Goedemorgen!! Hier alleen maar verwarring!! temp weer omlaag 36.7 en mijn baarmoedermond staat sinds gisteren namiddag hoog, zacht en open mijn ei dan toch pas vanacht gehad? anders zou die nu al potdicht moeten zijn! begrijp er niet zo veel van.. Maar het gekke is dus wel, als ik naar mijn kaartje van vorige maand kijk, heb ik krak hetzelfde voor op 4DPO... alleen had ik daarvoor ook al een tempdaling (maar heb gisteren twee keer 3 uur en een half geslapen, dus dat kan mijn hogere temp wel verklaren..) met andere woorden, mijn tempkaartje blijft weer maar eens een raadsel voor lange tijd mama van C&M: yes! dan toch een innesteling hopelijk!! Jeskejes en Rosa: jullie tempen zien er goed uit!! Menneh: spannend, kerst, dat is ook onze dag...! Gesina: hopelijk vind je eigen Huisarts wel wat het is! veel beterschap meid!
Goedemorgen denk einde verhaal hier, lagere temp en tweede lijntje wordt niet donkerder en lijkt zelfs iets lichter geworden... Bah
Goedemorgen! Itsme, wat enorm balen zeg! Het zag er allemaal zo goed uit! Ik duik voor een paar uurtjes mijn bed in! Dit was het laatste nachtje.. Joehoee nu vakantie!!
itsme; dikke hug! hier was mn temp iets lager vanochtend. nog steeds buikpijn maar geen bloed (meer) te zien. kan dus ook goed zijn dat ik geen eisprong heb gehad maar een tussentijdse bloeding. of dat die 2 dagen bruinverlies wel mn menstruatie was. weet niet hoe het zit deze maand hoor. en helemaal omdat ik geen hoge temp heb gehad. wacht het nog wel even af, misschien moet het nog gewoon op gang komen en misschien breekt het deze week wel door. testjes zijn besteld maar die ga ik niet gebruiken, zonde van het geld. wacht het eerst nog een weekje af.
Nou weer helemaal bijgelezen... Maar niet heel veel onthouden... @itsme: balen zeg... dikke knuff @kersttesters: laten we hopen dat iedereen een mooi kerstcadeautje krijgt. myself included... @Gesina: wat vervelend zeg, hoop dat t snel beter gaat. * en gaat nu weer aan het werk*.
Goedemorgen dames! *Stapt ubervrolijk de kluswagon uit om daarna lekker aan het ontbijtbuffet te staan.* Gesina: Hopelijk kan de HA wel iets voor je doen! Knuffel!!! Within: AUW!!! Dat lijkt me zo ontzettend pijnlijk! Its me: Meid toch... Ik ga duimen dat het gewoon even een dipje is en je toch lekker zwanger bent en blijft!!! Knuffel voor jou! Hier vanmorgen temp gestegen terug naar 36,3 (0,4 omhoog). Ben er helemaal blij mee. Gisteren lekker geklust voor manlief zijn verjaardagscadeau En daarna als een blok in slaap gevallen, was zo ontzettend moe!!! Nu super blij natuurlijk voor mijn temp. Vanmiddag weer een ovutestje doen om te kijken wat die doet, maar zo mooi als gisteren, WAUW!!!
Het ziet er inderdaad niet goed uit nu. Balen meid! Het begon zo goed. Toch denk ik dat er wel iets van een zwangerschap is geweest hoor. Anders was je kaartje niet zo mooi geweest. Pregnyl werkt tot een dag of 10 daarna deed je lichaam het toch echt zelf. En dan die lichte streepjes.. Hè shit man.. ik vind het zo ontzettend jammer. *Geeft itsme nog maar even een heeeele dikke knuffel*
itsme; aan je kaartje te zien is t idd einde verhaal he bah!! flink balen zeg! *duim* voor gesina dat t niet weer n cyste is!!!! toekan; t lijkt erop dat je ei nu pas komt zacht+open bmm en lage temp zijn toch wel betrouwbaar raar zeg.. zou dr vanaaf toch nog maar n legertje tegenaan gooien ik hoop echt zo dat t hier de innesteling is !!! als k iets voel schrijf ik t direct op zodat ik er niet telkens over na blijf denken.. wie weet houd mn lichaam me weer voor de gek
itsme: een dikke knuffel en ik hoop dat het kleintje lekker blijft plakken. gesina: een dikke knuffel,ik hoop dat de ha iets voor je kan doen testers: suc6 en ik hoop op veel roze de gene die ongie zijn geworden: suc6 met de volgende ronde en ik hoop voor jullie in 2012 ook roze ik heb sinds gisteren het gevoel dat ik ongie moet worden en mn buik is opgezet en ben misselijk heb gekeken en als het goed is is vandaag de innesteling volgens de calculator,misschien eerder geweest,achja we gaan het zien.
