Mira Wat zijn je plannen eigenlijk met kerst? Blijf je thuis, dan is het makkelijker, of eet je ergens anders? Je kan natuurlijk best overal wat van eten maar dan kleine porties. En dan van elke hap extra genieten. Vind je de verleiding erg groot? Denk dan aan je toekomstige beebje waar je het allemaal voor doet. Misschien is er met de kerst wel iets moois aan het ontwikkelen, denk daar maar aan als het moeilijk wordt. En extra water drinken. Spoelt de boel lekker door en misschien heb je dan minder trek. En even lekker zumba-dansen natuurlijk op kerstochtend!
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - Mout (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (l1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - star880 (4e ronde, 1e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) - Babyke (1e ronde, 2e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCQ (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42 (2e ronde na 2 mk(5e kindje) - Senna1985 (1e ronde met IUI, 4e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 94 5 zwanger, 10 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 4 negatieve test, 1 twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Ik heb mezelf op rood gezet
@ Mamavancenm, ik hoop ook op een helderziend kind! @ Baby, zolang de ongi weg blijft is het een goed teken! Nog 2 dagen tot testen! We gaan het volhouden! @ Chinwa, We gaan voor een roze 2012 voor jou!
Heel jammer inderdaad, maar we geven de moed niet op. Ik hoop jullie allemaal niet meer te zien in het nieuwe NOD forum en dat jullie allemaal een mooie positieve test in handen krijgen!! Ik mag nog wel met jullie meelezen he?
Last van veel afscheiding zou het dan ? Of word ik ongi ? AGHHH mag van mij snel morgen zijn Btw paar dagen geleden licht roze afgeveegd daarna niks meer... Zucht word gek volgens mij
@chinwa: oh nee, jij ook op rood, pfff, dan gaan we samen naar en roos 2012 @mamavanc&m: oh ik hoop zo dat hij helderziend is @gesina: hoop dat je snel iets meer weet
Ik dacht dat iemand mij riep.. maar er worden gewoon dames gillend gek hier.. Gooi het er maar uit dames, het is ook om gek van te worden! Gesina goed bezig!
hahahah ja echt he... doe je gezellie meee... Screem PINK sientje als er wat is gewoon bellen he ! ik ga zo me bed in met de hoop dat het snel morgen is.. Maar effe serieus .. Kan afscheiding ( meer dan normaal) zich uiten op prille zwangerschap? Of ongetseldheid? Of aghhh
Het kan allemaal Thea.... Laten we het daar maar op houden. Want we moeten elkaar niet gekker maken dan we al zijn... AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! *Noorus is blij dat ze zo naar haar werk mag...* (wie had dat ooit gedacht... )
*knuffel* voor de meiden die het nodig hebben! (of er gewoon 1 willen ) Sorry dat ik niet zo inhoudelijk reageer maar ook mijn geheugen is een complete zeef Straks maar ff naar de arts toe, wondje op mijn tepel ziet er niet heel prettig uit en het laatste wat ik wil is een ontsteking daar! Even nieuwsgierig naar de kerst-testers.. hebben jullie ook zo de neiging om al vroeg te testen om eventueel het te kunnen vertellen als je dan toch bij je ouders bent?
Even snel vanaf mn werk... Balen voor de meiden op rood! Geen zin in werk vandaag, maar wel een goede afleiding. Om even mee te doen met de klachten: zelfde als cm, meteen weer 'honger' na het eten en gister zo'n boerderig (sorry...) gevoel. Maak mezelf alleen maar gek, ben blij als we een week verder zijn...
volgens mij maken we elkaar gekkk AGHHHHHHHHHHHh Hahahahahahahaha ben maar efkes het huis aan het doen...... afleiding tot morgen !