dikke knuff voor ieder die hem wil ben net gebeld door de gyn om te checken hoe het met mij gaat. ik zit bij een POP poli. Ben aan het veranderen van medicatie dus gaat goed Heb zelfs al zwangerschapstesten besteld. Hebben jullie ook hele dag al zere tepels? en veel piesen?
Yep, gedaan. En Jeskejes, jullie kletsen gewoon veel...haha. Wel gezellig! Maar met de lijst is dat wel gedoe Ik ga
Ja :x En niet door een eventuele zwangerschap helaas.. Dat piesen heb ik wel last van, maar ik drink dan ook veel de laatste tijd
yeah ik ben in level paars beland hahah jeskejes; *knuf* paardje ergens anders senna; ja dat veel piesen herken k wel zelfs snachts 2x terwijl ik Noooit snachts naar t toilet ga.. (zelfs niet bij laatste zwangerschap) tik tak tik tak morgenochtend weer testen tik tak tik tak
haha mvC&M: ja die kleur staat je beter dan zwart! Ik ben echt wel van mijn pad afgedwaald!! Ik ging met jullie bezig zijn en niet met mezelf! Wat zit ik hier al een uur te doen: kaartjes te bekijken van zwangeren, de eerste symptomen door te nemen... manman dat is niet te doen e
Heej meiden! Net terug van werk Even bijlezen op de bank! @ Itsme, dikkke *knuffel* van hier! @ Angel & Jolien & Barb, @ Kieki, jeeej gefeliciteerd! En is je contract verlengd? @ TSCM, hier ook nogmaals gefeliciteerd! En gecondoleerd met opa @ Rosa, goed bezig!!! Ennuh, jouw geheime voorraad laat mij over de grond rollen van het lachen! @ Nieuwe meiden, welkom! @ Kellys-kaas-dochter, hehe En leuke pet en foto! @ Thea, jeeeeeeeeeeeeej! Knap dat je het geheim kan houden voor je vriend! En gecondoleerd met je oom @ Condoomverhaal, hier ook een condoom/tampons halende man, maar als ie met boterhamzakjes thuis komt moet ik niet verbaasd opkijken @ Mamavancenm, ben heel benieuwd! Hoop dat ie duidelijker wordt! @ Mira, welkom in de wachtcoupe! @ Toekan, spannend! Pfff.... bijgelezen
En hier dus nog steeds geen ongi, dus morgenochtend testen... Zou ik voor KV gaan of voor die dipsticks van i-net (die heb ik binnen)...
Dames ik weet niet of ik m al eens gepost had, maar op de IC hingen schilderytjes gemaakt door de verpleging en deze vond ik wel erg mooi en haal er wel kracht uit: Soms moet je even in de schaduw lopen om weer van de zon te kunnen genieten. Schoot me net weer te binnen. Voor iedereen die t nu kan gebruiken.
Kenners..... Is het normaal om witte afscheiding te hebben als je mogelijk zwanger bent? Lijkt mij mij alleen maar ergen te worden + pijn in onderbuik
ik heb altijd een week voor mijn NOD veel witverlies.. maar het kan ook door een zwangerschap komen, dat is bij elke vrouw anders.. @Jeskejes: mooie spreuk!!! @Noorus: ik zou gewoon de kv2v5 nemen... spannend!