan ook veel op de lijst hier. Ik ben zo benieuwd of de kerst roze kleurt dit jaar. Fijne dag iedereen, ik ga nu mijn kinderen naar school brengen. Tot laters!!