NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeskejes: Ja :D Daar ben ik dan meid!!! Eindelijk zeg! Nu idd 'lekker' wachten tot NOD ;)
    Jammer dat ze je paard komen halen. Gelukkig niet zo ver weg (toch?!), dan kan je nog eens op 'bezoek' gaan! Vond het vreselijk toen het paard weg ging bij ons...

2. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de felicitaties!

Ik ben echt heel blij!

En bang, omdat ik in augustus een miskraam gehad heb...

En ook verdrietig, omdat m'n opa vannacht overleden is.

Een achtbaan aan emoties dus ;)

@jaloers: Begrijp ik volkomen!! Je gunt het een ander, maar jezelf toch net ietsje meer!

Liefs,

TSCM

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    TSCM, gecondoleerd met het overlijden van je opa *knuff*

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    TSCM: Wat heftig meid!!! Gecondoleerd met je opa. Eerst dat maar eens doorkomen en daarna verder kijken! Sterkte de komende tijd. Knuffel!
    Ennuh, hier gewoon al je twijfels neerzetten hoor als je jezelf daar beter van gaat voelen, daar zijn we ook voor ;)

5. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    kelly; kittige nagels:p!

mama van 2 boys; overtijd en niet durven testen?
    ik zit 7 dpo en heb dr vandaag al twee testen doorgejaagd:) wat is het geheim van wachten?:D

jeskejes; ik denk net als rosa dat je gewoon een hele mooie dip hebt en nu een stabiele temp krijgt..
    pink pink pink pink pink!!!!!!

mira; yeah ei is op tocht richting bm!

zijn alle eitjes al gesprongen in dit topic of zijn er nog wachtenden?

6. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    hahahaha heb het de hele dag koud ja:D

7. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    tscm; wow das ook ff dubbel:(
    gecondoleerd!

8. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    wat een lief koppie!!!! mij oudste wisselt hier paashaasoren en een zwarte pieten pet af... al weken.
    dus een petje is niet zo erg hahaha

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    TSCM gecondoleerd met je opa. Wat staat t dicht naast elkaar he. Leven en de dood.

Ja Mira dit is de eerste x in 16jaar dat ik eigen pony's en paarden heb dat ik ze weg moest doen. Anders gingen ze alleen als ze overleden. Op 1 na, die reed ik voor iemand. Maar was constant krom. Ander vrouwtje nam m over en na zware operatie liep tie weer. Maar voor de rest blijven alle beesten hier tot ze echt oud zijn en t leven niet meer dragelijk is.

10. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow wat wordt hier veel gekletst! Gezellig! Vandaag alle tijd om te kletsen want ik zit ziek thuis ;) Bedankt voor het warme welkom!

@ tscm gecondoleerd meid!

En inderdaad, ronde 7 voor 1e kindje!

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mama van C en M: Ik ben een van de laatsten (of de laatste ;)) denk ik. Ik kom waarschijnlijk op Oud&Nieuw/2 januari uit, dus zal een van de laatsten zijn ;)

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Thanks Mama van C en M :D voor beide reacties :p Normaal draagt ze er ook nog een roze zonnebril bij zonder glazen, als je dat ziet zeik je in je broek echt waar :cool:

Zit hier reclame blaadjes te bekijken, onthoudt niks dus weet eigenlijk niet waarom ik ze bekijk......... Wordt gek van de klote werklui hier!! En dochter ligt gewoon in coma :D

13. Gecondoleerd :(

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Goedemiddag dames!!!

Hetrozeslijm is voorbij. *oef!*
    heb de temp op mijn eerste gezet, heb te horen gekregen dat deze het betrouwbaarste is, omdat je dan het minste gedaan hebt.. (en ik tempte altijd door totdat ik 3 keer na elkaar hetzelfde heb! ahahaa) dus nu staat hij op 37.1!!! Ik heb nog nooit boven 37 gestaan, tenzij toen ik koorts had!!:$:D

en heel veel steekjes rond mijn liezen en navel, sommige zelfs zo hard dat ik mijn gezicht er van moet vertrekken. en oja, ze trekken soms door naar mijn benen!:(

-----------------------------

@TSCM: proficiat!!!:D:D:D
    en dikke knuffel voor je opa! dat is inderdaad een achtbaan van emoties!

@mira: het is inderdaad in verWACHTing raken... Ik merk het ook keer op keer.. ;);)

xschaapjex, Lulu85, laura, zilla en mama2boys: welkom!!:)

@baby90: het kan ook zijn dat je een late innesteling hebt en dat je traag HCG aanmaakt!! De hoop nog niet opgeven meid!

@Rosa: wat heb jij de lijst goed aangepast! Normaal houd ik hem ook een beetje bij, maar met die drukte van afgelopen weekend en de week voor kerst op school is het er van mijn kant niet meer van gekomen! Bedankt!:)
    Dat van Mout klopt hoor! dat heb ik nog gedaan deze week;)

@Kelly: haha ik wil gewoon 3x na elkaar dezelfde temp zien... maar ik heb vandaag te horen gekregen dat enkel de eerste betrouwbaar is, omdat je dan nog niet veel bewogen hebt en nog het meeste slaapt.. hij staat nu dus op 37.1:D

@Jolien: dikke knuffel meid!!!:(

@Thea: Proficiat!!!!!:D

@mama van C&M op de eerste lijk ik iets te zien... op de andere niets..;) spannend!!:p

@Enjoylife: haha ik herken mijn vent erin! Die gaat ook condooms, tampons en testen halen zonder morren!:p

@jeskejes; hoop blijven houden! je temp geeft nog steeds geen ongi aan!:)

15. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    herkenbaar!! zou 't, zou 't, zou t? :D

gut wat spannend ik kom bijna de dag niet door:p

16. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    oke over tot de orde van de dag... weekboodschappen doen blehhhhh
    tot later roze kippen!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    haha, ja hier is het wel gedaan om er heel nuchter niet meer mee bezig te zijn. Was op de fiets naar huis al aan het denken: "wanneer zou ik testen?"... ;) haha ik denk dat mijn eerste test er op donderdag aankomt! Zou leuk zijn als we het op vrijdag al zouden kunnen vertellen op een familie-etentje moest het toch raak zijn... Maar we zijn niet ongeduldig hoor!:p:p

18. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    O toekan wat onwijs spannend!! Klinkt allemaal veelbelovend!! *draait duimen heel hard*

19. heb net een testje gedaan om te kijken of de hcg uit me lijf is maar er is bijna geen 2de streepje zichtbaar :D dus hopelijk gauw naar mijn NOD

20. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    haha nee die was werken..

Weet je wat het is ... heel veel vrouwen zijn zwanger zonder dat ze het weten en worden ongesteld...

ik weet het nu al dat ik zwanger ben maar via zwangerschaps test nog niet echt te bespeuren..( vage shit maar goed)
    Ik heb nog een kans ongi te worden( dus een vmk mja this dat ik weet dat ik zwanger ben )

Vandaar dat ik het nog effe voor me houd voordat ik straks wel ongi word en hij terleurgsteld word. aangezien ikzelf er nogal nuchter onder ben omdat het elke kant op kan gaan...

Hoelang ik het voor me kan houden geen idee maar vind 31 dec toch wel een mooie datum als het doorzet

Deel Deze Pagina