haha mannen he,heb er hier ook zo 1tje hij zegt elke x kom schat zullen ween als ik dan nee zeg issie nog gepikeerd ook ik heb ok alles maar in het roze gedaan zou iemand mij terug willen zetten op de 28ste ipv 30ste
haha idd! als wij 4 dagen achter elkaar hebben geklust en k probeer op dag 5 om m nog een keer zo ver te krijgen zegt ie altijd "moet ie eraf vallen ofzo?"
Moontje: Gelukkig ben ik dus niet de enige met zo'n man. We fijn als we dan ons ei hebben, dan vinden ze het geen probleem om te klussen
Zo ik heb weer 21 moorden op mijn geweten slakken hoor Wij hebben een aquarium en de slakken hokken nog sneller dan de vissen, ik wordt helemaal gek van die beestjes! Bij de dierenspeciaalzaak geweest voor tips, komkommer schijfjes erin doen daar gaan ze opzitten. Nou hier niet hoor, hier eten de vissen he top Iemand toevallig een idee hoe ik van de vieze slakken af kom?
dan vinden ze het idd no problem en soms het lieft 2x op een dag somsen als ik niet wil zeg ik tegen hem je hebt toch ook 2 handen gemeen ben ik he. vind 2 x op een dag teveel van het goede ik heb er hier nog meer rond lopen,dus heb ook niet alijd tijd. ik hoop op nog meer mooie roze testen bleh heb me toch een maagzuur sta in de fik,heb al vanillevla geprobeert maar werkt niet echt. ben ook mega moe,vanavond maar vroeg naar bed
hahahaha en dan zeg jij heel leuk: nee schat dat hoeft niet, ze hebben ze tegenwoordig al "los" in allerlei vormen en smaken kleuren what ever
@slakken: die komen op de algen af. Bak een keer zeeeeer grondig schoonmaken zou misschien helpen? Dat deed mijn opa ook altijd. Hier zit het me echt niet mee, ik moet waarschijnlijk voor de 5e keer geopereerd worden! Ik mag gewoon geen kinderen krijgen ben ik bang
Bedankt voor je antwoord, zal manlief is aankijken Hij wilde vissen hahaha (lekker makkelijk he) Jeetje alweer? Gaat het elke keer niet goed dan die operaties? of is dit weer ergens anders voor? *geeft jouw een hele dikke knuffel*
Kelly: Zal manlief vanavond eens vragen. Hebben ook een aquarium en hij 'vermoord' de slakken ook altijd. Schijfje komkommer had ik ook over gehoord. Slakken, buiten een aquarium schijnen ook op een schoteltje bier af te komen, voor als ze de tuin of een kelder terroriseren is die tip mss wel wat Maar dat is zo lastig in een aquarium, je vissen dronken laten worden om de slakken kwijt te raken :S Moontje: Idd, liefst meerdere keren op een dag (toen we jonger waren kon dat nog wel, nu inmiddels minder zin gekregen door de pil enz). Justme: (Jippie, je naam goed gedaan ) Gelukkig! Within: Nee toch?! Bah, wat een tegenslag weer. Weet je al wanneer je ongeveer geopereerd gaat worden? Dikke knuffel meid!!!
Het is idd een binnen aquarium dus ja bier in plaats van water??? Weet niet of de visjes dat overleven...... We zijn er zuinig op want we hadden een jaar of 2 geleden 5x2 verschillende visjes gekocht (dus van alle 5, 2 visjes) en daar waren er nog 2 van over en hebben er nu wel denk een stuk of 70 hihi, ze hokken wat af Heb ook iets gelezen van gif dat bestaat voor slakken, maar of dat nou zo goed is voor visjes??? Geloof het niet zo.... Ga maar eens boodschappen doen....... zo geen zin in. Normaal ga ik altijd lopen maar ga nu denk maar ff gauw met de auto ZO SLECHT!! I KNOW!!
hahahahaha helaas kunnen we daar ons doel niet mee bereiken justme; hier ook steekjes.. vooral onder navel herken t wel van vorige keer maar t kan zomaar weer een trucje van je lichaam zijn om je voor de gek te houden duim duim duim!
@within: ai nee, weer geopereerd worden, balen meid alcohol: ik drink graag eens een glaasje, maar drink eigenlijk alleeen maar wanneer ik m'n ongi heb en iets nadien, Heb nu gezien dat ik m'n ei zou moeten hebben op 31 december, dat moet dan toch gewoon een knaller zijn
Ik weet nog niks, de arts heeft net de chirurg gebeld. Krijg ik eerst een onderzoek enz.. Dit is de 5e keer in 12 jaar tijd.. blijft zuur natuurlijk en de timing al helemaal maargoed dan is het maar gebeurd. Het gaat om een lipoom (vetbult) die elke keer teruggroeit en na een tijdje pijn gaat doen.
met de zwangerschap van mijn dochter(12) had ik bijna nergens last van...behalve brandend maagzuur bij het einde maja niet meer dan logisch...me duimen maken overuren haha we blijven duimen....