Mira veel plezier!!! snoopy: 11 december + 14 dagen = 25 december... maar misschien kan het ook vanaf 22-23 december
Ik zou het niet weten meid, gok op 1e kerstdag?? Maar even de professionals afwachten die weten het wel
Dank allemaal meiden voor de felicitaties. En dat we het lijstje maar met zoveel mogelijk roze mogen afsluiten!! Ik ga voor jullie hopen en bidden! Kan het ook amper geloven. Dat verklaart dus die ongeloofelijke trek in chinees eten terwijl ik er normaliter helemaal geen fan van ben. Laatste keer dat ik het had gegeten was 3 jaar geleden tijdens zwangerschap van dochtertje..... at het minstens 3x per week.....
Dan val je gelijk met o.a mij, wij zijn de kerst testers 26e is mijn NOD met een cyclus van 32 dagen. Gemiddeld is je LF 14 dagen, 11/12 + 14 = 25/26e dus Ik zag een overduidelijke test voorbij komen... Gefeliciteeeeerd!! Voor de snaaikar; Ik had 2 taarten maar die hebben de verpleging hier opgegeten met zijn allen
Heb er (niet schrikken) vanaf 7dpo 6 van dipsticks testen tegenaan gegooid en 2 van kruidvat voor er eindelijk een 2de streepje kwam. Maar had al gelezen dat die dipsticks niet zo heel gevoelig zijn, al wordt er wel mee geadverteerd dat je 6 dagen voor nod kan testen. Ik was er vanaf dat we besloten om voor een 3de te gaan dag en nacht mee bezig. Als ik de slaap niet kon vatten kwam ik achter zp. Vroeger begreep ik niet dat mensen daar zoooo mee bezig konden zijn. Bij ieder pijntje, ieder trekje, ieder steekje denk je zou het?????
Whoewieeeee 19 lezers in ons topic. Owja Whitin, heel veel succes met je operatie. Jeetje is niet niks. Hoest nu met je tepel? Was je nu naar de ha geweest? Volgens mij heb je ook tetanus prik nodig. Maar weet t niet zeker.
Ja Snoopy we gaan voor kerstcadeautjes en knallend t jaar uit met roze vuurwerk, roze sneeuw, roze avatars, think pink en dat allemaal in de roze klustrein en als vervangend vervoer de roze bus met roze kluscaravan!!!!
Veerle, uh ik testen?? Durf niet zo goed. Heb mn ei wel bijna week eerder gehad. Zit nu op 10DPO. Dus heeeeel misschien zaterdag.
je HCG heeft minstens 5 dagen nodig om zichtbaar te worden dacht ik.. Dus je innesteling was op zaterdag + 5 dagen = donderdag kan je testen!
Owja en zelfs de snaaikar is roze. De roze kussens in de wachtbank wagon roze gordijntjes, roze dekentjes, roze taart en snoep, roze brillen voor de luefhebbers en de machinist heeft een roze overall aan met roze pet.
Was dat op 11DPO Kelly? Beetje vergeetachtig. Thanx Toekan voor t uitrekenen. Donderdag dan. Uhmm... Durf niet.
Hey pinkchickies.. Zie dat er weer een zwangere bij zit! super! en dat de eerste ronde, kei leuk! gefelicuteerd!!! Jeskejes, ik durf ook niet goed te testen.. vibd t maar eng nu.. ben zo bang teleurgesteld te worden.. ben in ieder geval nog steeds niet ongi maar t kan nog... voel constant drukken gevoel rechts wat elke keer even op komt spelen.. weard... zit nog steeds op mijn mobiel dus ver terug lezen is lastig... ben bij mijn schoonouders, joepie.. hihi. nou dames, hoop dat als ik thuis ben even mee kan lezen.. en anders morgen!!! Liefs.
Zoveeeel pagina's is bijna niet terug te lezen, laat staan onthouden! Haha.. Rose test! geen tuur streepje.. voorzichtig gefeliciteerd! Knaltest, zet hem op met plezier maken! Wachters.. lang, lang, lang... nog even geduld.. Doordat mij ei deze maand een weekje verlaat is begint mijn geduld ook langzaam op te raken zeg..Pff.. We gaan morgen een paar daagjes weg.. Ik probeer jullie te volgen.. dat zou moeten lukken! (toch maar kv 2-5 in mijn koffer gestopt., wie weet!) Succes met wachten allemaal!