evy; balen Succes in 2012! mira; jouw ei was zijn verjaardagscadeau nu nog een cadeau voor jullie beide in september rosa; na jouw vorige ronde zou roseverlies idd een flinke stressfactor zijn ik moet zeggen dat ongi bij mij begint met vies bruin of heel donkerrood.. heb eigenlkijk nooit rose. maar t schoot gister wel ff door mn hoofd "zou toch niet nu n lf van 5hebben?!? " maar gelukkig.. het is niet zo ben eerlijk gezegt wel bang voor woensdag.. wil niet weer op 8 dpo ongi worden:x
Goedemorgen vanaf mijn telefoon, ben ff aan t werk. giga slecht geslapen vannacht Itsme, dikke knuffel voor jouw!!! meiden die ongi zijn.... balen hoop op roze voor jullie in 2012 Er was iemand die ging een tatoo laten zetten, Thea toch? wilde er al eerder op reaheren maar vergat t elke keer. Wel een heel mooie tekst, welke plek komt ie? Ik heb vorig jaar een tatoo op me pols laten zetten met 3 sterretjes. 1 voor mijn dochter en die andere 2 voor de kids van mijn man. volgend jaar moet deze dus aangepast worden
Rosa: Mooie temp he?! Ben er zelf helemaal blij mee Hopelijk blijft hij nu doorstijgen en is de ovutest ook ok. We zullen het vanmiddag zien Mama van C en M: Idd, hij wilde een kindje voor zijn verjaardag, dat had hij dan 9 maanden eerder moeten zeggen, maar een ei kon ik hem wel geven Hopelijk begin september een mooi cadeautje voor ons samen Evy: He neej he 2012 wordt jou jaar! Nu op naar een nieuw ei!!! Reageren: Wat ik ook wel eens doe is per pagina reageren. Dus ik zet open dit topic en reageer per pagina, knip dit uit het 'snel reageren'-vakje en plak dat in het vakje van de volgende pagina, en zo ga ik dan verder tot ik alles gehad heb. Anders kan ik het echt niet bijhouden. Eerst ging dat goed, maar sinds mijn geheugen zo'n zeef is kan ik dat echt niet meer...
Ook een handige manier Mira! Maar ik vind het kladblok (of een wordbestand ernaast) nog steeds het makkelijkst Hoop echt dat jullie volgend jaar september jouw mans verjaarskado in jullie handen mogen hebben!
Bo12 Lastig om te zeggen, het kan van alles betekenen. Maar als je zwanger bent kan je afscheiding wel wat toenemen. Ik duim iig dat het een goed teken is!
Noorus: Iedereen heeft zo zijn ding om te reageren Bo: Ik heb beide verhalen gehoord. Zoals Rosa ook zegt, kan een zwangerschap aangeven (komt meer afscheiding tijdens de zwangerschap), maar ook eisprong zijn... Afwachten dus! Net weer zumba op de Wii gedaan. Ben helemaal moe, heb waarschijnlijk iets te fanatiek meegedaan
@ Mira, goed bezig! @ Bo, ik heb dat ook... Gister dacht ik bloed te voelen vloeien toen ik opstond, maar toen ik op de wc keek bleek het doorzichtig slijm (wel vloeibaar) te zijn...
Mira in geval van Bo12 lijkt het mij geen eisprong. Sommigen hebben net wat meer afscheiding als ze ongi worden. Anderen hebben dit dan juist weer door een prille zwangerschap. Bij de eisprong is het ook doorzichtig (en rekbaar). Maar de eisprong is als het goed is, bij B012 allang geweest.
