NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow Nuage we hebben een plek voor mn paard. Morgen komen ze dr halen *snik* maar is beter zo.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
  3. mennehh

mennehh Niet meer actief

Haha.... Maar ik merk ook bij mijzelf, het likt wel een verslaving! Die spanning... Dat er mogelijk iets groeit van binnen... Zo mooi!

Denk wel 100x per dag aan roze...  Miss nog wel meer.

Aaaaaaaa word af en toe zelfs gek van mijzelf haha
    Zeker wel herkenbaar? ;)

4. mennehh

mennehh Niet meer actief

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nee zijn goede bekende van ons. Dus geen wildvreemde en ze blijft in de buurt dus zou er nog naar toe kunnen.

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh nou perfect geregeld zo te horen!

7. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Een mooie test gezien! Gefeliciteerd!

Wil iemand me eens uitleggen hoe dat zit met je bm stand? Hoe wat wanneer???

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeieavond/nacht (gaapp!)

Lange dag en morgen weer een vroege dienst :( Dan wel even 2.5 dag vrij (voordat ik de nacht in ga…)

Alles bijgelezen, maar niet alles onthouden…

@ Kelly, hoe is het met je slakken!? ;)

@ Within, wat balen van je operatie zeg! :(

@ Jeske, hoop niet dat het echt ongi is, kan toch bijna niet? :( Weg ongi, weg ongi!!! En fijn dat je een plek voor je paard hebt! Sterkte morgen!

@ Toekan, adem-in-adem-uit… *knuffel!*

@ Thea, succes morgen in het ZH!

@ Veerle, gefeli met het kindje van je vriendin!

@ Nieuwe dames, welkom!

@ Amanah, duidelijk hoor jjoooeeehhh!!!!

Zooowww, nu lekker slapen…. Kort nachtje… Nog steeds niet ongi, dus als dat zo blijft woensdagochtend maar even een test er tegenaan gooien… Slaap lekker meiden!

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    eindelijk thuis en een beetje terug zitten lezen..

aantal dames op rood, jammer.. maar een knallend roze nieuwjaar toegewenst!
    meiden die met kerst testen.. hopen op een mooi cadeautje voor jullie allemaal:)... weet hoe moeilijk wachten is, maar t is voor een goed doel!!!

veerle, wat leuk! proficiat met t kindje van je vriendin.. super leuk dat het toch spontaan is gelukt!!!
    Jeske, geef de moed niet op meid! en fijn dat je je paard een plek hebt kunnen geven en zeker dat je er nog langs kan!
    Thea succes morgen!
    Noorus spannend meiddd! hopen dat t wegblijft en dat je dik positief test!!!

sorry voor de dames die ik vergeet, ik kan t echt niet onthouden;)...

nog steeds niet ongesteld, JOEPIE!!! denk niet dat ik woensdag vol houd aangezien ik vandaag testen heb gekocht.. valt me nog mee dat ik niet meteen ben gaan testen toen ik even thuis was:)...

we'll seeeeeeeee, slaap lekker dames en tot morgen:)...

10. itsme82

itsme82 Niet meer actief

lieve dames wat een lieve berichtjes allemaal weer. helaas is het hier echt over en uit. vanmiddag oud bloedverlies en zojuist eerste druppel rood bloedverlies. vanmiddag gelijk gynacoloog gebeld en zij gaf aan dat dit waarschijnlijk een chemische zwangerschap was. oftewel aangezien ik voor mijn doen echt een paar dagen overtijd was, temp langer hoog was dan normaal en ik een paar licht positieve testen had, ben ik waarschijnlijk wel even zwanger geweest, maar zo kort dat ze t een chemische zwangerschap noemen. moet donderdag langskomen voor echo om te checken of baarmoeder wel mooi schoon is. Zoja dan gelijk weer clomid want door de extra dagen die ik nu later ongesteld ben geworden heb ik net geen last meer van de kerstvakantie bij de echo's waardoor ik anders een maand had moeten overslaan.
    tjaa elk nadeel heb z'n voordeel...

Hoop op roze voor jullie allemaal!

X

11. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Jeetje wat rot, jammer! Sterkte ermee:(...
    chemische zwangerschap? dat heb ik nog nooit gehoord.. raar...
    hoop in ieder geval dat je baarmoeder dan mooi schoon is en het heeft inderdaad een kleine voordeel dat je met kerst nergens meer last van hebt! hoop dat het de volgende keer meteen lekker raak is:)...

slaap lekker! knufs.

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Een hele dikke knuffel voor jou Itsme.. ik was zo blij voor je meid! Maar het geluk komt uiteindelijk ook jouw kant op, ik weet het zeker!

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Mag ik me ook bij jullie op de lijst melden? Nod is 30 dec. 2e kindje, ronde 4 na 2e miskraam.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ah Itsme meen je niet. Heel veel sterkte. Wel fijn dat je nu niet met de feestdagen zit en je er weer voor kunt gaan ipv maand wachten. Heel veel roze toegewenst int nieuwe jaar.

15. mennehh

mennehh Niet meer actief

Goedemorgn dames,

Voor iedereen die vandaag gaat testen heel veel succes!
    Hopelijk zitten er veel roze reacties bij vanavond!

Fijne dag allemaal..

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik schijt peuken voor vandaag hahahah erg he

Goede morgen dames .. hier weer vroeg uit de veren ik denk dat meneer 6 uur in zijn systeem heeft want dan is die steeds wakker..
    Zo lekker warm aankleden en zoon lief ook..
    busje pakken richting ziekenhuis en dan aangerand worden met een inwendige echo :D:D:DD

We zullen eens zien wat eruit komt het is hoe dan ook positief !!
    Jullie vandaag nog plannen?

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Thea heel veel succes zometeen. Fijn dat je duidelijkheid krijgt.

Mijn plannen, misschien sporten als ik zin heb. Van mn paardje afscheid nemen en naar t zh. Verder zie ik t wel.

18. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Goedemorgen!

Hier gaat mijn verwarring weer verder!!!
    Ik temp altijd meerdere keren na elkaar omdat ik 2a3 keer dezelfde temp wil zien verschijnen. Ik tempte vandaag in volgorde van verschijnen::(
    37.1 -37 -36.7-36.9 - 36.8 -36.5-37 -36.7 -37-37-37-37:$
    Neem ik dan maar 37?:( Baarmoedermond nog steeds medium hoog, half zacht en half open dus daar lijkt het alsof mijn ongi er aan komt. ook nog steeds rozeverlies... en aan mijn tempen te zien kan het alle kanten uit:(:( nog meer verwarring dus..

Itsme: inderdaad, wel goed dat dat nadeel dan een voordeel heeft!! Ik hoop dat je baarmoeder heel schoon is, dat je gewon verder kan gaan!

19. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Goedemorgen allemaal,

Ik mag ook op rood, temp is gekelderd naar 35.8 zal vandaag wel doorbreken.

Ik wens jullie allemaal een roze kerst en een spetterend roze oud en nieuw toe!

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    oja Bo wat de baarmoeder betreft: hoog open en zacht is vruchtbaar. Laag open en zacht is ongi. Gesloten en hard = onvruchtbaar.:)

Deel Deze Pagina