Wat een onzekerheid allemaal... @Itsme, wat balen... Ik vind het zo knap dat jullie iedereen nog uit elkaar houden. Met die nieuwe avatars heb ik daar nog wel moeite mee... Daardoor vind ik het ook moeilijk om op iedereen persoonlijk te reageren. Ik heb vandaag een soort ongi pijn, niet leuk. Maar wel nog misselijk vanmorgen (toen ik iets at ging dat beter) en pijnlijke borsten. Pfff is het al woensdag
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - Mout (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (l1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - star880 (4e ronde, 1e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) - Babyke (1e ronde, 2e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCQ (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42 (2e ronde na 2 mk(5e kindje) - Senna1985 (1e ronde met IUI, 4e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 94 5 zwanger, 9 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 5 negatieve test, 1 twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Ik heb mezelf op rood gezet
@itsme: wat spijtig zeg @bo12: ja spijtig genoeg wel, gisteravond vlak voor slapen gaan eerste bloed gespot en deze ochtend weer bloed, dus zal het zich wel verder doorzetten vandaag. Heb vandaag toch een beetje een baaldag, maar morgen zal het al wel weer beter gaan.
Toekan Verwarrend inderdaad. Ik ga zo wel denken dat je ei nu pas is. Ben benieuwd wat je temp morgen doet. Ik zou de kluswagon nog even bezet houden hoor. Mira Wauw wat een mooie stijging! Ik ben benieuwd naar je ovu test vandaag. En natuurlijk naar wat je temp morgen doet. Enne.. ik kan mij voorstellen dat je als een blok in slaap bent gevallen. MvCeM Spannende dagen dit hè. Hopelijk blijft de boel een beetje rustig nu. Je temp is iig mooi hoog. Ik had gisteren een paar uur ´ongikrampen´ maar gelukkig geen roze verlies oid. Daar zou ik helemaal zenuwachtig van worden. Toen ik dat de vorige ronde zag was dat nl het begin van het einde.
Ik vind het ook best moeilijk hoor, om iedereen uit elkaar te houden. Zonet had ik 2x deze pagina openstaan, 1 om terug te lezen en 1 om in te reageren. En had ook 4 kaartjes van FF openstaan. Dan moet ik echt even goed kijken. Maar ik doe mijn best. Soms ook wel het gevoel dat ik iemand oversla of dat ik dan dingen door elkaar haal. En helaas is het nog maar maandag..
Goeiemorgen meiden! Even uit het hoofdje, kijken wat ik nog onthouden heb... @ Itsme, jeetje meis wat naar voor je zeg! Ik hoop ook dat het gewoon een dipje is en je morgen weer een mooier streepje hebt! *Knuffel!* @ Evy, jammer Op een roze 2012 voor jou! @ Gesina, benieuwd wat de HA voor je kan doen. Heb je vandaag al een afspraak? @ Hoge temperaturen, jeej! @ Mamavancenm, hoop dat je idd een innesteling hebt gevoeld! Maar kan je dan donderdag al teten?! Is dat neit supersnel? Hier nog steeds geen ongi... Ga toch wel steeds meer balen als het uiteindelijk tóch komt! Heb nou al ruim 11 dagen last van mn onderrug en steken/plopjes/krampen in m'n buik (dacht echt toen al, ooh ik wordt ongi, maar niet dus...) *Wacht braaf tot woensdag........*
@Noorus, ik wacht met je mee. Scheelt een beetje misschien 2 pagina's openen doe ik ook wel met de lijst, maar met reageren ook wel een idee ja!