Hoi dames, nou gisteren naar het ziekenhuis geweest dokter kon niks vinden dus moest vandaag maar naar mijn eigen huisarts nou zo gezegd zo gedaan urine laten nakijken en inwendig gevoeld waar de pijn zit!!.. kon niks vinden waarscheinlijk toch weer een cyste maar dan aan de linker kant inplaats van rechts wat ik had!!.. nu doorverwezen weer naar de gynacoloog wordt vandaag gebeld voor deze week een afspraak te maken .. maar ik ga er nu wel achteraan en vragen of ze me anders ook nog even verder willen onderzoeken want het is wel raar dat nu 2 x achter elkaar cyste's krijg moet toch een aanleiding voor zijn lijkt me ??.. en ik denk dat het ook niet mee werkt voor onze kinderwens denk dat het daarom ook nog niet gelukt is
Noorus: Thanks meid! Mocht dit eitje dan niet bevrucht raken, dan maar alvast doorgaan voor plan B: 12 januari afspraak met GYN en hopelijk bijna 7 kilo kwijt!!! Rosa: Ja, natuurlijk. Niet gekeken waar Bo in haar cyclus zit... Stom!!! Idd, even helpen springen Nee, volgens mij is hij al gesprongen, temp is zo mooi omhoog gegaan!!! Moet gewoon wat kilo's kwijt en Zumba kan me daarbij helpen. Vanmiddag nog een lesje van 20 minuten en dan heb ik al weer 40 minuten meer beweging voor vandaag! De diëtist zal er blij mee zijn
Gesina: Ik hoop dat de GYN je wat meer kan vertellen over je kinderwens. Hopelijk wil die wat verder kijken dan alleen een eventuele cyste. Succes meid!
Gesina Nou dat is wel schrikken hoor. Ik hoop dat het toch geen cyste blijkt te zijn. Maar die pijn is niet normaal natuurlijk. Ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kan. (Liefst morgen nog) En goed duidelijk je wens uitspreken voor nader onderzoek hoor. Dat hebben de meeste artsen namelijk nodig. Sterkt meid. Ik hoop dat het toch mee blijkt te vallen. Mira85 Ja grote kans dat je eitje al gesprongen is. Hoe laat ga je die ovu test doen? En ik wou nog even zeggen dat ik ongelooflijk trots op je ben dat je zo goed bezig bent! Ga zo door! Dan is vast niet alleen de dietist blij!
Rosa: Tussen 13.00 en 15.00 uur denk ik. Dat doe ik meestal, dus dat zou de beste vergelijking geven. Thanks meid! Ik probeer goed mijn best te doen. Afgelopen dinsdag niet echt super nieuws gehad aangezien ik totaal niks was afgevallen, maar de diëtiste zei ook al "Mss dat je vorig jaar in diezelfde periode wel bent aangekomen (ivm Sinterklaas) en dat ben je nu al niet, dus dat ik ook een goede stap!". Hopelijk kan ik met Kerst een goed eetpatroon aanhouden en valt het volgende week dinsdag mee met wegen en meten...
Hoi dames, ff update hier vanuit mijn werk! nog steeds niet ongesteld gelukkig.. voel t ook nog niet aankomen. zit nu lekker met pauze een broodje weg te werken.. voel me in eens niet zo goed.. goed teken? ik hoop t! @ gesina, ik hoop ook dat ze verder gaan zoeken dan alleen een eventuele cyste.. heel veel succes en ik hoop dat jullie kinderwens snel uit mag komen!!! ik kan niet alles terug lezen nu, zit op mijn mobiel en dat gaat best langzaam allemaal. kom straks nog eens kijken! Liefs.
Gesina; hoop dat e snel een plekje voor je hebben zodat je wat duidelijkheid krijgt.. hoop niet weer een cyste! mira; lekker bezig met zumba! ga ff mn lijstje neerzetten voor vandaag.. dan ben ik er maar van af -zure oprispingen -een uur na eten alweer honger -tintelingen/steekjes onder mn navel -lage rugpijn, lijkt verdacht veel op opkomende ongikramp -KOUD! zit hier in een fleecedeken gewikkeld terwijl de thermostaat gewoon 22 graden aangeeft ook leuk; zoon zegt net tegen mijn moeder "mama heeft babyzus inne buik" waarop mn moeder mij natuurlijk heel verbaasd aankijkt dus ik zeg "Nee bijdehandje dat is niet waar he" zegtie "jawel, alles kan" met n heel wijs koppie wat een vent (hij weet natuurlijk niet dat mama en papa graag nog een broertje of zusje voor m willen) edit: ik heb natuurlijk nog nooit zo gehoopt dat mijn kind helderziend is hahahah
Bedankt voor jullie lieve woorden en knuffels !! ik hoop het ook niet maar ben bang van wel!! ik laat het jullie weten als ik meer weet !!