Die krijg ik ook niet in huis hoor Ik had graag wel oud roze enz in de boom gewild, wat ze nu bij de Xenos verkopen. Maar helaas, we hadden toen al zwart en paars Ik zag een paar roze voorbijkomen. gefeliciteerd!! Voor de rode; k*t! k*t! k*t!... op naar een roze 2012!! Hier nog een paar daagjes geduld.. wederom blij dat ik niet thuis ben want de testdrang begint weer te komen
Hee meiden, Ik ben hier voor het eerst en totaal niet bezig voorn 3de kindje.. Ik heb 2 heele mooie knullen van 2.5jr en de jongste word 30/12 1jr.. Dus totaal geen goede timing voor mijn gevoel.. Echter ben ik al 1jr aan het sukkelen betreft mn cyclussen. Dan 4mndn ongesteld en dan weer 2mndn niet en ga zo maar door. Nu ben ik drie maanden moeten stoppen met de pil en moet vervolgens volgende week dinsdag een koper spiraal laten plaatsen.. Nu heb ik echter het gevoel dat ik zwanger ben, klinkt erg raar maar heb weer zulke bekende buikpijntjes steekjes enzovoorts.. Ook hebben we niet gepland eigenlijk aangezien ik er zo niet mee bezig was een heftig weekend gehad en laat dat nou net in mn vruchtbaarste periode geweest zijn.. Mijn NOD staat op de 24ste en heb sensitiev testen besteld, zijn die raadzaam? Ik zou er vandaag mee kunnen testen.. Ik hoor jullie graag.. Groetjes Onzekere MamaLins..
ehhmmmmm iemand die weet hoe gevoelig de DA huismerk testen zijn? jullie voelen m vast al aankomen.... heb een andere test gedaan ik zet zo n andere foto van die kv in mn album maar hij blijft amper zichtbaar op de foto.. zet er ook 2 fotos van de DA test bij die is iets duidelijker op foto
MamaLins ik zou voor de zekerheid snel een test doen, maar ik geloof dat die symptomen ook kunnen komen van het wennen aan de spiraal. Jaloezie, ik ken het hoor. Het is niet dat ik het een ander niet gun, maar ik gun het mezelf gewoon ook heel erg. Iedere keer weer die confrontatie met wat jij niet kunt krijgen en een heleboel andere mensen om je heen wel. Gisteravond lag ik weer huilend in bed toen ik op Facebook las dat een oud schoolvriendinnetje zwanger is. Ik ga niet eens meer met haar om, maar bij hen lukt het dus in 1 keer en wij zijn al 4 jaar bezig. Ik heb mensen zwanger zien worden die er nog niet aan moesten denken toen wij begonnen. Ondertussen worden die kinderen alweer 2. Het is moeilijk, maar we houden de moed erin.
Op de DA testen zelf zie ik niks, alleen op de foto tegen het licht in zie ik een heeeeeel klein streepje..
maar gewoon t hele album geplaatst haha blijf bezig ik weet het... allemaal amper zichtbaar, in t echt ook heel licht. maaar amper zichtbaar is niet omowit dus ik heb hoop!!
Daar heb je helemaal gelijk in! ik ben zelf geen testjes expert en ken nie goed turen... maar ik zie wel iets en dan denk ik weer van niet en dan weer wel
rosa; weetniet of t moeilijk is om de fotos in nega te zetten maar zie je op die andere iets oplichten in negatief?
Hoi allemaal! Hier weer even een update aangezien ik vaak 's avonds laat pas op de computer ben en jullie al lekker naar jullie bedje zijn komt er niet heel veel reactie van mijn kant maar probeer zoveel mogelijk bij te lezen! Hier gaat alles goed wel rare steken rechts onder me buik geen menstuatie steken ik heb geen idee hoe ik het uit moet leggen want ik heb ze nog nooit gehad! maar het zou natuurlijk van de spanning kunnen zijn! ben namelijk zenuwachtig niet normaal! en me borsten zeer... nou ja ik probeer me eigen rustig te houden maar waar die zenuwe ineens vandaan komen pfff @ rosa hoort het test streepje in het nagatief niet ook een beetje op te lichten zoals de controlestreep ?