Dit is hem dan, ga over paar daagjes (ws morgenochtend vroeg!) nog eens testen, kijken of streepje donkerder wordt.
Dat noem ik geen geen licht streepje hoor! Ik zie hem duidelijk heel duidelijk ondanks dat de foto wat wazig is
Dankjewel voor het warme welkom, Mira85! Amanah, heel veel succes met testen! Ik hoop dat ook aan het einde van deze week te mogen doen. Vraagje aan jullie want ik heb het idee dat ik misschien wel waanideeen heb Sinds afgelopen donderdag begin ik echt moe te worden, afgelopen weekend werd er zelfs gezegd dat ik moe uit zag. Onderbuik is beetje opgezwollen maar veel minder als tijdens eisprong en ( excuses voor de details) maar wat witte afscheiding.. Zware borsten ,maar niet pijnlijk en licht last van onderrug. Ovulatietest was op zondag 11 december wel duidelijk maar lichter streepje dan test streep dus eisprong zou ook eerder geweest kunnen zijn dan de 11e, want de 12e was deze alweer weg. Wanneer zou ik dan echt mijn NOD hebben en dus kunnen testen
Amanah: Wat een super mooie test. Gefeliciteerd meid, maar dat betekent gewoon zwanger hoor!!! Oow, op dit moment echt pijn in mijn onderbuik (van links naar rechts net boven mijn schaambot). Nog nooit gehad, maar ik vermoed dat dit iets goeds betekend, toch?
Snoopy welkom!!! Amanah: dat is geen tuurstreepje, dat is duidelijk zwanger! PROFICIAT!!!!! All: bedankt dames!! Ik probeer me echt rustig te houden, maar er gebeurt op dit moment zoveel in mijn lijf dat ik echt even met mezelf geen blijf weet.. ik heb ongikrampen, steekjes, drukkend gevoel,... Vollere borsten (zo wat meer waterachtig)... En veel van die dingen lijken dus wel op ongisymptomen.. Het zou raar zijn, maarja de natuur zit raar in elkaar..
@Kelly 1312; dankjewel voor het warme onthaal in het roze kippenhok ;0) @Mira85, ga voor je duimen dat het wat goed betekent!!
Meiden, ben nu echt moe. Heb manlief gezegd dat ik NU naar bed wil, dus nog even klaarmaken en dan KLUSSEN Welterusten!!! *Gaat met manlief richting toiletten om tanden te poetsen en nog even naar het toilet te gaan en dan door naar de kluswagon in de hoop dat eitje net gesprongen is en een verse lading zaadjes haar kunnen verrassen en bevruchten*
Vraagje...niet omdat ik nieuwsgierig ben hoor...maaruhh....wie gaat er morgen testen???? Snoopy welkom meid. Klets gezellig mee en op naar die mooie positest
Mira veel plezier en slaap lekker alvast. *kijkt nog eens naar t snaai karretje...uhm...heb t beetje verwaarloosd...dondert er nog wat lekkers in en gaat nog maar eens een keertje langs de roze broedkipjes*
amanah; die is dik positief hoor! niks lichts aan.. raar dat die andere test nega aangaaf?! mira; klinkt als eisprong!! toekan; ik voel ook gigantisch veel.. als k ff ergens anders aan denk word mn aandacht vanzelf weer terug getrokken door n steekje of krampje gek he hoe nonstop je er mee bezig kan zijn in je hoofd